خوش آمديد,
مهمان
|
|
به نام خدا
حسین نوروزی اهداف بازاریابی: 1- به حداکثر رساندن سطح مصرف2- به حداکثر رساندن رضایت مشتریان3- به حداکثر رساندن کیفیت زندگی مدیریت بازاریابی فرهنگی : 1- برنامه ریزی2- سازماندهی 3-هماهنگی 4-رهبری 5-کنترل و نظارت تفوت بازاریابی فرهنگی با سایر بازاریابی ها: 1-گستره خدمات بیشتر 2-رشد فکری و فرهنگی جامعه 3-تنوع حوزه 4-سخت تر و دشوارتر 5-درجه اهمیت و تاثیر بالا ضرورت بازاریابی: آشنایی با فرهنگ و مقوله فرهنگی (زبان - گفتاری - نوشتاری) بهره گیری از کانالهای ارتباطی : رادیو - تلویزیون - اینترنت - جراید مواد اولیه روابط عمومی ها در راستای باورهای فرهنگی ) 1- آرم تجاری 2- رنگ ها 3-طرح ها 4-شعارها نقش های مهم روابط عمومی در بازاریابی: 1- نفوذ و کارآیی در مشتری 2-سفیر تجاری فرهنگی 3-اعتماد مشتریان 4-توان جذب بودجه 5-افزایش تعداد مشتریان انواع کالا ها و خدمات فرهنگی :1- خصوصی 2- عمومی 3-ترکیبی 4-اعتقادی تقسیم بندی دیگر کالاهای فرهنگی :1-هنری 2-دستی 3-تفریحی و سرگرمی 4-مذهبی 5-ورزشی مصوبه شورایعالی فرهنگی :1-آثار مکتوب: کتاب ،فیلمنامه 2- آثار غیر مکتوب : سینما،تائتر،مجسمه سازی... امکانات فرهنگی :1-کتابخانه 2-موزه 3-نمایشگاه 4-کتابفروشی 5-سینما، ... استفاده کنندگان کالاهای فرهنگی : 1-قطعی:با توجه با شرایط خودشان از تمامی موارد استفاده می کنند،مثل تماشای یک فیلم خوب در سینما 2- بالقوه:زمینه و پتانسیل وجود دارد ولی شرایط اجازه نمی دهد( توان اقتصادی )، به عنوان مثال برای شرکت در یک کنسرت برنامه ریزی می شود ( ماهانه یا سالانه ). 3- استفاده نمی کنند: مهمترین بخش برای برنامه ریزی توسعه فرهنگی آنهایی هستند که استفاده نمی کنند این اشخاص کار فرهنگی را در اولویت نمی بینند و در تهیه موارد اولیه زندگی خود مشکل دارند. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
ok
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|