سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403

 



موضوع: خلاصه درس (شماره 3)

خلاصه درس (شماره 3) 9 سال 10 ماه ago #94431

تفاوت بازاريابي فرهنگي با ساير بازاريابي ها
نوعي بازاريابي غير انتفاعي است که بازارياب و مصرف کننده ي کالا و خدمات هر دو سود ميکنند.
با توجه با جمع گرايي فرهنگ گستره خدمات آن در مقايسه با ساير بازارها بيشتر وگروهاي بيشتري را مي تواند تحت تاثير قرار دهد
به رشد فکري وفرهنگي جامعه کمک مي کند و در عين حال رفع نياز کالا و خدمات فرهنگي را نيز بهمراه دارد

به دليل تفاوتهاي متعدد در حوزه فرهنگ امکان بهره مندي از خلاقيت و نوآوري بيشتر است :huh:
-از طريق مديريت فرهنگي وروابط عمومي ميتوان به اين نتايج دست يافت
1)بهبود آگاهي وهدايت نمودن فروش. :huh:
2)تبليغ مناسب در جهت بهبود فروش. :evil:
3)معرفي کالا وخدمات جديد. ;)
4)ايجاد وفاداري نام و نشان تجاري. :kiss:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

خلاصه درس (شماره 3) 9 سال 10 ماه ago #94470

ok7
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: شهره حسين پور