خوش آمديد,
مهمان
|
|
1- با قدرداني به موقع ازكارمندان، انرژيكاري آنان را افزايشدهيد و حُس خلاقيت را درآنان تقويت كنيد.
2- موقع حرف زدن با اعتماد به نفس به چشمان افراد نگاه كنيد وهميشه متبسم باشيد. 3- هرگز براي پيشبرد اهداف كاري خود، ديگران را با وعده هاي بي اساس فريب ندهيد. 4- سعي كنيد اسامي كارمندان را به خاطر بسپاريد و درحين صحبت كردن با آنان، نامشان را به زبان بياوريد. 5- همواره به خاطر داشته باشيد به كار بردن الفاظ مؤد بانه ازاقتدارشما نمي كاهد. 6- اشتباهات زيردستان را بيش از حدلازم به آنها گوشزد نكنيد. 7- امين و رازدار افراد باشيد. 8- روي اشتباهات خود پافشاري نكنيد و بي تعصب خطاهاي خود را بپذيريد. 9- با عبارات كنايه آميز و نيش دار به ديگران درس عبرت ندهيد. 10- با آرامش وخونسردي به حرف هاي ديگران گوش كنيد و براي صرفه جويي درزمان مرتباً حرف آنان را قطع نكنيد. 11- روش محاسبات مالي را تا حدي ياد بگيريد تا قادر به تجزيه و تحليل گزارشهای مالي سازمان باشيد. 12- در جلسات دائماً به ساعت خود نگاه نكنيد. 13- به نحوه پوشش وظاهر خود توجه كنيد. 14- تا صحت و سقم مسئله اي روشن نشده است،كسي را مؤاخذه نكنيد. 15- معاشران چاپلوس خود را جدي نگيريد. برگرفته از سایت : رفتار مدیریتی http://www.mgtsolution.com |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|