سه شنبه, 08 خرداد 1403

 



موضوع: خلاصه درس

خلاصه درس 9 سال 11 ماه ago #91992

بسمه تعالی

خلاصه درس

اهداف بازاریابی:
1- به حداکثر رساندن سطح مصرف
2- به حداکثر رساندن رضایت مشتریان
3- به حداکثر رساندن کیفیت زندگی، که خود شامل 2 بخش 1- کمی 2- کیفی می شود.

بازار یابی فرهنگی : به مجموعه ای از فعالیتهای فرهنگی، برنامه ریزی شده، هدایت شده جهت پاسخ گویی به نیازهای فرهنگی جامعه که از طریق ارائه خدمات یا کالاهای فرهنگی انجام می شود، بازاریابی فرهنگی گفته می شود.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

خلاصه درس 9 سال 11 ماه ago #92497

ok7
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: شهره حسين پور