یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403

 



موضوع: اهداف تبلیغ

اهداف تبلیغ 10 سال 4 ماه ago #50688

- آگهی اطلاع دهنده : نظیر اطلاع رسانی دربارۀ محصولی جدید، پیشنهاد استفاده های جدیدی از محصول ، مطلع کردن بازار تغییر در قیمت، شرح چگونگی کاربرد محصول، توصیف خدمات موجود، تصحیح برداشتهای غلط و رفع شایعات ، کاهش نگرانی و ترس مصرف کنندگان و ایجاد تصویری مثبت برای شرکت.
- آگهی متقاعد کننده : نظیرایجاد ترجیحات برای مارک مشخص،تشویق بخرید مارک شرکت بجای مارک خریداری شده، تغییراستنباط های مشتریان ازویژگیهای محصول، ترغیب مشتریان به خرید « امروز» به جای «فردا» و ترغیب مشتریان به پذیرش فروشندگان شرکت در آینده.
- آگهی یادآوری کننده : نظیر یادآوری این موضوع به مشتریان که محصول ممکنست در آینده نزدیک موردنیازباشد. مانند شرکتهای بیمه، یادآوری محل خرید محصول به مشتریان ، تغییر دادن شعبه ، محل شرکت یا فروشگاهها ، یادآوری زمان خرید در زمانهای خارج از فصل به مشتریان . کالی میگوید که بطور کلی پیام گذار یا آگهی دهنده باید در تعیین اهداف دو نوع تفاوت را مد نظر قراردهد
1. تفاوت میان اهداف اعلام شده و پنهان
2. تفاوت میان اهداف کوتاه مدت و بلند مدت
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: نسرین اقاملا