چهارشنبه, 23 خرداد 1403

 



موضوع: ابزارهای تبلیغات فرهنگي

ابزارهای تبلیغات فرهنگي 10 سال 3 هفته ago #77990

  • مریم موشل
  • مریم موشل's Avatar
  • آفلاين
  • دانشجو
  • ارسال ها: 135
  • Thank you received: 14
ابزارهای تبلیغات فرهنگي
یکی از ابزارها و امکانات موجود که می تواند در گشودن باب گفتگو میان فرهنگ ها یا بالعکس در دامن زدن به کینه و نفرت قومی ، نژادی و فرهنگی سهـم اسـاسی ایفـا نماید ، رسانه ها هستند.
از ضروریات مهم برای هر فردی که قصد برنامه ریزی در مورد کاربرد رسانه را دارد، داشتن ذهنی باز و فعال است، زیرا باید بتواند از میان رسانه های مختلف بهترین رسانه یا رسانه ها را جهت کار تبلیغاتی خود انتخاب نماید. از رسانه هایی نظیر تلویزیون و رادیو گرفته تا رسانه های بسیار جدید امروزی نظیر اینترنت، همه باید مد نظر برنامه ریز رسانه قرار گرفته و بتواند آنها را طبقه بندی کرده و بهترین آنها را که با مقاصد تبلیغاتی اش درباره مخاطب هماهنگ و متناسب است، انتخاب نماید و به طرز کارآمدی از آنها بهره برداری کند. مهمترین گام برای انتخاب رسانه عبارت است از :
1- تعیین سطح پوشش، فراوانی رویت پیام و نحوه ي تاثیر
2- انتخاب در میان انواع رسانه های مختلف عمده
3- انتخاب وسیله خاص ناقل پیام
4- تصمیم درباره زمان بندی رسانه
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

ابزارهای تبلیغات فرهنگي 10 سال 3 هفته ago #78186

تشکر می کنم
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: نسرین اقاملا