خوش آمديد,
مهمان
|
|
«اقناع» یکی از غایات هر ارتباط، اعم از انسانی یا رسانهای است. در دستگاههای عظیم رسانهای، هزینهای بسیار صرف میشود و در پایان، نتیجهی نهایی با میزان اثرگذاری بر مخاطبان سنجیده میشود و آن گاه که این فرآیند در حد اعلا تحقق میپذیرد، گفته میشود اقناع صورت یافته است. اقناع در زمرهی آثار زیرپوستی در حوزهی ارتباطات است که ورای ظواهر قدرت و اقتدار صورت میگیرد. مخاطبان، چنانچه به اقناع برسند، انگیزههای درونی مییابند و خود رسولان اندیشه یا هر پیام ارتباطی دیگر خواهند شد
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|