خوش آمديد,
مهمان
|
|
باسلام
مفاهیم مورد استفاده در کار گروهی : فرهنگ:مجموعه ای درهم تافته است که برگرفته از دانش ها اداب ورسوم اعتقادات ارزشها باورها و هنجارهای زمینه ساز رفتارهای فردی و اجتماعی مردم که از یک نسل به نسل دیگر انتقال می یابند و انسانها به عنوان عضوی از جامعه آنها را بدست می آورند. سازمان:مجموعه ای است که هدف دارد و دارای مرزها وحدودی است که آن را از محیط خود جدا می سازد.اصلی ترین عضو آن مدیر است که هدایت سازمان را در راستای سازمان بر عهده دارد. هدف سازمان می تواند انتفاعی یا غیر انتفاعی باشد.از لحاظ طبقه بندی سازمان می تواند رسمی یا غیر رسمی باشد. سازمان فرهنگی :مجموعه ای است که متشکل از افراد است که این افراد در قالب وظایف معین در ساختار سازمانی مشخص برای تحقق اهداف فعالیت می کند و وظایف و مسئولیتش بیش از حوزه فرهنگی انتخاب می شود. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
ok114154
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|