خوش آمديد,
مهمان
|
|
پيشبيني بازار به ويژه هنگامي كه سعي ميشود به يك محصول يا خدمات تازه جنبة تجاري داده شود، براي خبرگان بازاريابي مهم است. پيشبيني دقيق به مديران كمك ميكند كه راهبردها را توسعه دهند، اولويتها را شناسايي كنند و منابع را تخصيص دهند. اما كدام يك از فنون پيشبيني با ابتكاري موفق همراه است؟ آيا فنون پيشبيني بازار براي محصولات تهيه شده توسط فناوري پيشرفته با ابتدايي فرق ميكند؟ اين تحقيق با مطالعه بر روي 76 پروژة صنعتي توليد محصول جديد، شامل 38 شكست و 38 موفقيت در بازاريابي در 38 شركت داراي فناوري پيشرفته و 38 شركت داراي فناوري ابتدايي، به اين پرسشها پاسخ ميدهد.
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: نسرین اقاملا
|