چهارشنبه, 09 خرداد 1403

 



موضوع: پانزده نكته در رفتار مديريتي

پانزده نكته در رفتار مديريتي 10 سال 3 هفته ago #72975

1- با قدرداني به موقع ازكارمندان، انرژي­­­­­­­­­­­­­كاري­­­­ آنان را افزايش­دهيد و ­حُس خلاقيت را درآنان تقويت كنيد.

2- موقع حرف زدن با اعتماد به نفس به چشمان افراد نگاه كنيد وهميشه متبسم باشيد.

3- هرگز براي پيشبرد اهداف كاري خود، ديگران را با وعده هاي بي اساس فريب ندهيد.

4- سعي كنيد اسامي كارمندان را به خاطر بسپاريد و درحين صحبت كردن با آنان، نامشان را به زبان بياوريد.

5- همواره به خاطر داشته باشيد به كار بردن الفاظ مؤد­ بانه ازاقتدارشما نمي كاهد.

6- اشتباهات زيردستان را بيش از حدلازم به آنها گوشزد نكنيد.

7- امين و رازدار افراد باشيد.

8- روي اشتباهات خود پافشاري نكنيد و بي تعصب خطاهاي خود را بپذيريد.

9- با عبارات كنايه آميز و نيش دار به ديگران درس عبرت ندهيد.

10- با آرامش وخونسردي به حرف هاي ديگران گوش كنيد و براي صرفه جويي درزمان مرتباً حرف آنان را قطع نكنيد.

11- روش محاسبات مالي را تا حدي ياد بگيريد تا قادر به تجزيه و تحليل گزارشهای مالي سازمان باشيد.

12- در جلسات دائماً به ساعت خود نگاه نكنيد.

13- به نحوه پوشش وظاهر خود توجه كنيد.

14- تا صحت و سقم مسئله اي روشن نشده است،كسي را مؤاخذه نكنيد.

15- معاشران چاپلوس خود را جدي نگيريد.



برگرفته از سایت : رفتار مدیریتی http://www.mgtsolution.com
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: نسرین اقاملا