شنبه, 29 ارديبهشت 1403

 



موضوع: خلاصه درس شیوه واقناع از ابتدای ترم تامورخه 16/9/1

خلاصه درس شیوه واقناع از ابتدای ترم تامورخه 16/9/1 10 سال 4 ماه ago #50149

• لنگرهای ترغیب :
1)اعتقادات : اعتقاد یعنی پیوندی که آدم میان هر دو جنبه ازجهان خود می بیند ما هزاران اعتقاد داریم برای آنکه ترغیب کننده بتواند اعتقادات قدیمی را تغییر دهد یا اعتقادات جدیدی ایجاد کند باید آنها را بر پایه اعتقادی که از قبل در ذهن مخاطب وجود دارد بسازد .
2) ارزشها :اارزشها نوعی خاص از اعتقادات است که پایدارند وبعید است که تغییر کند .ارزش یک اعتقاد مفهومی ویک خط راهنما برای رفتار فرد است .ارزش می تواند انرژی برای یک رفتار یا نهایت مطلوب یک رفتار باشد.ارزشها بر داشتهای مااز درست ونادرست یا مطلوب هستند .
3)نگرشها : نگرش از سه عنصر تشکیل شده که عبارتند از باورها یا عناصر شناسا یی-احساسات وعناصراحساسی –گرایشها یا عناصر رفتاری .
4) رفتارها : از قلابهای ترغیب است در پی تغییر نگرش بروزوظهور می یابد .شرط تعادل روانی یک فرد تنها ثبات نسبی رفتارهایش نیست –بلکه پیوستگی وهماهنگی درونی آنها نیز هست .
5)نا هنجارهای گروهی :آنچه بیش از همه برمرد م تاثیرمی گذارد خود مرد م هستند .فشار همگان بر نحوه لباس پوشیدن –خرید کالا – طرز حرف زذن – ورفتار تاثیرمی گذارد – وقتی مردم مطمئن نیستند که چه باید بگویند وچه باید بکنند –رفتار همگانی شان را در پیش می گیرند

• مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی :

1)توافق در مورد فیلمنامه . 2)انتخاب شرکت سازنده تبلیغ .
3)توافق درخصوص هزینه ساخت تبلیغ . 4) انتخاب بازیگران.
5)تهیه موسیقی . 6)تولید.
7)فیلمبرداری. 8)پس از تولید.
9)صداگذاری . 10)تدوین.
11)در مرحله بعدی فیلم تدوین شده برای نمونهای از مخاطبان هدف نمایش داده می شود .
12)تعدیلات واصلاحات لازم .
13)در نهایت پس از توافق روی تیزر تولید شده –فیلم آن به ایستگاههای تلویزیونی ارسال می شود .

با تشکر
نام ونام خانوادگی دانشجو
علی سبز علی
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: نسرین اقاملا