پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

 



كاربيني شركت تبليغاتي آذين مارك

بسم الله الرحمن الرحيم

 

شركت تبليغاتي آذين مارك

 

ddd.jpg

مقدمه:

تبلیغات، ابزاری برای توسعه و رونق کسب و کار است، بنابراین انتخاب آژانس تبلیغاتی مناسب، امری حیاتی است.

"Advertising"

   در لغت به‌معنای تبلیغ، تبلیغات تجاری و شهرت‌پراکنیو به‌طور کلی عمل جلب توجه مردم به محصول یا فعالیت تجاریمی‌باشد و در اصطلاح شکلی از ارتباط غیرشخصی است که در ازای پرداخت پول به‌وسیله یک حامی مالی مشخص با استفاده از رسانه‌های گروهی برای ترغیب مخاطب با تأثیرگذاری بر او صورت می‌گیرد.

شركت تبليغاتي آذين مارك فعاليت خود را در سال 1386 در زمينه عكاسي طراحي و چاپ آغاز نمود و كار خود را از سال 1389 در زمينه هداياي تبليغاتي با جديت تمام گسترش داد، از اصلي ترين اهداف اين شركت جلب رضايت كارفرمايان و كار با بهترين كيفيت ميباشد .

برخي از خدماتي كه توسط اين شركت ارائه مي گردد به شزح ذيل مي باشد:

طراحی آگهی های تبلیغاتی برای روزنامه ها، بیلبردها و مجلات
ساخت تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی در قالب رئال و انیمیشن

ساخت فیلمهای مستند صنعتی از پروژه های تولیدی، صنعتی و خدماتی

طراحی و اجرای كاتالوگ های تبلیغاتی، پوستر، اوراق اداری، تقویم و سررسید و ...

طراحی وب سایت و سی دی های مولتی مدیا

عكاسی صنعتی و استودیویی

هدایای تبلیغاتی

در اینجا به توضیح مختصری در خصوص مراحل آماده نمودن برخی از آنها می پردازیم :

بخش طراحی و گرافیك شركت یكی از فعالترین بخش‌های این شركت می باشد، كه با حضور طراحان گرافیك چیره‌دست و تحصیلكرده و با بهره مندی از جدیدترین نرم افزارهای بروز، طراحی و گرافیك در سراسر جهان توانسته است هزاران طرح موفق را در اختیار صنایع كشور و در این زمینه قرار دهد، این طرحها كه ایده اصلی آنها توسط بخش خلاقیت شركت تهیه می گردد در فرمتهای، طراحی بیلبورد، طراحی پوستر، طراحی آگهی های روزنامه ای، طراحی كاتالوگ، بروشور، طراحی آرم و اوراق اداری و ... اجرا و تاكنون در صدها رسانه گروهی داخلی و خارجی ارائه و به نمایش درآمده است.

کاتالوگ ، بروشور و پوستر

چاپ کاتالوگ حرفه ای مستلزم رعایت چند نکته میباشد که عبارتند از ابتدا عکاسی حرفه ای از محصولات.یک عکس زمانی خوب و قابل استفاده و چاپ کاتالوگ میباشد که چند ویژگی را دارا باشد.

شکل محصول را واضح و کامل نشان دهد .
ابعاد عکس متناسب با ابعاد واقعی محصول باشد یا به اصطلاح عکس دفرمه نشده باشد.
بتواند مخاطب را در اولین نگاه از نظر زیبایی و هارمونی رنگی مجذوب خود نماید.

 مراحل بعد از چاپ کاتالوگ

بعد از چاپ کاتالوگ نوبت به مراحل صحافی ، روکش و برشهای خاص ( که اصطلاحاً به آن خدمات پس از چاپ میگویند) میرسد که اگر این مرحله با بی دقتی و با دستگاههای پیشرفته و مواد مصرفی مطمئن صورت نگیرد ممکن است تمام زحمات کشیده شده در سایر بخشها به هدر رفته و هزینه صرف شده از بین رفته تلقی گردد. بعد از چاپ کاتالوگ میتوان انواع روکشها را به تنهایی و یا به صورت تلفیقی با هم برای زیباتر شدن و گیراتر شدن به کار برد مانند انواع یووی ها و انواع سلفون ها . بعد از روکش کردن ، نوبت به صحافی کاتالوگ میرسد که میتوان با فنر ، انواع منگنه و یا چسب صورت گیرد.

عکسهای گرفته شده در این مرکز قابلیت چاپ در ابعاد10در 15متر بدون افت کیفیت و با رزولوشن 300dpi میباشد که قابلیت استفاده در بیلبوردهای تبلیغاتی نیز میباشند.

کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت نیاز به مهارت کار با نرم افزار های گرافیکی نظیر فتوشاپ را دارد ، که پس از طراحی کارت ، آن را برای چاپ با تعداد حد اقل هزار عدد و با انواع سلفون ها نظیر مات و براق و غیره و با کیفیت مقوا و یا بر روی پلاستیک و ... چاپ می گردد .

چاپ افست

چاپ کارهای تیراژ بالا به صورت افست انجام میپذیرد که برای آن باید در ابتدا زینک تهیه نمود . معمولاً این قبیل کار ها خدمات پس از چاپ نیز مانند انواع روکش ، برش های خاص ، قالب و صحافی نیز دارند که کلیه این امور در این مرکز با تجهیزات پیشرفته مدل 2005 و با نظارت کامل کارشناسان مجرب صورت میگیرد. این مرکز با در اختیار داشتن یک دستگاه ماشین چاپ دو ورقی چهار رنگ همزمان و یک دستگاه چاپ GTO دورنگ همزمان میتواند کلیه سفارشات شما را در کمترین زمان و با حداکثر کیفیت در اختیار شما قرار دهد. لازم به ذکر است در چاپ افست کیفیت مواد مصرفی ، جنس رسانه ( کاغذ یا مقوای مصرفی ) تجربه اپراتور و همچنین دانش و تجربه ناظر چاپ است که منتج به خروجی کاری با کیفیت میباشد.

چاپ دیجیتال

مزیت این چاپ به چاپ افست در زمان و تعداد آن میباشد و در صورتیکه از ماشین آلات به روز و پیشرفته استفاده شود میتواند از نظر کیفیت با چاپ افست نیز در برخی موارد رقابت نماید.

بخش عكاسي

امروزه اهمیت عكس و عكاسی حرفه ای در تبلیغات بر كسی پوشیده نیست و عنصر عكس به عنوان محور اصلی طرح های تبلیغاتی به شمار می آید و سالیانه صدها عكاس حرفه ای در سراسر جهان با خلق تصاویر بدیع به طرح های تبلیغاتی روح تازه ای می بخشند.

عكاسی در اين شركت به صورت عكاسی لارج فرمت (12×9 سانتیمتر)، مدیوم فرمت (7×6 سانتیمتر) و دیجیتال (با رزولوشن های متفاوت) و در قالب های اسلاید، نگاتیو و فایل های تصویری انجام می پذیرد كه هر كدام به تناسب موضوع   :   *عكاسي غذايي       * عكاسي تبليغاتي   * عكاسي اتوديويي   *عكاسي مد

و استفاده آتی به مشتریان پیشنهاد می شوند.

 

نمايشگاه و هداياي تبليغاتي

 

يكی از راه های مناسب افزایش فروش در شركتها، سیاستهای ترویج فروش می باشد، از مهمترین روشهای ترویج فروش می توان به حضور در نمایشگاه ها و تولید هدایای تبلیغاتی اشاره نمود.

بخش امور نمایشگاه ها:
حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی مقوله بسیار مهمی برای شركتها می باشد، از این رو شركت طی سالهای اخیر توفیق طراحی و اجرای موفق ده ها غرفه را در نمایشگاه های مختلف داشته است، همچنین با عرضه سازه های متنوع تبلیغاتی پرتابل (استند، پاپ آپ و ... ) توانسته است نیازهای شركتهای مختلف را در این زمینه مرتفع سازد.

استند

نوعی بنر تبلیغاتی که بصورت ایستاده ( پایه ضربدری یا ایکس ) آن بنر را نگاه می دارد ، نوع پیشرفته آن نیز که بصورت رول بوده و شبیه به یک ورقه لوله شده در یک باکس قراردارد نیز است ، که بوسیله دو پایه زیرین و یک میله پشت بنر را ایستاده بر روی زمین قرار می دهد .



بخش هدایای تبلیغاتی:
یكی از مؤثرترین روشهای ترویج فروش تبلیغ با اقلام ویژه (هدایا) می باشد این روش شبیه دادن جایزه است اما مصرف كننده لازم نیست برای دریافت آن، خرید ویژه ای انجام دهد.
این هدایا می تواند در پایان هر سال و یا به مناسبت های ویژه ای چون برگزاری نمایشگاه ها برپایی سمینارها و معرفی محصولات جدید اهدا شوند.
از آنجا كه سطح تأثیر گذاری این هدایا و مدت زمان استفاده از آنها معمولاً زیاد است. شركت ها و سازمان ها تولیدی و خدماتی در پی تهیه هدایای مناسب در سطوح متفاوت برای مشتریان خود بر می آیند.

نمونه كارهاي انجام شده :

 

Back_6_Small.pngv19.jpgV1.jpg

نويسنده : محمد مناجاتي

این کاربر 4 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.