شنبه, 29 ارديبهشت 1403

 



موضوع: خلاصه درس

خلاصه درس 9 سال 11 ماه ago #88135

تعریف مدیریت
کار کردن با افراد از طریق افراد، یعنی هر کسی که کار گروهی می کند ؛ کار فردی هم انجام می دهد ،مبتنی بر تخصص.

وظایف مدیران
1- برنامه ریزی: یعنی طرح یا برنامه ای را تدوین می کنیم ،برای اهداف مشخص در زمان معین و با بودجه مشخص .
2- سازماندهی : در سازماندهی تقسیم وظایف بین واحدهای سازمانی اتفاق می افتد .
3- هماهنگی : جلوگیری از کارهای موازی و تداخل امور در یکدیگر.
4- رهبری : یعنی ایجاد رابطه گرم و صمیمانه با مجموعه ، رهبر نفوذ در دل مجموعه.
5- کنترل و نظارت : برسی که بر اساس فرایندانجام امور در جهت اهداف.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

خلاصه درس 9 سال 11 ماه ago #88761

ok6
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: شهره حسين پور