خوش آمديد,
مهمان
|
|
تقسیم بندی کالاهای فرهنگی :
- هنری مانند cd - دستی مانند قالیبافی - تفریحی و سرگرمی مانند مسابقات - ورزشی مانند توپ - مذهبی مانند سجاده تسبیح لازم به ذکر است که بعضی گروها میتوانند از هر دو دسته باشند . تقسیم بندی کالاهای فرهنگی : - خصوصی : یعنی در مالکیت فرد میباشد مثل تابلویی که نقاشی آن را میکشد و بنام خودش است . - عمومی : مانند دیوارهای اتوبان که جنبه عمومی دارد و همه مردم استفاده میکنند . - ترکیبی : نگارکری مجسمه ها که عموم استفاده میکنند و صاحب کالا ان را با خود میبرد . پیوند های سه گانه : - اقتصاد و فرهنگ : تصمیم گیری مسایل مربوط به فرهنک مانند بازار عرضه و تقاضا بودجه ریزی تخصیص اعتبار قیمت گذاری کالای فرهنگی - اقتصاد فرهنگی : اقتصادی که پیشرفت آن در حوزه فرهنگ است . پیشرفت – اشتغال رشد بهره وری - فرهنگ اقتصادی : اقتصادی که مبتنی به ارزش های نظام است در ایران نظام اسلامی است مانند خمس اسراف تبذیر نقش روابط عمومی در بازار فرهنگی : موثرترین راه نفوذ بر مخاطبان و مشتریان نقش سفید تجاری ( برون سازمانی ) باید شخصی که قدرت و جذبه داشته باشد جلب اعتماد مشتریان مانند گارانتی کردن کالا توسعه و برنامه فروش کالا و افزایش تعداد مشتریان تخصیص درصدی از بودجه بازاریابی به روابط عمومی 15 تا 20 درصد |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
ok24
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|