چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403

 



موضوع: تاثیر اینترنت بر بازاریابی سنتی

تاثیر اینترنت بر بازاریابی سنتی 9 سال 2 هفته ago #114596

رشته تحصیلی:مدیریت تبلیغات تجاری

مقطع کارشناسی
تحت عنوان: تاثیر اینترنت بر بازاریابی سنتی

ارائه‌کننده:سودابه علیزاده
استاد ارجمند: سرکار خانم آقاملا


مقدمه:
تاثیر اینترنت بر بازاریابی سنتی ابزار عمده رسیدن به اهداف بازاریابی ارتباطات است و اینترنت جدیدترین و موثرترین وسیله ارتباطی است. در نتیجه بی شک اینترنت تاثیرات عمیقی بر نحوه انجام بازاریابی داشته و درحقیقت بازاریابی اینترنتی تغییرات عمده ای نسبت به بازاریابی سنتی پیدا کرده است. البته باید توجه داشت که تئوری های موجود در بازاریابی قابلیت کاربری در اینترنت را نیز دارا هستند چرا که نیازها و خواسته های اساسی بشر تغییر نکرده است و تنها چگونگی تامین آنها متفاوت گشته است. لذا تنها تکنیک های بازاریابی و چگونگی بکارگیری آنها ممکن است دچار تغییر شده باشد. بنابراین، هنوز هم مفهوم اساسی بازاریابی آنگونه که کاتلر می گوید یعنی ارضای نیازها و خواسته های مشتریان، در عصر اینترنت نیز مصداق دارد اما مطمئناً روش هایی که برای شناخت و برآوردن این نیازها و خواسته ها به کار می رود دچار تغییر گشته است. کما اینکه طی سالیان گذشته تکنولوژی های دیگری مثل رادیو و تلویزیون نیز تحولاتی را در نحوه انجام بازاریابی به وجود آورده اند.
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: نسرین اقاملا
مدیران انجمن: نسرین اقاملا