خوش آمديد,
مهمان
|
|
واحد 13
برنامه ريزي بازاريابي خلاصه جلسه دوم نام استاد : سرکار خانم آقاملا نام دانشجویان : محمد رضا آزاد اوغاني اردیبهشت 94 بسم الله الرحمن الرحيم خلاصه جلسه دوم : بازار بالقوه چيست : به مجموعه اي از مصرف کنندگان اطلاق ميشود که نسبت به کالا يا خدمتي خاص يک نوع علاقمندي نشان مي دهند . رهنمودهايي براي مديريت بازار – محور : 1-توجه به مشتري در سراسر شرکت گسترش دهيد . 2-به مشتري گوش فرا دهيد . 3-بگذاريد مشتري ، کيفيت را تعريف کند . 4-مشتريان را با دقت هدف گرفته و انتخاب کنيد . 5- بازاريابي را به عنوان اطلاعات بازار تعريف کنيد . انواع بازار مشتري : 1-بازار مصرف کننده 2-بازار صنعتي 3-بازار واسطه اي 4-بازار دولتي 5-بازار بين المللي |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|