پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

 



كانون آگهي و تبليغات پيك برتر

كانون آگهي و تبليغات پيك برتر:

121

كانون آگهي و تبليغات پيك برتر با مجوز رسمي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به شماره 1920 در سال 1379 تاسيس و فعاليت خود را آغاز كرد.فعاليت اين كانون ابتدا در محدوده پاسداران (محدوده يك كنوني)شكل گرفت و در ادامه با توجه به نياز جامعه و شهر وندان تهراني در امر آگاهي و اطلاع رساني و همچنين با توجه به اعتماد و استقبالي كه نسبت به آگهي نامه هاي تبليغاتي پيك برتر نشان دادند ،اين كانون فعاليت خود را به تدريج به اكثر مناطق شهر تهران افزايش داده و از ابتداي سال 91 و همزمان با سال توليد ملي ،سرمايه ملي فعاليت خود را در شهر كرج آغاز نموده است. پيك برتر در زمينه تبليغات مكتوب در دو حوزه فعاليت داشته است .علاوه بر اطلاع رساني از طريق ويژه نامه هاي تبليغات منطقه اي ،اين سازمان در جهت ارتفاء سطح فرهنگي جامعه ،در حوزه مجلات و تشريات نيز در سالهاي اخير همكاري ارزنده اي را آغاز كرده است كه مورد استقبال قرار گرفته است.

از جمله ويژگيهاي اين رسانه مي توان به موارد زير اشاره كرد:

1-مشاوران متخصص و آموزش ديده:

مشاوران تبليغاتي پيك برتر سالهاست كه تحت آموزشهاي تخصصي و پيشرفته تبليغات و بازاريابي قرار مي گيرند تا بتواند مشاوره اي تخصصي و صحيح به مشتريان ارائه كنند.

2-هدفمند كردن تبليغات : مشتريان پيك برتر به راحتي مي توانند بازاري كه مدنظرشان است مورد هدف قرار داده و پيام تبليغاتي خود را با بهترين و دقيق ترين نحوه به آن انتقال دهند.بنابر اين بودجه تبليغاتي آنها به مطلوب ترين شكل ممكن صرف تبليغات مي شود.

3- ماندگاري طولاني : بر اساس تحقيقات به عمل آمده توسط واحد تحقيق و توسعه پيك برتر ،بيش از 70 درصد خانواده ها و كسب و كارها كه در مناطق تحت پوشش پيك برتر قراردارند،پيك برتر را بيش از 3 ماه نزد خود نگه مي دارند و براي خريد كالا و خدمات و آگاهي وآشنايي با مشاغل گوناگون به آن رجوع مي كنند.

4-طراحي و چاپ مطلوب: به منظور كسب رضايت مشتريان از آگهي هاي چاپ شده مجموعه پيك برتر خود را به پيشرفته ترين دستاورد هاي فني نرم افزاري و سخت افزاري در زمينه چاپ مجهز كرده است و با جذب نيروهاي خلاق و متخصص در زمينه طراحي و گرافيك ،خدمات حرفه اي را به مشتريان عرضه مي كند.

5- بانك اطلاعاتي : امروزه پيك برتر به عنوان يك بانك اطلاعاتي جامع خريد براي خانواده ها و كسب كارهايي كه بيشتر مورد مراجعه خانواده هاست،پذيرفته شده است. طبق تحقيقات به عمل آمده توسط واحد تحقيق و توسعه سازمان بيش از 96 درصد خانواده ها و موسسات تحت پوشش از پيك برتر به عنوان يك بانك اطلاعاتي جامع خريد استفاده مي كنند.

6- تيراژ و توزيع:

آگهي نامه هاي اين مجموعه با تيراژ بالاي خود بخش بزرگي از جمعيت شهرهاي تهران كرج را تحت پوشش قرار دادند.در اين محدوده ها به علت قدرت خريد بيشتر ساكنان آنها ،اثر بخشي تبليغات بالاتر است .توزيع و پخش عملي ويژه نامه باعث شده است كه احتمال خطا و حيف و ميل به صفر برسد.از ديگر مزيت هاي پيك برتر مي توان به نيروهاي كار آزموده آن اشاره كرد كه به دليل فراهم شدن امكانات شغلي مناسب براي آنها ،با رضايت خاطر به كار خود مشغول هستند.

7-خلق ارزش براي مشتريان: تمام اگهي هاي چاپ شده در پيك برتر وساير محصولات آن به صورت رايگان در بانك اطلاعات اينترنتي پيك برتر قرار گرفته و اين امر باعث خلق ارزش برتر براي مشتريان شده است.اين اگهي ها در وب سايت بازديد www.bartarinha.com قابل بازديد است.

8- تحقيق وتوسعه: واحد تحقيق و توسعه پيك برتر با بهره گيري از متخصصان امر به طور مستمر تحقيقات گسترده اي را درمورد خانواده و مشتريان وساير زمينه هاي مرتبط انجام داده و نتيجه اين تحقيقات در اختيار مديران و كارمندان بخش فروش قرار مي گيرد.

9- وفاداراي مشتريان: به دليل اثر بخشي فوق العاده پيك برتر اطمينان دارد كه بالاترين ميزان ماندگاري مشتريان و تكرار آگهي هاي آنان را در ميان ساير گزينه هاي تبليغات دارا است.مطالعات واحد تحقيقات نشان مي دهد بيش از 70 درصد آگهي هايي كه هر ماه چاپ مي شود آگهي هايي بوده اند كه در ماه قبل از آن نيز چاپ شده است.

گزارش كار :حدوداً 10ساعت در اين بخش مشغول بود.

سيستم box كردن مشاغل: اين سيستم در حال حاضر به طور آزمايشي و براي اولين بار در حال اجراء مي باشد و شامل موارد ذيل است:

Box خودرو- box پزشكان box كودك box مراكز پزشكي box مراكز زيباي و....................

خدمات اين box درمشاغل به شرح زير است:

1-هر شغل داراي فهرستي در مجله پيك برتر مي شود

2-اطلاعات به طور طبقه بندي شده و قابل دسترسي نسبت به گذشته در اختيار مشتري قرار مي گيرد

3-تعداد صفحات محدوديت ندارد و به تعداد هر آگهي در هر صنف بستگي دارد.

4-تمام مشاغل مختلف در ارتباط با هر صنف در يك مجموعه جمع آوري مي شود.

5-صفحات مربوط به هر BOX قاب بندي خاص خود را دارد.

براي روشن شدن نحوه كار در هر صنف مثالي مي آوريم:

BOX خودرو:

اين بخش شامل تمام تعميرگاهها،ليزينگ ها،نمايندگي هاي فروش ،لاستيك فروشي ها،صاف كاري نقاشي،كارترينگ ها،خدمات بيمه،آژانس اتومبيل، اتوگالري و ...........مي شود.

نحوه كار كارمندان اين بخش به شكل زير است:

در اين بخش مانند بخش هاي ديگر تعدادي بازار ياب حرفه اي و با تجربه دور هم جمع شده اند و ابتدا درمورد اين صنف به خوبي تحقيق مي كنند.و سپس به طور حضوري، تلفني با اعضاء اين مجموعه بزرگ ارتباط بر قرار مي كنند و در اينجا فن و قدرت و تجربه يك بازارياب حرفه اي است تا بتواند آنها را قانع كند تا با پيك برتر قرارداد منعقد كنند.

رقابت در بين كاركنان به شدت چشمگير است و قطعاً كارمندان فعال تر درآمد بالاتري كسب مي كنند.

باتشكر از مدير مسئول مجله پيك برتر جناب آقاي محسني كه نهايت لطف را به اينجانب جهت گذراندن دوره كاربيني داشتند.

 

 

صفحات داخلی ویژه نامه های مفتولی و مجلد

 

قیمت (تومان)

1.8 صفحه

144.000

1.4 صفحه

275.000

1.2 صفحه

500.000

1 صفحه

910.000

2 صفحه روبروی   هم، مجلد و مفتولی

1.660.000

صفحات استپ

1.660.000

1.2 صفحه خاص

620.000

     

صفحات خاص ویژه نامه های مفتولی

صفحات خاص ویژه نامه های مفتولی

روی جلد

2.200.000

پشت جلد

1.920.000

داخل جلد/صفحه یک

1.180.000

داخل پشت جلد / صفحه روبرو

1.060.000

صفحه 2.3.4.5

1.000.000

     

صفحات   خاص ویژه نامه مجلد

صفحات خاص ویژه نامه مجلد

روی جلد

3.220.000

پشت جلد

2.760.000

داخل جلد / صفحه یک

1.620.000

داخل پشت جلد / صفحه رو به رو

1.360.000

صفحه 2 / 3، رو به روی فهرست

1.250.000

صفحه 4 الی 21، روبروی استپ.قبل از   فهرست.درخواستی مشتریان

1.130.000

2 صفحه خاص

2.040.000

     

تعرفه   صفحات خاص و روی جلد هشت محدوده اول

تعرفه صفحات خاص و روی جلد هشت   محدوده اول

روی جلد

3.850.000

پشت جلد

3.350.000

داخل جلد. صفحه یک

1.920.000

داخل پشت جلد

1.620.000

صفحه 2/3 ، روبروی فهرست

1.490.000

صفحه 4 تا 11. روبروی استپ . قبل از   فهرست . درخواستی مشتریان

1.350.000

صفحات 12 تا 35

1.130.000

 

نويسنده : مریم موشل

این کاربر 2 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.