خوش آمديد,
مهمان
|
|
خلاصه 1
تفاوت سرپرستی ومدیریت مدیر:تصمیم گیرنده نهایی-نظارت بر تحقق اهداف-ارتباط بین سازمان خود وسازمانهای دیگر-تعیین امور مهم سازمان-فارغ از امور روزمره- سرپرست:هدایت عملیات سازمان-نظارت بر اجرای فعالیت ها در راه رسیدن به اهداف-تمرکز بر مسولیت های اجرایی-اجرا نمودن امور تعیین شده-کار روتین ومقرر شده- جنس امور کارکنان خودرا می داند سرپرست:کار در بدنه اجرا و امور فنی سازمان وریاست بخش امور اجرایی وعملیاتی مدیر:کار کردن با دیگران و از طریق دیگران
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
ok4545
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|