خوش آمديد,
مهمان
|
|
فرهنگ : مجموعه ای از ارزشها ،باورها ،اعتقادات ،هنجارها و کلیه داشته های انسانهای یک مرزو بوم که مبنای زندگی انسان را میسازذ.
مدیریت یعنی کارکردن با افراد و از طریق افراد :گروهی و مشارکتی ،کار فردی بر اساس تخصص های فردی سازمان : مجموعه ای است از افرادی که در راستای تحقق هدف مشترک با یکدیگر همکاری میکنند فعالیتهای فرهنگی : 1. هنری 2. ورزشی 3. اجتماعی اجزا فرهنگ سازمانی : ارزشها ، باورها ، فرایند اجتماعی سازمان، تشریفات ، اسطوره ها سطوح فرهنگ سازمانی : ابداعات ،ارزشهای حمایتی ،مفروضات اساسی کارکرد های فرهنگ سازمانی (رابینز):1. مرز سازمان با واحد های دیگر2.احساس هویت 3.ایجاد تعهد 4.ثبات و پایداری سیستم 5. کنترل نگرش و رفتار مدلهای بررسی رفتار سازمانی : 1. مدل استبدادی 2 . مدل مراقبتی 3.مدل حمایتی 4.مدل مشارکتی سطوح مدیریت در سازمان :عالی ، میانی ،عملیاتی وظایف مدیران : برنامه ریزی ، سازماندهی ،هماهنگی ، رهبری ، نظارت و کنترل ضرورت مدیریت فرهنگی : پیچیده شدن جامعه و جهانی شدن ان ، عدم حفاظت از فرهنگ از سوی یک کشور موجب کنار گذاشته شدن میشود ،حفاظت از فرهنگ به ویژه برای کشورهایی که میراث فرهنگی دارند ویژگیهای مدیریت فرهنگی : تنوع و تکثر، ژرف نگری،مشارکت فرهنگی ،تحول و نوآوری ، تعیین چشم انداز،توانمندی سازمان قلمرو مدیریت فرهنگی : قلمرو سنتی مدیریت فرهنگی ، قلمرو وسیع مدیریت فرهنگی ، قلمرو ژرف مدیریت فرهنگی الزامات دولت در سیاستگذاری فرهنگی : مشارکت مردم ، ارتباط میان ملت و دولت ، عدم مداخله مستقیم در اجرا ، کاهش تصدی گری دولت ،مسئولیت پذیری مردم ، واگذاری امور اجرایی به نهاد های اجتماعی نکات مورد توجه در سیاستگذاری فرهنگی : توجه به شان ، شخصیت و کرامت انسانی ، دوری از امریت و بخشنامه ای عمل کردن ، تغییر وسیالی فرهنگی تفاوت سازمانهای آموزش وفرهنگی : هدفها و سنجیدن میزان تحقق اهداف ، فرایند و روشها در فعالیت فرهنگی ، میان رشته ای بودن فرهنگ ، کارایی و اثر بخشی ، همگانی ساختن اموزش ، وظایف و ماموریت ها انواع سازمانهای فرهنگی :سیاستگذار ، مجری ، ناظر تفهیم : درک گیرنده از پیام ارسال شده تفاهم : درک مشترک فرستنده و گیرنده تسهیم معنا : درک مطلب و به اشتراک گذاری و سهم کردن پیام با دیگران لوازم ارتباط فرهنگی : مخاطب شناسی ، دانش فنی ، استمرار، آشنائی با علوم مورد نیاز طبقه بندی کالای فرهنگی : آثار مکتوب و غیر مکتوب پیوندهای سه گانه فرهنگ و اقتصاد : اقتصاد و فرهنگ ، اقتصاد فرهنگی ، فرهنگ اقتصادی نقش روابط عمومی در بازار فرهنگی :موثرترین راه نفوذ بر مخاطبان و مشتریان ، نقش سفیر تجاری و سازمان دهنده ، جلب اعتماد مشتریان ، توسعه برنامه فروش و افزایش تعداد مشتریان ، تخصیص اعتبار بخش روابط عمومی به میزان 15 درصد از بودجه بازاریابی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
ok16
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|