دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403

 



موضوع: خلاصه درس (شماره 5)

خلاصه درس (شماره 5) 9 سال 10 ماه ago #94433

تعريف بازريابي
به عنوان فرايندي مديريتي – اجتماعي تعريف مي شود که بوسيله آن افراد وگروه ها از طريق توليد و مبادله کالا با يکديگر به امر تامين نيازها وخواسته هاي خود اقدام ميکنند.
در بازار بايد به 4 عامل توجه داشت
1)عرضه کننده. 2)تقاضا کننده.3)نياز يا احتياج. 4)قدرت خريد.


اهداف بازاريابي
1)به حداکثر رساندن سطح مصرف. :evil: 2)به حداکثر رساندن رضايت مصرف کننده. :woohoo: 3)به حداکثر رساندن حق انتخاب. 4 :S )به حداکثر رساندن کيفيت زندگي. :kiss:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

خلاصه درس (شماره 5) 9 سال 10 ماه ago #94467

ok5
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: شهره حسين پور