خوش آمديد,
مهمان
|
|
وظایف مدیران:
1)برنامه ریزی :با تعیین هدف و تعریف فعالیتها و اموری که در تحقق اهداف موثراند وبا تعیین محدوده زمانی برنامه و تعیین منابع مورد نیاز کتابی:تعیین هدف و راه رسیدن به هدف با شرایط و مقررات سازمان در محدوده زمانی مشخص.کتابی:تعیین هدف و راه رسیدن به هدف با شرایط و مقررات سازمان در محدوده زمانی مشخص. 2) سازماندهی :تعیین وظایف و سپردن ن به واحدهاو افراد ذیربط و ایجاد روابط منطقی و منظم بین وظایف تعیین شده . تعریف کتابی :تقسیم وظایف و تعیین روابط منطقی بین واحدهای مختلف سازمان. 3) هماهنگی :هماهنگ کردن فعالیتها و امور واحدهای مختلف در جهت تحقق هدف و ممانعت از کارهای موازی . 4)کنترل و نظارت (ارزیابی):فرایند اجرای امور از ابتدا تا اخر . 5)رهبری و هدایت :هر مدیری باید رهب هم باشد در این صورت میتواند سریعتر و سهلتر به اهداف سازمان برسد و قدرت نفوذ در قلبهای کارکنان سازمان کار خود را انجام میدهد |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
ok54452
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|