خوش آمديد,
مهمان
|
|
تعاریف مدیریت
1- مديريت عبارت است از، انجام عمليات براي حصول به هدف و يا اهداف از پيش تعيين شده از طريق هدايت و تامين مساعي افراد. 2- مديريت عبارت از، استفاده مناسب از منابع و امكانات موجود به منظور نيل به هدف و يا اهداف معين. 3- مديريت عبارت است از، نيل به هدف و يا اهداف مؤسسه با صرف حداقل هزينه و زمان. 4- مديريت را ميتوان علم و هنر متشكل و هماهنگكردن رهبري وكنترل فعاليتهاي گروهي به منظور نيل به هدف يا اهداف مشترك خاص ناميد. 5- مديريت عبارت است از، استفاده مناسب از منابع مادي و انساني به منظور دستيابي به هدف و يا اهداف مؤسسه از طريق انجام عمليات مربوط به: برنامهريزي، سازماندهي، هماهنگي، رهبري و كنترل با توجه به عوامل محيط فرهنگي مؤسسه. 6- مديريت عبارت است از، تأمين حداكثر نتايج با حداقل مساعي به نحويكه حداكثر رفاه و رضايت خاطر كاركنان و كارفرمايان مؤسسه را در پي داشته باشد و بهترين خدمات و يا مرغوبترين كالاها را به مشريان و عامه مردم ارائه دهد. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
؟؟؟؟؟؟
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|