خوش آمديد,
مهمان
|
|
با سلام خدمت استا عزیزیان و کاربران عزیز
خلاصه درس هشت آذر ماه خدمت شما ارایه می گردد. * انواع تبلیغ به شکل وبراساس محدوده درون سازمانی و برون سازمانی تقسیم می شود. الف)درون سازمانی :عبارت است از کلیه فعالیتهای تبلیغاتی برای تاثیر بر اندیشه ها و باور های افراد و گروه های یک سازمان تا با به کار گیری کلیه تجهیزات و وسالی موجود و ارتباط موثر با مخاطبانشان به اهداف از پیش تعیین شده که همانا برنامه های سازمان می باشد برسند. ب)برون سازمانی :این نوع تبلیغات در دو حیطع قابل بررسی است یک ِحیطه ملی دوـحیطه بین المللی * حیطه ملی » این سیاست ها باید دارای شرایط زیر باشد: _ هماهنگی با سیاست های کلی کشور که در سطح برنامه های ملی قابل تعریف باشد _ نعیین محدوده تبلیغی بر اساس زبان، گویش و لهجه مردم کشور _کارکرد تبلغات در زمان و مکان مناسب و وسیله ارتباط جمعی موثر برای تبلیغ _آشنایی مطلوب باسلایق و نیازهای مردم در سطح ملی *حیطه بین المللی » که مستقیما به سیاست های خارجی کشور بستگی دارد . این نوع تبلیغات با افراد، گروه ها، ملت ها و افکار عمومی متنوعی سر و کار دارد و برای تاثیر گذاری بر دیگر کشورها احتیاج به تخصص ویژه ای دارد. در دنیای امروز مرز معنا و مفهومی نداردو همه افراد زمین با هم در ارتباطند. *انواع ابزار کاربردی در تبلیغ جشنواره ها الف)استفاده از آگهی های دیواری یا توزیعی در محل جشنواره انتخاب نوع کاغذ ، نوع کلمات، نوع چاپ ، ترکیب واژه ها وابعاد کاغذ می تواند در تبلیغ موثر باشد. ب)بروشور یا کاتالوگ _مشخصات و ویژگی های برنامه ها در چند ورق کاغذ به صورت جزوه _چاپ همراه با عکس _مرغوبیت کاغذ و چاپ مهم است _در توضیحات نباید زیاده روی شود _تکنیک های هنری و نقاشی و گرافیکی در متن و حاشیه موثر است * تیزر های تلوزیونی آگهی های رادیویی و تلوزیونی و مطبوعاتی در مجلات و روزنامه ها هر کدام در جای خود می تواند موثر باشد *پوستر اعلام کلی یک برنامه همراه با عکس در کاغذ مرغوب و در ابعاد مناسب که گاهی نیز در حاشیه آنها از کارهای گرافیکی و هنری استفاده می شود که هر قدر عبارت متن و تصاویر و رنپ های پوستر ابتکاریباشد بیشتر جلب توجه می کند. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|