جمعه, 18 خرداد 1403

 



موضوع: خلاصه ی درسهای مطرح شده در کلاس

خلاصه ی درسهای مطرح شده در کلاس 10 سال 4 هفته ago #73712

به نام خدا
حسین نوروزی
اهداف بازاریابی:
1- به حداکثر رساندن سطح مصرف2- به حداکثر رساندن رضایت مشتریان3- به حداکثر رساندن کیفیت زندگی
مدیریت بازاریابی فرهنگی :
1- برنامه ریزی2- سازماندهی 3-هماهنگی 4-رهبری 5-کنترل و نظارت
تفوت بازاریابی فرهنگی با سایر بازاریابی ها:
1-گستره خدمات بیشتر 2-رشد فکری و فرهنگی جامعه 3-تنوع حوزه 4-سخت تر و دشوارتر 5-درجه اهمیت و تاثیر بالا
ضرورت بازاریابی: آشنایی با فرهنگ و مقوله فرهنگی (زبان - گفتاری - نوشتاری)
بهره گیری از کانالهای ارتباطی : رادیو - تلویزیون - اینترنت - جراید
مواد اولیه روابط عمومی ها:( در راستای باورهای فرهنگی )
1- آرم تجاری 2- رنگ ها 3-طرح ها 4-شعارها
نقش های مهم روابط عمومی در بازاریابی:
1- نفوذ و کارآیی در مشتری 2-سفیر تجاری فرهنگی 3-اعتماد مشتریان 4-توان جذب بودجه 5-افزایش تعداد مشتریان
انواع کالا ها و خدمات فرهنگی :1- خصوصی 2- عمومی 3-ترکیبی 4-اعتقادی
تقسیم بندی دیگر کالاهای فرهنگی :1-هنری 2-دستی 3-تفریحی و سرگرمی 4-مذهبی 5-ورزشی
مصوبه شورایعالی فرهنگی :1-آثار مکتوب: کتاب ،فیلمنامه 2- آثار غیر مکتوب : سینما،تائتر،مجسمه سازی...
امکانات فرهنگی :1-کتابخانه 2-موزه 3-نمایشگاه 4-کتابفروشی 5-سینما، ...
استفاده کنندگان کالاهای فرهنگی :
1-قطعی:با توجه با شرایط خودشان از تمامی موارد استفاده می کنند،مثل تماشای یک فیلم خوب در سینما
2- بالقوه:زمینه و پتانسیل وجود دارد ولی شرایط اجازه نمی دهد( توان اقتصادی )، به عنوان مثال برای شرکت در یک کنسرت برنامه ریزی می شود ( ماهانه یا سالانه ).
3- استفاده نمی کنند: مهمترین بخش برای برنامه ریزی توسعه فرهنگی آنهایی هستند که استفاده نمی کنند این اشخاص کار فرهنگی را در اولویت نمی بینند و در تهیه موارد اولیه زندگی خود مشکل دارند.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

خلاصه ی درسهای مطرح شده در کلاس 10 سال 3 هفته ago #75210

ok
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: شهره حسين پور