خوش آمديد,
مهمان
|
|
-تفاوت بازاریابی فرهنگی با سایر بازاریابی ها:
نوعی بازاریابی غیر انتفاعی است که بازاریاب و مصرف کننده ی کالا و خدمات هر دو سود میکنند. با توجه با جمع گرایی فرهنگ گستره خدمات آن در مقایسه با سایر بازارها بیشتر وگروهای بیشتری را می تواند تحت تاثیر قرار دهد به رشد فکری وفرهنگی جامعه کمک می کند و در عین حال رفع نیاز کالا و خدمات فرهنگی را نیز بهمراه دارد به دلیل تفاوتهای متعدد در حوزه فرهنگ امکان بهره مندی از خلاقیت و نوآوری بیشتر است -از طریق مدیریت فرهنگی وروابط عمومی میتوان به این نتایج دست یافت: 1)بهبود آگاهی وهدایت نمودن فروش. 2)تبلیغ مناسب در جهت بهبود فروش. 3)معرفی کالا وخدمات جدید. 4)ایجاد وفاداری نام و نشان تجاری. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
ok3
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|