پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

 



کانون آگهی تبلیغاتی پیک برتر2

درباره ما02121221

     
                   
کانون آگهی و تبلیغات پیک برتر با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ی 1920 درسال 1379 تاسیس و فعالیت   خود را آغاز کرد. فعالیت این کانون ابتدا در محدوده پاسداران (محدوده ی یک       کنونی) شکل گرفت و در ادامه با توجه به نیاز جامعه و شهروندان تهرانی در امر  آگاهی و اطلاع رسانی و همچنین با توجه به اعتماد و استقبالی که نسبت به آگهی   نامه های تبلیغاتی پیک برتر نشان دادند، این کانون فعالیت خود را به تدریج       به اکثر مناطق شهر تهران افزایش داده و از ابتدای سال 91 و همزمان با سال       تولید ملی، سرمایه ملی، فعالیت خود را در شهر کرج آغاز نموده است. فعالیت       پیک برتر در زمینه تبلیغات مکتوب در دو حوزه فعالیت داشته است. علاوه بر       اطلاع رسانی از طریق ویژه نامه های تبلیغاتی منطقه ای، این سازمان در جهت       ارتقای سطح فرهنگی جامعه ، در حوزه مجلات و نشریات نیز در سالهای اخیر       همکاری ارزنده ای را آغاز نموده که خوشبختانه مورد استقبال اقشار مختلف       جامعه قرار گرفته است.          

( چرا برترین گزینه تبلیغاتی هستیم )

        

بدون تردید توسعه اقتصادی ر کشور در گرو توسعه و رونق کسب و کارهای آن است .       بنگاه های اقتصادی در هر اندازه ای با رشد و گسترش در فعالیت خود می توانند       نقش تعیین کننده ای در توسعه و رونق اقتصادی کشور ایفا نمایند و این در حالی       است که بر اساس مبانی عملی بازاریابی ، تمامی مشاغل و سازمان ها برای ترویج       و ترفیع کار خود باید به تبلیغات علمی و اثر بخش مجهز شوند.بی       تردید در عرصه پر رقابت اقتصادی دنیای امروز تبلیغات یکی از مهمترین و       کارآمد ترین ابزارهای موجود است که می تواند هر بنگاه اقتصادی را در رسیدن       به اهدافش یاری دهد.

           

ۀآنچه       مسلم است ، مدیران این بنگاه ها برای انجام این موضوع نیازمند رسانه ای       تبلیغاتی هستند که نه تنها هزینه مناسبی برای آنها داشته باشد ، بلکه       تبلیغات آنها را نیز هدفمندتر کند و بر این اساس رسانه تبلیغاتی پیک برتر با       توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد ، بهترین گزینه تبلیغاتی را پیش       روی این مدیران قرار داده است . زیرا این آگهی نامه به عنوان یک رسانه       تبلیغاتی اثر بخش و معتبر توانسته است تعامل بسیار مطلوبی با بسیاری از       مشاغل و اصناف بر قرار کند .

    

از جمله ویژگی های این  رسانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    

1) مشاوران متخصص و آموزش دیده : مشاوران تبلیغاتی پیک برتر ، سالهاست که تحت آموزش های تخصصی و پیشرفته  تبلیغات و بازاریابی قرار می گیرند تا بتوانند مشاوره ای تخصصی و صحیح به مشتریان ارایه کنند.

     

2) هدفمند کردن تبلیغات :       مشتریان پیک برتر به راحتی می توانند بازاری را که مد نظرشان است مورد هدف       قرار داده و پیام تبلیغاتی خود را با بهترین و دقیق ترین نحوه به آن انتقال دهند . بنابر این بودجه تبلیغاتی آنها به مطلوب ترین شکل ممکن صرف تبلیغات  می شود.

     

3) ماندگاری طولانی : بر   اساس تحقیقات به عمل آمده توسط واحد تحقیق و توسعه پیک برتر ( R&D ) ، بیش از 70 در صد خانواده ها و کسب و کارها که در مناطق  تحت پوشش پیک برتر قرار دارند ، پیک برتر را بیش از 3 ماه نزد خود نگهداری می کنند و برای خرید کالا و خدمات و آگاهی و آشنایی با مشاغل گوناگون به آن  رجوع می نمایند .

     

4) طراحی و چاپ مطلوب : به منظور کسب رضایت مشتریان از آگهی های چاپ شده ، مجموعه پیک برتر ، خود را به       پیشرفته ترین دستاورد های فنی نرم افزاری و سخت افزاری در زمینه چاپ مجهز کرده و با جذب نیروهای خلاق و متخصص در زمینه طراحی و گرافیک ، خدمات حرفه   ای را به مشتریان خود ارائه می دهد.

     

5) بانک اطلاعاتی : امروزه       پیک برتر به عنوان یک بانک اطلاعاتی جامع خرید برای خانواده ها وکسب کارهایی       که بیشتر مورد مراجعه خانواده هاست، پذیرفته شده است . طبق تحقیقات به عمل  آمده توسط واحد تحقیق و توسعه سازمان ( R&D ) ، بیش از 96 در صد خانواده ها و موسسات تحت پوشش ، از پیک   برتر به عنوان یک بانک اطلاعاتی جامع خرید استفاده میکنند.

     

6) وفاداری مشتریان : به دلیل       اثر بخشی فوق العاده پیک برتر ، اکثر مشتریان ، هر ماه تبلیغات خود را تکرار       می کنند . پیک برتر اطمینان دارد که بالاترین میزان ماندگاری مشتریان و       تکرار آگهی های آنان را در میان سایر گزینه های تبلیغاتی دارا است . مطالعات       واحد تحقیقات نشان می دهد بیش از 70 درصد از آگهی هایی که در هر ماه چاپ می       شوند ، آگهی هایی بوده اند که در ماه قبل از آن نیز چاپ شده اند.

     

7) تیراژ و توزیع : آگهی       نامه های این مجموعه با تیراژ بالای خود بخش بزرگی از جمعیت شهر های تهران و       کرج را تحت پوشش قرار داده است .در این محدوده ها به علت قدرت خرید بیشتر       ساکنان آنها ، اثر بخشی تبلیغات نیز بالاتر است.توزیع و پخش عملی ویژه نامه       ها باعث شده است که احتمال خطا و حیف و میل ، نزدیک به صفر شود . از دیگر       مزیتهای پیک برتر می توان به نیروهای پخش کار آزموده آن اشاره کرد که به       دلیل فراهم شدن امکانات شغلی مناسب برای آنها ، با رضایت خاطر به کار خود       مشغول هستند .پیک برتر صمیمانه در تمامی مراحل توزیع از مشتریان عزیز برای       بازدید دعوت به عمل می آورد.

     

8) خلق ارزش برای مشتریان : تمامی       آگهی های چاپ شده در پیک برتر و سایر محصولات آن به صورت رایگان در بانک       اطلاعات اینترنتی پیک برتر قرار گرفته و این امر باعث خلق ارزش برتر برای       مشتریان شده است؛ این آگهی ها در وب سایت پربازدیدwww.bartarinha.comقابل       بازدید است . علاوه بر این، کلیه آگهی ها در موتور جستجوی Google قرار می گیرد. همچنین گزارش توزیع تمامی ویژه نامه های پیک       برتر و مجلات مذکور به صورت آنلاین و آرشیو ، در وب سایت www.peykebartar.comقرار می       گیرند.

     

9) تحقیقات و توسعه ( R&D       ) : واحد تحقیق و توسعه پیک برتر       با بهره گیری از متخصصان امر ، به طور مستمر تحقیقات گسترده ای را در مورد       خانواده ها ، مشتریان و سایر زمینه های مرتبط انجام داده و نتایج آن را در       اختیار مدیران و کارکنان سازمان قرار می دهد تا با استفاده از این اطلاعات       علاوه بر به روزکردن اطلاعات خود مشاوره های مناسبتر و بهتری را نیز به       مشتریان خود ارائه دهند.

     

10) نیروی انسانی : مدیران       ارشد سازمان همواره توانمند سازی ، بهبود و تسعه نیروی انسانی ( HRD ) را سرلوحه کار خود قرار داده اند . گواه این ادعا چیزی       نیست جز نرخ بسیار بالای حفظ کارکنان ، به نحوی که در طول 5 سال گذشته ، این       مجموعه حتی یک نفر هم ریزش نیرو نداشته است و در حال حاضر قریب به 560 نفر       به طور مستقیم و صد ها نفر دیگر به صورت غیر مستقیم به واسطه مجموعه پیک       برتر مشغول به کار هستند.

     

11) توجه و اهمیت به مخاطبین:کانون تبلیغاتی پیک       برتر با توجه به اینکه به عنوان رسانه ای تبلیغاتی که به صورت مستقیم با       خانواده ها و شهروندان تهرانی در ارتباط است و در واقع به عنوان یک پل       ارتباطی نیرومند بین مشتریان و مخاطبین عمل می کند، لذا ارج نهادن و احترام       به مخاطبین از اموری است که به عنوان یک اصل و در صدر اولویت های شرکت قرار       دارد، شرکت همواره تلاش کرده علاوه بر مشتریان در مقابل مخاطبین نیز پاسخگو       باشد و به صورت مداوم نظرات و افکار و رفتار آنان را مورد توجه قرار می دهد       و در صورت نیاز در هر موردی که سوال ، مشکل و یا مسئله ای برای مخاطبین به       وجود آید، در حد توان درصدد و پاسخگویی و حل مشکل بر می آید، اعتماد و شوقی       که مخاطبین پیک برتر نسبت به این رسانه ابراز می دارند مایه مباهات و       سربلندی است و یکی از سرمایه های ارزشمند پیک برتر است.

     

 

     


     

 

     

            

     
   
  
نويسنده : افروز نجمی

این کاربر 3 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.