خوش آمديد,
مهمان
|
|
اهداف بازاریابی را نام ببرید؟
1) 2به حداکثر رساندن حق انتخاب.)به حداکثر رساندن رضایت مصرف کننده. 3)به حداکثر رساندن سطح مصرف.4)به حداکثر رساندن کیفیت زندگی. تعریف بازریابی: به عنوان فرایندی مدیریتی –اجتماعی تعریف می شود که بوسیله آن افراد وگروه ها از طریق تولید و مبادله کالا با یکدیگر به امر تامین نیازها وخواسته های خود اقدام میکنند. -در دادو ستدهای هر بازار باید به چهار عامل زیر توجه شود: 1)عرضه کننده. 2)تقاضا کننده.3)نیاز یا احتیاج. 4)قدرت خرید. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
ok4
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|