چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403

 



اسناد حسابداری پایان سال

در پایان سال نیز حسابدار می بایست با انجام عملیات پایان دوره مالی مانده سرفصلهای موقت را به اداره امور مالی انتقال دهد که اسناد آن به شرح زیر می باشد:

1- بد : بین واحد امور مالی XX

                                              بس : هزینه کل XX


2- بد : در آمد کل XX

                                              بس : بین واحد امور مالی XX


3- بد : بین واحد امور مالی XX

                                              بس : حساب سود پرداختی XX


4- بد : حساب سود دریافتی XX

                                              بس : حساب بین واحد امور مالی XX


5- بد : حساب بین واحد امور مالی XX

                                             بس : کارمزد پرداختی XX 


6- بد : حساب کارمزد دریافتی XX

                                             بس : بین واحد امور مالی XX 


7- بد : حساب وجه التزام دریافتی XX

                                             بس : بین واحد امور مالی XX 

 

نويسنده : مهدی احمدی

این کاربر 30 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.