یکشنبه, 27 خرداد 1403

 



موضوع: ازدواج روی نمودار ایرانی و اسلامی

ازدواج روی نمودار ایرانی و اسلامی 10 سال 3 ماه ago #64175

  • محبوبه جنتي جهرمي
  • محبوبه جنتي جهرمي's Avatar
در فضای مجازی اگر قرار باشد درباره «ازدواج» مطلبی بخوانید یا مشاوره ای بگیرید با هزاران موضوع بحث رو به رو هستید که شاید تعداد انگشت شماری از آنها برای جامعه ایرانی اسلامی و یک خانواده سنتی و پایبند به اصول، مناسب باشند. در این فضا، می خواهیم سایتی را به شما معرفی کنیم که به طور تخصصی به موضوعات قبل و بعد از ازدواج می پردازد و تمام اطلاعات لازم را برای داشتن یک خانواده خوشبخت و امن به شما می دهد.


موسسه فرهنگی هنری قلم صنع، دو سایت به نام های قلم صنع و کبریا دارد که موضوع مشترک هر دو آنها ازدواج و خانواده قرآنی است. این موسسه در بخش معرفی سایت، خود را مجری طرح تحکیم بنیان خانواده از طرف استانداری تهران معرفی می کند که از سال 1384 تا به حال در سطح استان تهران به فعالیت های آموزشی، اردویی، برگزاری سمینار و آموزش و مشاوره اینترنتی به زوج های جوان و خانواده های اختلافی و در حال طلاق می پردازد.



با این حال بخش مهمی از فعالیت های قلم صنع بر آموزش و مشاوره درباره مهارت های قبل و بعد از ازدواج، مشاوره زناشویی، مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده، مدیریت رفتار، مشاوره تحصیلی و... خلاصه می شود.

در کنار این بخش ها، قلم صنع فضایی را هم برای گپ و گفت دوستانه فراهم آورده تا کاربران عضو سایت بتوانند مسایل شان را با یکدیگر در میان گذاشته و در یک فضای عمومی مشورت بگیرند. در این فضا البته مدیریت سایت –دکتر غلامرضا قاسمی کبریا- به مباحث نظارت دارد و در مواقع لزوم، با اعلام نظر کارشناسی به هدایت بحث های مشاوره ای کمک می کند.

در این سایت بخشی هم به نام ازدواج الکتروسنتی وجود دارد که در واقع به نوعی معرفی کردن کاربران مناسب به یکدیگر برای آشنایی و ازدواج است و همان طور که از نام آن برمی آید همه چیز بر پایه اصول سنتی، کارشناسی شده و عرف پسند اجرا می شود.

در معرفی این بخش نوشته شده: «امروزه با توجه به نا پایداری محل سكونت و تغییر و جابجایی مكرر آن، شناساندن دختر وپسر مناسب برای ازدواج مشكل شده است و این موضوع در تاخیر ازدواج و همچنین ازدواج های ناموفق تاثیر داشته و دغدغه ای برای جوانان وخانواده آنان شده است. موسسه فرهنگی آموزشی قلم صنع با استفاده از فرصت اینترنت و با كادری ورزیده آستین بالا زده و نرم افزار ازدواج الكروسنتی را كه مقدمات آشنایی بدون اینكه از اسم و آدرس هم مطلع شوند فراهم آورده است.»

برای استفاده از این نرم افزار باید در سایت ثبت نام کرده و فرم مشخصات، تست های شخصیت و معیارها را پر کرده و مدیران سایت بعد از پیدا کردن افراد همسان و مناسب یکدیگر، آنها را در فضایی رسمی و خانوادگی به یکدیگر معرفی می کنند.

در این سایت بخشی هم به نام ازدواج الکتروسنتی وجود دارد که در واقع

به نوعی معرفی کردن کاربران مناسب به یکدیگر برای آشنایی و ازدواج است

و همان طور که از نام آن برمی آید همه چیز بر پایه اصول سنتی، کارشناسی

شده و عرف پسند اجرا می شود

برای استفاده از امکانات سایت قلم صنع به نشانی http://www.qalameson.org/ مراجعه کنید.

مطالب سایت موسسه قرآنی قلم صنع را هم می توانید در نشانی http://www.kebria.org/ بخوانید.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: محمد مؤذّنی چیمه