یکشنبه, 23 ارديبهشت 1403

 



موضوع: بایرن مونیخ

بایرن مونیخ 10 سال 1 ماه ago #66802

این باشگاه که در سال 1900 تشکیل شده که تعدادی از علاقه مندان به فوتبال از مونیخ ژیمناستیک باشگاه در سال 1879 تقسیم برای فرار از نفوذ ژیمناستیک باشگاه، کهشور و شوق زیادی از بازی های جدید نگه ندارد - نگرش نمونه ای از زمان . تقریبا از همان روز اول از بایرن یک طرف قوی محلی بود، اما نتوانست به تاثیر زیادی فراتر از آن .

به دلایل مالی، و استفاده از امکانات بهتر برگزار شده توسط باشگاه های دیگر، آنها دو بار به ادغام وارد شده است. در سال 1906 ، آنها یک اتحادیه با مونیخ باشگاه های ورزشی مذاکره . به عنوان بخشی از آرایش فوتبالیست های سیاه و سفید داد تا به عنوان یکی از رنگ تیم خود و اتخاذ قرمز از شرکای جدید خود را، که آنها را به این روز می پوشند. بایرن اولین عنوان خود ، به عنوان قهرمانان لیگ باواریا در سال 1909 به عنوان یک بخش از MSC به دست آورد. در سال 1919، مدت کوتاهی پس از جنگ جهانی اول ، بایرن MSC ، که تمرکز رو به هاکی روی چمن و تنیس، ورزش آنها بی سر و صدا در امروز فعال باقی مانده است. بایرن پس از آن نیروهای با ژیمناستیک و باشگاه های ورزشی در سال 1890 جان مونیخ پیوست تا از ترک باشگاه در سال 1923 انجام داد، و مستقل باقی مانده است از زمان.

در سنتز روزهای اولیه ، فوتبال باواریا که توسط تیم از Franconia تحت سلطه، در شمال ایالت ، به ویژه 1 FC نورنبرگ و همسایگان شهر دوقلو آنها SpVgg فورت . در سال 1914، فورت تیم برای اولین بار از دولت برای تبدیل شدن به قهرمان ملی تبدیل شد و تا سال 1930 پایان نامه دو طرف هشت عنوان در بین آنها انباشته شده بود . کورت لانداور رئيس جمهور بایرن ، نگه داشتن دفتر در و از سال 1913 تا وقتی که در سال 1933 و از سال 1947 به خوبی به که 1950s، یک رویکرد استراتژیک به تصویب ایجاد این تیم و به چالش کشیدن این سلطه . او ویلیام Townley به عنوان اولین در سمت مربی حرفه ای استخدام کرد. انگلیسی بهترین مربی در بازار در آلمان بود و مسابقات قهرمانی با Karlsruher FV، در سال 1910 ، به اعتبار خود .

در سال 1926 ،باواریا برنده مسابقات قهرمانی جنوب آلمان ، اما در بر داشت خود را با رقبای محلی و 1860 مصری جلو زده مونیخ که در سال 1931 تبدیل به اولین تیم از پایتخت باواریا برای رسیدن به فینال ملی است. در داخل یک سال بایرن این با پیروزی حتی قهرمانی در فینال مقابل اینتراخت فرانکفورت در صدر است. مربی این تیم از مجارستان ریچارد Dombi از طریق یک ضربه ی پنالتی توسط اسکار " Ossi " لوله و یک گل دیگه فرانتس Krumm 2-0 پیروزی .

اما آنچه در تاریخ در برابر بایرن . ظهور رژیم هیتلر را دیدم که رئیس جمهور لانداور یهودی استعفا به سرعت ، و تیم مهمان از او در تبعید سوئیس خود را به بخت و اقبال خود را در عصر جدید کمک کنند. Dombi ، به طوری که یک یهودی ، در هلند که در آن او را برداشت زمام SC فاینورد روتردام ، و زمینه را برای عظمت آینده این باشگاه گذاشته نقل مکان کرد. در سال های بعد این باشگاه را به بی فاسد.

شرح جالب تاریخی واقعیت که بار مسابقه فوتبال ثبت شده در رایش بازی چیزی است که دربی در بین بایرن مونیخ و 1860 ( 3-2 ) در 23 آوریل 1945. کمتر از سه هفته بعد آلمان تسلیم .

سال گذار

پس از جنگ جهانی دوم ، بایرن در Oberliga های مقطع عرضی کدام یک از پنج کنفرانس لیگ بالا تاسیس در نیمه غربی کشور بود ، بازی کرد. از طریق دوره از شکل گیری لیگ برتر در سال 1947 به ایجاد بوندسلیگا ، لیگ حرفه ای آلمان ، در سال 1963 ، آنها به عنوان یک طرف در حد متوسط ​​انجام میشود. بهترین آنها را در بخش خود را که پس از اتمام سوم و چهارم قرار گرفته را مدیریت کند. آنها حتی بر داشت خود را به رده دوم 2 Oberliga های مقطع عرضی برای فصل 1956 سقوط - اولین و تنها زمان این کلاه اتفاق افتاده است.

بایرن به لذت بردن از برخی اندازه گیری موفقیت در خارج از بازی در لیگ به طور منظم . آنها اسیر جام 1957 آلمان ، فقط جایزه ملی دوم خود، در یک هدف دقیقه 78 توسط رودی Jobst در مقابل فورتونا دوسلدورف . 1962 اکتبر 16 در اولین باشگاه در صحنه اروپا مشخص شده اند. در دور باز از بین شهرهای جام نمایشگاه ضرب و شتم آنها FC بازل سوئیس ( 3-0 ) ، اما پس از آن در مرحله یک چهارم نهایی در برابر فینالیست نهایی NK دینامو زاگرب ( 1-4 ) رفت و ( 0-0 ) .
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: محمود مولائی, محمدرضا معیری

بایرن مونیخ 10 سال 1 ماه ago #68394

عکس هائی از بایرن مونیخ
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: محمود مولائی

بایرن مونیخ 10 سال 3 هفته ago #69883

ممنون از ارسال عکسهای تکمیلی مطلبتون
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

بایرن مونیخ 10 سال 3 هفته ago #69908

با سلام و تشکر از لطف جنابعالی
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.