خوش آمديد,
مهمان
|
|
ابزارهای تبلیغات فرهنگي
یکی از ابزارها و امکانات موجود که می تواند در گشودن باب گفتگو میان فرهنگ ها یا بالعکس در دامن زدن به کینه و نفرت قومی ، نژادی و فرهنگی سهـم اسـاسی ایفـا نماید ، رسانه ها هستند. از ضروریات مهم برای هر فردی که قصد برنامه ریزی در مورد کاربرد رسانه را دارد، داشتن ذهنی باز و فعال است، زیرا باید بتواند از میان رسانه های مختلف بهترین رسانه یا رسانه ها را جهت کار تبلیغاتی خود انتخاب نماید. از رسانه هایی نظیر تلویزیون و رادیو گرفته تا رسانه های بسیار جدید امروزی نظیر اینترنت، همه باید مد نظر برنامه ریز رسانه قرار گرفته و بتواند آنها را طبقه بندی کرده و بهترین آنها را که با مقاصد تبلیغاتی اش درباره مخاطب هماهنگ و متناسب است، انتخاب نماید و به طرز کارآمدی از آنها بهره برداری کند. مهمترین گام برای انتخاب رسانه عبارت است از : 1- تعیین سطح پوشش، فراوانی رویت پیام و نحوه ي تاثیر 2- انتخاب در میان انواع رسانه های مختلف عمده 3- انتخاب وسیله خاص ناقل پیام 4- تصمیم درباره زمان بندی رسانه |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
تشکر می کنم
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|