یکشنبه, 06 خرداد 1403

 



موضوع: جلسه هشتم:تبلیغات:

جلسه هشتم:تبلیغات: 10 سال 6 ماه ago #40916

جلسه هشتم:تبلیغات:

انواع ابزار کاربردی در تبلیغ جشنواره ها:

1.استفاده از اگهی های دیواری یا توضیحی در محل چشنواره:

به محتوایی گفته می شود که متظمن مشخصات و مزایای برنامه های که به مورد اجرا در می آید باشد.
در صورت اقتضا با تصویر و آرم مربوط به صورت آگهی کاغذی چاپ و یا بر دیوار ها و پنل های ویژه شهری نصب می گردد و در صورت لزوم تعدادی از انها در معابر و منازل اشخاص توضیح میگردد.
انتخاب واژه –ترکیب عبارات –نوع کاغذ- نوع چاپ و ابعاد کاغذ می تواند در نتیجه این اقدام تبلیغی مؤثر باشد باید توجه داشت کمترین خطای محتوایی یا شکلی ممکن است با بی اعتنایی مخاطبان و دور ریختن آگهی ها توسط انها روبرو شوند.

2.بروشور یا کاتولوگ:

مشخصات و ویژگیهای برنامه در چند ورق کاغذ به صورت جزوه چاپ می شود و معمولا همراه با عکس و توضیحات ضروری می باشد.
مرغوبیت کاغذ و چاپ عکس در کاتولوگ مهم است و باید چشم گیر باشد.زیادروی در حجم جزوه و تعداد صفحات و توضیحات مفصل فنی خسته کننده است.

3.تیزرهای تلویزیونی-آگهی های رادیویی و مطبوعاتی:

درج آگهی در مجلات و روزنامه ها و اعلام رسمی در رادیو و تلویزیون در زمانهای محدود می تواند در معرفی درست جشنواره ها مؤثر باشد.
سه وسیله مذکور هر کدام در جایگاهی خود تاثیر مخصوص به خود را دارد ولی تلویزیون با تنظیم و تدوین یک فیلم چند ثانیه ای که محتوای تصویری و گفتاری خوبی داشته باشد و یا با بخش یک فیلم کوتاه تبلیغاتی می تواند مشتری فراوانی را به سمت موضوع سوق دهد.

4.پوستر:

معمولا عنوان کلی یک برنامه با آگهی همراه با عکس در کاغذ مرغوب و در ابعاد مختلف تهیه می شود و گاهی در متن و حاشیه ای پوسترها از خطوط و نقوش هنری از جمله گرافیک استفاده می شود.
هر قدر عبارات متن و تصاویر –رنگهای پوستر ابتکاری و از نظرات مختلف متناسب و زیبا باشد بیشتر جلب توجه می کند.

میرفلاح-برقی-حسنی-شایگان-بابایی
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

جلسه هشتم:تبلیغات: 10 سال 5 ماه ago #42067

با تشکر از شما سرکار خانم میر فلاح
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: ابراهیم عزیزیان فام