جمعه, 18 خرداد 1403

 



موضوع: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان 9 سال 10 ماه ago #96501

هدف از تشکیل این کانون چیست ؟
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محلی برای رشد و پرورش توانمندیهای‌ کودکان و نوجوانان در زمان گذران اوقات فراغت آنهاست.هدف کانون پرورش‌ فکری دستیابی به رشد ذوقی-هنری،اجتماعی،عاطفی،اخلاقی،اعتقادی،جسمی و فکری کودکان و نوجوانان بوده است
میلیون ها کودک و نوجوان هر روز صفحه های کتابهای کانون را ورق می زنند، پای قصه ها و داستان ها، تمثیل ها و ضرب المثل های ایرانی می نشینند
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از طریق بیش از 500 مرکز فرهنگی ثابت، سیار شهری، سیار روستایی، و پستی در سراسر ایران و با ارائه فعالیت های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود، ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می کند.
مربیان کانون در این مراکز که کتابخانه هایی با روش باز در آن قرار گرفته است علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 37 عنوان فعالیت فرهنگی هنری می پردازند.
قصه گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتابخوانی، نقاشی، سفالگری، تکه چسبانی، گفتگوهای آزاد و ... از آن جمله است.
از سویی دیگر آثار فرهنگی، ادبی وهنری تولید شده در این نهاد، مخاطبین گسترده ای را در سراسر کشور تحت پوشش خود قرار می دهد.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان 9 سال 9 ماه ago #96708

ok31
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: شهره حسين پور