یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403

 



موضوع: اصول حاکم برتبلیغات

اصول حاکم برتبلیغات 10 سال 3 ماه ago #53608

نام دانشجو : لیلا دانشی
استاد گرامی : سرکار خانم اقا ملا
بحث اصول حاکم برتبلیغات

اصول حاکم برتبلیغات

اصل نیت مبلغ: در این اصل متقاعد سازی مهم نیست وحتی کالا یا جنس به فرهنگ جامعه میخورد یا نه مهم نیست فقط فروش کالا مهم است در این اصل تبیغ کننده به هدف خاص خود تو جه دارد .
اصل ادراک حسی : در این اصل مخاطب مهم است و عرضع کننده میکوشد تا پیامش درک شود در این اصل تبلیغات باید به گونه ای روی ادراک حسی مخاطب کار شود .
اصل ضد تبلیغات :در این اصل عرضه کننده میکوشد تا به مخاطب گوش زد از ضرر کالا دهد برای مثال { سیگار کشیدن مضر است } درا ین مثال سازندگان سیگار اصل ضد تبلیغات را برای مبارزه با سیگار به کارمیبرند .
اصل متقاعد ساختن: در این اصل سعی میشود برای متقاعد سازی مشتری ازیکی از افراد مشا تبلیا رهور استفاده میشود . برای مثال یکی ازبازیگران مشهور سینما را انتخاب میکنند تا این کالا را تبلیغ کنند و در ازای ان مبلغی را به ان میدهند .
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: نسرین اقاملا