خوش آمديد,
مهمان
|
|
پنج نقش مهم روابط عمومي در بازار يابي
1)يک روابط عمومي کارا موثر ترين راه براي نفوذ و تاثير واقعي بر مخاطبان و مشتريان ميباشد. : 2)روابط عمومي درخارج از سازمان نقش يک سفير تجاري را داردو در داخل سازمان بعنوان يک سازمان دهنده مطرح است. 3)اعتماد مشتريان را جلب کنيد روابط عمومي تنها مرجع صلاحيت دار براي بهبود نام هاي تجاري بد نام ومخدوشي است که مشتريان تصوير بدي از آنها دارند. 4)روابط عمومي ميتواند برنامه هاي پيشبرد فروش را توسعه داده و مشتريان کنوني را افزايش دهد. 5)روابط عمومي جزء پيوسته اي از يک آميزه بازاريابي يکپارچه و متعادل است. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
ok8
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|