پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

 



هدف اصلی مسئولين تبلیغات

01258

هدف اصلی مسئولين تبلیغات در این شرکت این است که مزایا و منافع محصولات را به مشتری اطلاع دهند.همانطور که اشاره شد عوامل اصلی آمیخته روشهای تبلیغات : سیاست های شرکت، استفاده از وجود رسانه های گروهی، سرمایه گذاری مطلوب، استفاده از ترفند تبلیغات پستی و رفتار مطلوب پرسنل با مشتری نیز می باشد و همینطور باید این را نیز در نظر گرفت که کدام یک از این روشها در چه الویتی از رفتار قرار دارند و هر کدام به چه مقدار قابلیت تاثیرگذاری در تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و فروش محصولات شرکت را دارند.

چون تبلیغات، اکثرا برای ایجاد ارزش روانی درباره محصولات و یا برند شرکت طراحی        می شود، در بازاریابی مصرفی نقش مهمتری دارد.خرید مکرر و با هزینه کم، مستلزم حمایت تبلیغاتی عمیق در روشهای مذکور جهت یادآوری به مصرف کنندگان در مورد محصولات است.

وی اهداف كلان خود و اهداف كيفي زير را سرلوحه ی برنامه‌های خود قرار داده است:

  1. ‌شناساندن نام و نشان تجاري و محصولات ايران خودروديزل به ذي‌نفعان‌ بويژه جامعه و مشتريان
  2. ارتقاي تصوير سازماني ايران خودروديزل در اذهان عمومي بويژه مشتريان و كاركنان
  3. افزايش رضايت ذي­نفعان بويژه مشتريان
  4. توسعه ارتباطات برون­سازماني بويژه ارتباط با اصحاب رسانه
  5. توسعه ارتباطات درون سازماني در كليه سطوح سازماني و فراهم آوردن بستر ارتباطات تعاملي و مشاركت فعال كاركنان
  6. ارتقاي جايگاه و منزلت كاركنان و فرهنگ سازماني ايران خودروديزل
  7. ايجاد فضاي خلاق و پوياي سازماني
نويسنده : سيامك سلمان شميران

این کاربر 9 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.