خوش آمديد,
مهمان
|
|
اهداف بازاریابی: 1-به حداکثر رساندن سطح مصرف
2-به حداکثر رساندن رضایت مشتریان 3-به حداکثر رساندن کیفیت زندگی کمی وکیفی مدیریت بازاریابی فرهنگی: 1-برنامه ریزی:برنامه ای تولید می شود که در ان فعالیت ها-اهداف-منابع مورد نیازشامل مالی وانسانی وتجهیزاتی-زمان انجام فعالیت ها 2-سازماندهی:تقسیم وظایف بین کارکنان 3-هماهنگی:واحدهای مختلف"جلوگیری از موازی کاری تداخل در امور یکدیگر 4-رهبری:هدایت کارکنان –منابع مالی در جهت تحقق سازمان 5-کنترل و نظارت:بررسی فرایند کلیه امور جهت جلوگیری از انحراف تفاوت بازاریابی فرهنگی با سایر بازاریابی ها: 1-گستره خدمات بیشتر 2-رشد فکری و فرهنگی جامعه 3-تنوع حوزه=خلاقیت 4-سخت تر و دشوار تر 5-درجه اهمیت و تاثیر بالا دارد ضرورت بازاریابی: 1-اشنایی به فرهنک و مقوله فرهنگی =اداب و رسوم-عقاید-باورها-زبان 2-زبان =گفتاری –نوشتاری بهره گیری از کانال های ارتباطی: 1-رادیو 2-تلویز یون3-اینترنت 4-جراید |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
ok12
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|