خوش آمديد,
مهمان
|
|
با سلام به استاد حسین پور
فهرستي از فعاليتهاي اصلي كه مديران بايد به عنوان بخشي از كارشان انجام دهند. مدیریت: مسول تصمیمات مهم است. نظارت_اهداف_عملکردها_نقشهای افراد در سازمان ومیزان تحقق اهداف بر عهده مدیر است.کار روز مره انجام نمیدهند. حوزههاي وظيفهاي اصلي مديريت، صرفنظر از نوع و سطح مديريت، عبارتند از: برنامهريزي، سازماندهي، هدايت، بكارگماري و كنترل. نويسندگان وظايف مختلفي را براي مديريت برميشمرند و يك فهرست قطعي و مورد قبول همه دانشمندان اين حوزه وجود ندارد. در اينجا به اكثر عباراتي كه به عنوان وظايف مديريت مطرح شدهاند اشاره ميشود |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
ok5
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|