خوش آمديد,
مهمان
|
|
با سلام خدمت اساتید محترم و دانشجویان عزیز
به اطلاع می رسانم , اولین جشواره بین المللی غذای خوب برای همه در تاریخ 22/5/92 لغایت 25/5/92 در محل برگزاری نمایشگاه بین المللی واقعه در خیابان سئول برگزار گردید و ساعات بازدید آن 14 الی 20 بود . این نمایشگاه از 54 غرفه تشکیل می شد که 5 غرفه ی آن در فضای باز شامل( نان آوران , اویلا, یخساران, گریم کودکان , گسار ) را تشکیل می داد و 49 غرفه دیگر در دو سالنی که به صورت کاملا مجزا وجود داشت بودند . با توجه به اینکه عنوان نمایشگاه جشواره بین المللی غذای خوب برای همه بود و می بایست از کشور های دیگر هم در این جشوار شرکت می کردند تنها بخش داخلی حضو ر داشتند مثل شهرهای ( اصفهان , قارس, کردستان, البرز , تهران , همدان و برخی دیگر از شهر ها ) . در صحبت های که با مدیریت ستــاد برگزاری نمایشــگاه و دبیر نمایشــگاه و همچنین برخـــی از مدیران نمایشگاه داشتم متوجه گلایه مندی آنان و حمایت نشدن آنها چه در بخش قرار داد با برخی کارخانجات برند و به نام بوده و چه به لحاظ امکاناتی که در اختیارشان بود نارضایتی داشته و مدعی بودند این جشنواره برای اولین بار و اولین سال حضور پیدا کرده و در سال های بعد معایبی که دید می شد را برطرف خواهند نمود .همچنین در بخش اطلاع رسانی و تبلیغات مشکلات را برطرف خواهند کرد و حتی ایده های را نیز از من خواستند و این جای بسی خرسندی و شادی برای من بود. به لحاظ معایب تبلیغاتی: با توجه به اهمیت غذا در سلامت انسان و همچنین نوع کیفیت مواد غذایی و با توجه به نیاز اصلی انسان به غذا اما متاسفانه حضور مردم کم بود .چرا که اطلاع رسانی کافی نداشته و بسیار ضعیف عمل نموده بودند تنها اطلاع رسانی آنان از طریق بنر بود و اطلاع رسانی بازدید کنندگان و راهنمایی های آنان از طریق نقشه .حتی در برخی از غرفه ها تبلیغات نا منظم و ضعیف دید می شد که عیب آنان به ایشان اطلاع داد شد و خودشان نیز قبول داشتند.مثلا تعدا د کمی از غرفه ها با توجه به عنوان آن محصول خود را ارائه و برای تست در اختیار مصرف کننده قرار می دادند و همه آنان تبلیغا را از طریق بروشور و نهایت کارت ویزیت ارائه می نمودند .که این برای مصرف کننده جزءی وخانگی قابل درک نبود .حتی برخی از غرفه ها به رنگ انتخابی و نوع جذب آن برای مشتری دفت نداشته که این را شاید به توان به دلیل خام بودن و مشکلاتی را که خودشان اظهار داشتند گذاشت . از محاسن نمایشگاه: بعداز صحبت از معایب آن نوبت به محاسن آن نیز هست , مثلا در این نمایشگاه شرکت های حضور یافته سلامتی بدن انسان را در دست آورد های تولیدی خود خیلی پر رنگ نشان دادند به طور مثال : روغن زیتون طمع دار به جای سس های چرب و مضر برای کسانی که شاید از بوی زیتون خوششان نمی آید و یا حتی بیسکویت و شکلات کاملا رژیمی , مشاوره ی تغذیه ی سالم , یخ های کاملا بهداشتی که برای عرضه به رستوران ها و هتل و یا مصارف خانگی بود , شیره ی خرما برای سلامت بهتر و مصرف راحت تر, عسل های طمع دار که جالب و قابل تحسین بودند. برخی از شعار های تبلیغاتی کارخانجات در حضور این نمایشگاه : -نا ن آوران ( نان خوشمزه با این همه مزیت دیده بودین؟؟؟!) - ریحان و لیمو( خیلی وقت ها هست که دلت سالاد می خواد...) - اویلا( بهاره مزه ها , بهار برندها, رنگین کمانی از عطر و طعم زندگی) - ماسیس( همیشه ماسیس) - تیبا( به تازگی یخ ) بخش های تشکیل دهنده ی نمایشگاه: *اویلا ( که محصولات جدید خود را معرفی نموده بود همچنین بر گزار کننده مسابقه آشپزی در این نمایشگاه بود در فضای باز ) *گریم کودکان که به صورت رایگان انجام می شد *بخش سخنگوی معرفی غرقه ها ی حاضر در نمایشگاه * تولید کننده یخ بهداشتی از استان البرز * کام بر از استان اصقهان در زمینه محصولات رژیمی * مشاوران تغذیه * مشاورا ن تغذیه با رویکرد طب اسلامی * انواع مسابفات مانند هات داگ خوری * نان آوران * انواع نشریه ها مانند( هفته نامه سلامت, علک کشاورزان ایران، تخصصی تغذیه) *انواع بیمه نامه ها ( آسیا, سامان ) * ریحان ولیمو( تولید کننده انواع سالاد بهداشتی و مکانیزه ) * پلاسموژن ( روغن زیتون طعم دار) *روغن مایع آرین طمع خزر *غذای ملل * دمنوش ها و سایر موار دیگر که در عکس قابل رویت می باشد به امید آنکه با تبلیغات بهتر گامهای بزرگتری در عرصه ی جهانی محصولات دا شته باشیم مرضیه آقاقاسمی دانشجوی مدیریت تبلیغات تجاری |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
باسلام
از گزارش خوبتون تشکر. با آرزوی موفقیت |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
salam mamnonam khanome majidi va az ashnaiiton khosh bakhtam
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|