پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

 



کانون تبلیغاتی رایان نیتم


 

کانون تبلیغاتی رایان نیتم


تاریخچه :

کانون تبلیغاتی رایان نیتم فعالیت خود را از سال 1387 به عنوان مجموعه ای توانمند با در اختیار داشتن مشاروان و کارشناسان و هنرمندان مجرب و همچنین امکانات تکنولوژی و بهره گیری از فناوری های روز دنیا توانسته است گامی بلند در شکل گیر و تعالی نیاز امروز کشور در زمینه بازاریابی ، فروش و تبلیغات را بردارد .

 

 


 

 

برای حل سه معضل بزرگ :

 

نابرابری های اقتصادی و اجتماعی

حفظ انرژی و حفظ سلامت تبلیغات

 

مابه ظرفیت های بالای دنیای مجازی و نرم افزاری در حیطه ی فعالیت های اجتماعی معتقدیم و باور داریم مردم در مسائل تجاری و بازار بسیار هوشیار هستند .

 

ما کمک خواهیم کرد تا آرایش سخت افزاری و نرم افزاری و فکر افزاری ، ارتباطات بازاریابییتان تقویت شود و اهداف بازاریابی هر چند بیشتر با اهداف سازمانی شما هم سو گردد . این هم سو شدن می تواند برای یکپارچه سازی منایع بازار یابی ، تسهیل فرایند های بازاریابی ، سهولت ارتباطات ، خدمات ، فروش ، تولید سرمایه گذاری ، همچنین تجزیه و تحلیل سازمان بسیار مفید و موثر واقع شود .

 

 

این مفتخریم پس از گذشت چند سال حضور مستمر در عرصه تبلیغات و در پرتو گروه تجارت و توسعه ارمغان تجارت ماندگار با گردآوری زبده مشاوران و کارشناسان در زمینه طراحی کسب و کار ، برنامه ریزی بازار یابی و تبلیغاتی تیم منسجمی به نام تیم رایان نیتم در خدمت نیاز های بازاریابی ، تبلیغاتی اطلاع رسانی و فروش در هفت دپارتمان کلیدی زیر ، به بهترین شکل ممکن پاسخ گو باشیم .

 

    بخش آتلیه هنری


 


    بخش طراحی و برنامه ریزی


    بخش تبلیغات


    بخش فروش شخصی


    بخش روابط عمومی و مشتریان


    بخش بازاریابی مستقیم


    بخش ارتقاء فروش

 

 

واحد آتلیه هنری :

-          مأموریت واحد هنری شرکت رایان نیتم اتقال پیام از طریق عناصر سمعی و بصری می باشد . در این راستا آشنایی با فرهنگ جامعه و شناخت هنجار ها ، ارزش ها ، آداب و رسوم و شیوه ارائه آن بیشتری اهمیت را دارد .

 

-          آتلیه هنری شرکت رایان نیتم ، با چند سال تجربه و با بگارگیری طراحان حرفه ای و خلاق ، برنامه ریزی و اجرای پروژه های تبلیغاتی را بر عهده دارد .

 

-          مجموعه فرآبند کاری آتلیه رایان نیتم از ایده پردازی ، برنامه ریزی ، طراحی تا اجرا در چهار بخش ( مشاوره ، کارگردانی هنری و مدییت پروژه ، طراحی چاپ و نظارت فنی ، تولید و بسته بندی ) تعریف شده است .

 

-          برخی از مهمترین فعالیت های این بخش عبارت است :


 

-          انتخاب اسم و نشانه

-          انتخاب شعار تبلیغاتی

-          تولید سرود سازمانی

-          طراحی گرافیکی محیطی

-          طراحی گرفیک چاپی (طراحی آرم و لوگو ، ست اداری و اواراق اداری ، تراکت ، کاتالوگ ، بروشور ، تقویم و سر رسید ، پوستر )

-          طراحی و اجرای فضا سازی و دکوراسیون داخلی ، فرشگاهی و نمایشگاهی ، تابلوهای سر در

-          طراحی گرافیک وب و مالتی مدیا

-          طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی

-          طراحی و تولید بسته بندی

-          چاپ ( کاغد ، مرکب و ماشین چاپ )

-          نشر و تولید ( یولتن ف مجله ، کتاب و .. )

 

طراحی و برنامه ریزی :

 

واحد برنامه ریزی و تدوین برنامه های کسب و کار بازاریابی و فروش ، تبلیغات

عالی ترین مواد و مصالح با بهترین نیروی کار تنها وقتی به عالی ترین محصول تبدیل می شوند که فکری عالی آن را هدایت گرده باشد . تبلیغات بدون فکر و برنامه ریزی نتیجه ای جز تلف کردن بودجه و وقت در بر ندارد .

مشخص نمودن مفهوم اصلی و استراتژی بازاریابی که در هر کمپین تبلیغاتی شرط اصلی موفقیت آن است ، مهمتریم ماموریت واحد برنامه ریزی رایان نیتم می باشد .

 

به طور کلی وظایف این واحد عبارتند از :

 

-          تمرکز و تحقیق درباره موضوع پیشنهادی از طرف کارفرما

-          ارائه ایده های خلاقانه و بکر بازاریابی و تیلیغاتی از منظر بصری و مفهومی

-          پرورش و سنجش ایده ها با توجه کارکرد سوژه و انتظارات مشتری

-          نگارش ، تکمیل و باز نویسی سناریو های تک قسمتی دنباله دار

-          تهیه و تدوین برنامه های کسب و کار و .....

 

تحقیقات بازاریابی :

 

موفقیت در کسب و کار و تحقق اهداف ارتباطی در دنیای امروز ی مستلزم نوآوری در جنبه های گوناگون و تصمیم گیری هوشمندانه و به موقع است .

 

خدمات تحقیقات بازاریابی عمومی شرکت شامل حوزه های زیر است

 

    تحقیقات بازاریابی برای باز طراحی و اصلاح محصولات یا خدمات شرکت
    تحقیقات بازاریابی برای کشف قیمت و تنظیم استراژدی قیمت گذاری
    تحقیقات بازاریابی برای بهبود شبکه توزیع و افزایش سطح پوشش بازار
    تحقیقات بازاریابی برای ممیزی برند و توسعه برند

 

علاوه بر خدمات عموی فوق که توسط متخصصین برجسته تحقیقات بازاریابی کشور طراحی و هدایت می شوند ، کارشناسان خبره این شرکت آمادگی کامل برای تحلیل علمی وضعیت کسب و کار وبازار را دارا می باشند .

 

تبلیغات :

 

در دنیای پیشرفته امروز ، با بالا رفتن سطح کیفی و تنوع محصولات و گسترش رقابت در بازار ، تولید کنندگان کالا و خدمات صرفا با تکیه بر کیفیت محصلات خود نمی توانند در عصه رقابت سهم شایسته ای از بازار را تصاحب و اقتصادی محسوب می شوند .

 

اگر قصد دارید تا شاهد رشد فعالیت های تجاری خود باشید توجه به سطح کیفی ارائه محصول و میزان فروش آن بسایر حائز اهمیت می باشد .

 

به موجب این مدل ، هر تصمیم گیرنده در مورد تبلیغات هدفمند ، باید قبل از هر اقدام عملی برای شش سوال رو به رو جواب داشته باشد . بدیهی است جواب های درست ، منطقی و متعادل از لحاظ زمان و هزینه و شرایط رقابت ، فعالیت های تبلیغاتی را مثمر ثمر خواهد نمود .

 

    مخاطب من کیست ؟
    مخاطب من کجاست ؟
    چه پیامی راباید انتقال دهم ؟
    چرا باید این پیام را انتقال دهم ؟
    از طریق کدام رسانه باید انتقال دهم ؟
    چه وقت باید با او ارتباط برقرار کنم ؟

 

ابزارهای راهبردی در این بخش از سه واحد تشکیل شده اند :

 

واحد های رسانه ای صوتی و تصویری ( کاغذی و چاپی ) محیطی

 

روابط عمومی و امور مشتریان :

 

روابط عمومی پلی است بین ساز مان و مردم تا ضمن بر آوردن نیاز مشتریان ، مسیر حرکت سازمان را در راه بر آورده کردن خواسته های آنان ترسیم نماید .

 

روابط عمومی در تمثیلی چون زندگی است که ایجاد باور در مشتری آغاز این زندگی وایجاد اطمینان و اعتماد در مخاطبان ادامه و مسیر زندگی را رقم می زند .

شرکت رایان نیتم ، اثر بخش ترین تبلیغ را هماهنگی گفتار و عمل در تبلیغات و اطلاع رسانی و رضایت مندی مشتری را شرط اصلی موفقیت خود می داند .

 

واحد روابط عمومی شرکت رایان نیتم با ارائه خدمات زیر افتخار همکاری خود را با سازمانها اعلام می نماید :

 

-          برگزاری برنامه های خاص CRM

-          برگزاری جشن ها و جشنواره ها

-          تهیه تقویم برگزاری همایش ها سمینار ها و کنگره ها

-          و ....

 

بازاریابی مستقیم :

 

امروز شرکت های مختلف در عرصه های گوناگون کاری به این باور رسیده اند برای پیش برد اهداف و چشم انداز سازمانی خود چاره ای جز انجام فعالیت های بازاریابی در حوز ه خود ندارد و به تبع آن می بایست 7 اصل بازاریابی را با اهداف سازمانی خود همسو نمایند .

 

7 اصل ذکر شده ، رکن اساسی در بازار بوده و هر کدام به تنهایی کاری از پیش نخواهند برد ، پس به نحوی می بایست همگی با هم همسو و هم گرا باشد و الزاما بایستی یکی از آنها را با دقتی فراوان مورد مطالعه قرار دهند .

 

از جمله فعالیت های این بخش :

 

    فضای مجازی و وب
    تلفن همراه و پیامک
    ارتباطات الکترونیک و ایمیل
    ارتباطات پستی و تلفنی

 

ارتقاء فروش :

 

واحد توسعه فروش

 

واحد فروش کانون تبلیغاتی رایان نیتم همواره سعی در برقرار کردن ارتباطی مستحکم با مشترین خود دارد ما معتقدیم که صداقت اولین رکن هر ارتباط سازنده ایست و همواره بر اعتقاد خود استواریم . این واحد علاوه بر دریافت سفارشات ، شناسایی و درک نیاز های مشتریان سعی در ارائه بهترین راهکار ها برای ایشان نموده است .

 

هدف ما ایده پردازی ، طراحی ، تهیه و آماده سازی هدایا ، از اهم فعالیت های این واحد است .

 

فروش شخـــصی :

یکی دیگر از ابزار های بازاریابی و سیاست های ترفیعی و تشویقی ما ، فروش شخصی است . فروش یک ارتباط دو طرفه است . یک راه ، ارتباط شخصی بین نماینده شرکت و مشتری بالقوه و ارتباط دوم ، برگشت مشتری شرکت است .

 

جستجو گری و مشتری یابی ، مرحل قبل از تماس با مشتری ، مرحله تماس با مشتری ، نمایش ، حل مشکل ، بر طرف کردن اعتراضات ، بستن قرارداد و پیگیری های پس از فروش از دیگر اهداف این بخش می باشد.

 

برخی از وظایف ما در این بخش :

 

    نظارت بر انجام عملیات مربوط به اخذ سفارش
    انجام هماهنگی با واحد های ذیربط به منظور صول اطمینان از تحویل به موقع و و بهینه سفارشات اخذ شده
    نظارت بر فرآیند برقراری ارتباط با مشتریان به منظ.ر جمع آوری اطلاعات مورد نیاز
    نظارت بر فرآیند تهیه و تدوین قرارداد های فروش

 

 

کیفیت شعار ما نیست افتخار ماست

 

 

نويسنده : معصومه آشوری

این کاربر 1 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.