پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

 



کاربینی - بانک تجارت مدیریت شعب جنوب تهران

بسمه تعالی

نام استاد: سرکارخانم میرزائی

رشته: مدیریت حرفه‌ای تبلیغات تجاری

تهیه: فاطمه ابراهیم زاده - دانشجوی مقطع کارشناسی (پودمان اول)

اردیبهشت ماه سال 1392

معرفی: بانک تجارت (مدیریت شعب جنوب تهران)

 

تاريخچه:

بانك تجارت از بدو تأسيس با استفاده از دو مزيت نسبي " نيروي انساني متخصص" و "روشهاي پيشرفته بانكي" كه حاصل تجربيات بانكهاي تشكيل دهنده بود، امكان انتخاب واستفاده از بهترين سيستمها و شيوه‌ها را داشته است. بكارگيري و استفاده از برخيسيستمهاي نرم‌افزاري و سخت‌افزاري كه بعضاً تاكنون نيز ادامه دارد مانند SGBدارابودن ارتباطات بين‌المللي قوي به واسطه داشتن شبكه وسيع كارگزاري و زير ساختهاي غني در زمينه بانكداري بين‌الملل اولين بانك كشور در زمينه بكارگيری SWIFTبرتري اينبانك را طي ساليان متوالي از لحاظ حجم عمليات بانكي داخلي و بين‌المللي حفظ نموده است. در حال حاضر بانك تجارت با بيش از 26 سال فعاليت بانكي و سرمايه اي بيش از 10 هزار ميليارد ريال، با دارا بودن شبكه وسيع و پيشرفته شعب كه شامل 2009 شعبه در داخل و خارج كشور و ارتباط با صدها كارگزار خارجي است، در زمره يكي از موسسات ماليبزرگ كشور بوده و مورد اعتماد بانكهاي معتبر بين‌المللي مي‌باشد.

جايگاه بانک تجارت:

مجله يوروماني انتخاب کرد: بانک تجارت بهترين بانک ايران.

بانک تجارت در ادامه روند رو به رشد فعاليت‌هاي خود بار ديگر موفق شد جايزه برترين‌هاي ايران از نگاه مجله يوروماني را به خود اختصاص دهد.

به گزارش روابط عمومي بانک تجارت، يوروماني يکي از معتبرترين مجلات اقتصادي- بانکي اروپا در شماره جولاي خود ضمن چاپ گزارشي که با تصوير پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران همراه است، بانک تجارت را بعنوان بهترين بانک کشورمان برگزيده است.

گزارش درج شده در مجله فوق با اشاره به روند نوسازي موسسات و نهادهاي مالي در ايران آورده است: بانک تجارت به دليل اجراي سياست‌هاي درست، در امر افزايش سود بسيار موفق بوده است. حرکت بانک تجارت در مسير بهبود، آن را به تنها بانک تجاري ايران تبديل کرده که تجربيات موفق بانکداري بين‌الملل خود را با دانش و شرايط محلي ترکيب و از آن استفاده کرده است.

منشور اخلاقي كاركنان بانك تجارت در ارتباط با مشتري:

1ـ در مواجهه با مشتريان و مراجعين بانك، خوش برخورد، مؤدب و با محبت باشيد، به نحوي كه خاطره خوش نخستين ملاقات با شما هرگز فراموش نشود.

2ـ در ارائـه خـدمات بانكي به مشتريان: با دقت، سرعت و اهميت و علاقه رفتار نماييد.

3ـ بخـاطر داشته باشيد كه همـواره و در همه حال (هميشه حق با مشتري است)، اين شعـار قديمي را هرگز فراموش نكنيد.

4ـ محرم اسرار و اطلاعات محرمانه مشتريان خود باشيد.

5ـ در ارائـه مشورت و راهنمايي به مشتريان بانك، ‌مانند يك دوست صميمي و دلسـوز رفتــار نماييد.

6ـ در پاسخ به تقاضاي مشتريان، قبل از رد درخواست‌ها، خوب بينديشيد تا راه حل مناسبي پيدا نماييد.

معرفی کامل روابط عمومی ‌(موقعیت جغرافیایی، آدرس کامل، تهیه عکس از محل ...):

موقعیت جغرافیایی: (مدیریت شعب جنوب تهران) که در جنوب شهر تهران واقع شده است.

آدرس کامل: شهرری – خیابان شهیدغیوری – چهارراه چشمه علی – مدیریت شعب جنوب تهران (سرپرستی)

تقسیم وظایف روابط عمومی‌به تفکیک:

روابط عمومی‌بانک تجارت شامل بخش‌هایی به شرح ذیل می‌باشد که هر یک از آنها وظایفی را در ارتباط با اطلاع‌رسانی، افکار سنجی و تبلیغات انجام می‌دهند.

همه می‌دانند کار کردن برای کارکنان در یک نهاد یا سازمان، بدون همراهی و همگامی‌کارکنان به بار نخواهد نشست، همراه کردن کارکنان، جلب مشارکت و اعتماد آنان برای پیشرفت‌های مادی و معنوی سازمان از جمله وظایف و کارکردهای اساسی روابط عمومی‌ است. تقویت روابط عمومی‌ها جهت تقویت روابط عاطفی مدیران و کارکنان، جایگاه روابط عمومی‌در اطلاع‌رسانی دولت و فرهنگ‌سازی در سازمان‌ها از دیگر کارکردهای این نهاد است.

1ـ ارائه مشاوره‌های مؤثر به مدیران ارشد سازمان.

2ـ حفاظت از حریم سازمان در مقابل جوسازی‌ها، خلاف گویی‌ها، دروغ پردازی‌ها، تهدیدها و ... این در حالی محقق می‌شود که مدیر روابط عمومی‌خود مبرا از این مسائل باشد.

3ـ همکاری فعال و مستمر با مطبوعات و رسانه‌ها.

4ـ برگزاری جلسات داخلی بین کارکنان و مدیران به صورت ماهیانه یا فصلی.

5ـ ارتباط تنگاتنگ با اینترنت، خبرگزاری‌ها، وب سايت‌ها و وبلاگ‌ها .

6ـ توجه به اطلاع‌رساني آنلاين و داشتن حداقل يك سايت و يا وبلاگ تخصصي براي سازمان و اداره.

7ـ ایجاد حسن رابطه بین کارکنان، مشاوران و مدیران سازمان.

8ـ انعکاس انتقادات و اخبار به صورت شفاف و عدم ممیزی نمودن آن به مسئولان و دریافت بازخورد آن جهت ارائه به کارکنان.

9ـ روابط عمومي موفق، نه، «توجيه گر» است، نه «تبيين گر»، بلكه «تحليل گر» است.

10ـ صداقت در كار روابط عمومي، نقش بسيار مهم و سازنده‌اي دارد و سبب جلب اعتماد می‌شود. پسنباید «صداقت کاری» را حتی برای یک لحظه از نظر دورنگه داشت.

11ـ روابط عمومی‌آیینه تمام نمای یک مؤسسه می‌باشد. بنابراین نباید «بزرگ نمایی» ویا «کوچکنمایی» پیشه‌كرد، بلکه بایستی، مسائل وتنگناها را «همان گونه كه هست» منعكس نمود.

12ـ چاپ بروشور پیام‌های آموزشی، پژوهشی و دیگر فرآورده‌های سازمانی.

13ـ خروج روابط عمومی‌از موضع «انفعالی» به موضع «فعال».

14ـ برای شرکت در مراسم و مناسبت‌های مختلف دعوت از خبرنگاران فراموش نشود.

15ـ موضع‌گیری شخصی و سیاسی در تنظیم خبر دخالت داده نشود.

16ـ اجرای سیستم مکانیزه خبر رسانی (روابط عمومی‌الکترونیک) جدی گرفته شود.

17ـ این هنر روابط عمومی‌است که به اندازه قابلیت و توان رسانه‌ها از آنها به نفع سازمان بهره ببرد.

18ـ خوش برخورد بودن،لازمه ي كار روابط عمومي است .

19ـ مدیریت تابلوی اعلانات و به روز کردن مطالب آن.

20ـ تهيه گزارش فعاليت واحدها و جمع‌بندي آن به صورت گزارش ماهانه، فصلي و سالانه و …

برنامه‌های روزمره در روابط عمومی ( مدیریت شعب جنوب تهران):

1ـ برنامه‌ريزي و هماهنگي‌هاي لازم در خصوص آغاز سال تحصيلي و بازگشايي دانشگاه‌ها به منظور حضور فعال و مؤثر در اين بازار هدف.

2ـ بررسي شهرك صنعتي نصيرشهر و امكان‌سنجي ايجاد واحد بانكي و حضور در منطقه با توجه به پتانسيل بالاي شهرك.

3ـ آموزش‌هاي عمومي، تخصصي و بانكي مستمر و جديد به كليه پرسنل بمنظور افزايش توانمندي پرسنل در حوزه‌هاي مختلف بانكي و نيز توانمندي ارتباطي از جمله: آموزش‌هاي نوين بازاريابي كاربردي و اثرگذار (دوره‌هاي اصول وفنون مذاكره وارتباط مؤثر با مشتريان، استفاده از روانشناسي درجذب مشتريان، روش‌هاي نوين بازاريابي و...).

4ـ برگزاري سمينار آموزشي خلاقيت و بهره‌وري به منظور ايجاد تغيير و تحول در پرسنل جهت ايجاد روابط خلاق ميان پرسنل و مشتريان

5ـ بررسي راهكارهاي مناسب جهت ايجاد رابطه نزديك و جدي بين امور كاركنان و واحد بازاريابي

6ـ استفاده از عوامل انگيزشي مادي و معنوي در كنار هم

7ـ توجه به خواسته‌هاي كاركنان و آماده‌سازي آنان به عنوان مشتريان دروني براي خدمت‌رساني به مشتريان

8ـ تأكيد بر شعب در راستاي اطلاع‌رساني دقيق و ترغيب مشتريان به استفاده طرح‌هاي گنجينه تجارت (ياقوت، عقيق، زمرد، مرواريد و ...).

9ـ برنامه‌ريزي در خصوص بازاريابي مشتريان ارزنده ارزي.

10ـ بهره برداري از مطالب مندرج در مجلد سومين كنفرانس بين‌المللي بازاريابي خدمات مالي در نشست مشترك با همكاران شعب و بحث و تبادل نظر در راستاي ارتقاء دانش كليه همكاران در حوزه مباحث بازاريابي.

11ـ پيگيري جدي در خصوص تخصيص تعدادي دستگاه ATM جهت مكان‌هاي داراي پتانسيل بسيار خوبي به لحاظ تعداد و مبلغ تراكنش ، در راستاي بهبود شاخص‌هاي بانكداري الكترونيكي منطقه.

12ـ پيگيري مستمر در خصوص بهينه‌سازي جايگاه پايانه‌هاي فروش و ارتقاء تعداد دستگاه‌ها و نيز تعداد و مبلغ تراكنش‌ها.

13ـ پيگيري در خصوص ابطال سپرده‌هاي ارزنده مشتريان در منطقه و عنداللزوم اقدام مقتضي در راستاي جلب رضايت مشتريان و بازگشت سپرده.

14ـ بررسي و تحليل گزارش سود و زيان شعب در پايان هر ماه و بررسي علل زيان‌دهي برخي شعب در جلسات متشكله در مديريت.

15ـ بررسي وضعيت شعب كم بازده منطقه و تحليل وضعيت هريك و پيشنهاد جهت ادغام سه شعبه و تعطيلي دو باجه در منطقه.

16ـ انجام هماهنگي‌هاي لازم جهت حضور مشتريان ارزنده در مراسم افطاري با حضور مديرعامل به منظور ايجاد ارتباط مؤثرتر با مشتريان خاص از اين رهگذر.

17ـ تحليل و بررسي جامع گزارش ارزيابي برنامه‌هاي سه ماهه اول مديريت‌هاي شعب و استخراج نقاط ضعف، قابل بهبود و نقاط قوت منطقه و برنامه‌ريزي و تلاش درجهت رفع نقاط ضعف و بهبود و ارتقاء جايگاه منطقه.

18ـ تجميع اطلاعات مربوط به مشتريان ارزنده منطقه به منظور امتيازدهي و رتبه‌بندي مشتريان منطقه.

19ـ مطالعه بسته‌هاي پيشنهادي بانك در گروه‌هاي مختلف بازارهدف و بحث و تبادل نظر در خصوص آنها.

20ـ بررسي و ارائه راهكار در خصوص درخواست‌ها و نيازهاي سازمان بهشت زهرا به عنوان مشتري خاص با عنايت به شرايط ايجاد شده.

21ـ اعلام تعهدات شركت‌هاي طرف قرارداد دستگاه‌هاي پوز به كليه شعب به منظور اطلاع دقيق شعب در راستاي سرويس‌دهي مناسبتر شركت‌ها.

22ـ تعامل با شهرداري پاكدشت در خصوص طراحي نمونه فرم‌هاي مدنظر سازمان براي انجام امور بانكي.

23ـ پيگيري در خصوص نصب LCD در شعب به منظور پخش تبليغات بانكي و اطلاع‌رساني خدمات بانكي.

24ـ پيگيري خواست‌ها و نيازهاي شركت پالايش نفت‌جي.

25ـ پيگيري خواست‌ها و نيازهاي بانك انصار.

26ـ پيگيري خواست‌ها و نيازهاي شركت پالايش و پخش فراورده‌هاي نفتي ايران در ناحيه شهرري.

27ـ پيگيري خواست‌ها و نيازهاي موسسه مالي و اعتباري اعتماد ايرانيان.

28ـ پيگيري خواست‌ها و نيازهاي شركت كشتارگاه صنعتي پورياي شرق تهران.

29ـ بررسي وضعيت و پتانسيل شهر جديد پرند و هماهنگي در خصوص ايجاد واحد بانكي و حضور در منطقه به دليل پتانسيل بالا و رو به رشد شهر و حضور پر رنگ رقبا.

30ـ ارائه خلاصه مطالب عنوان شده در دوره‌هاي آموزش‌هاي تخصصي بازاريابي ويژه معاونين اجرائي و كارشناسان بازاريابي مناطق در تيرماه سالجاري (دوره‌هاي فنون مذاکره پیشرفته، مدیریت گروه‌های مشتریان، مهارت‌های رفتار با مشتریان، مدیریت گروه‌های مشتریان و تفاهم‌نامه‌ها، برنامه بازاریابی مناطق و فعال‌سازی کمیته‌های بازاریابی، پتانسیل‌های بازاریابی خدمات الکترونیکی، خدمات اعتباری بر مبنای بازارهای هدف، قیمت‌گذاری خدمات بانکی، رفتار با مشتریان و آشنایی با طرح‌های سپرده‌ای و ...) در كميته‌هاي بازاريابي منطقه، گروه‌هاي تخصصي و كميته بازاريابي شعب.

نحوۀ انتشار خبرنامه و نشریه در روابط عمومی:

ماهنامه تجارت نشريه داخلي بانك تجارت است كه صرفاً به اخبار داخلي بانك مي‌پردازد. هدف از انتشار اين نشريه انعكاس اخبار،رويدادها و تحولات داخلي بانك است. خبرنامه داخلي (تجارت) که در اینترنت قابل مشاهده است در مرحله اول به مطالبی از جمله اخبار داخلي،اخبار شعب،گفته مي‌شود...،يادداشت،تريبون آزاد،تبريك و تسليت،فرهنگي،ورزشی،سلامت،آموزش،هنر و انتصابات می‌پردازد.

با انتشار نشریه رویداد در اینترنت،امکان استفاده همکاران و خانواده‌های آنان از هرمکان و در هر زمانی فراهم می‌شود. همچنین دسترسی آسان به مطالب گذشته و آرشیو و جلوگیری از هزینه طراحی و چاپ نشریه از مزایای استفاده از نشریه الکترونیک است.

انتشار نشريه داخلي يكي از فنون روابط عمومي‌در بخش درون سازماني است. اين نشريه در واقع نوعي نشريه اداري است كه روابط عمومي با اهدافي همچون اطلاع‌رساني، پركردن اوقات فراغت كاركنان و خانواده‌هاي آنان پاسخگويي به پرسشهاي كاركنان، تقويت انديشه‌ها و ارزشهاي كاري و سازماني، توسعه و تقويت تفاهم بين مديريت و كاركنان به طور منظم و در فاصله زماني معين منتشر مي شود. يك روابط عمومي قدرتمند مي‌تواند با استفاده از اين ابزار در بالا بردن سطح آگاهي‌هاي عمومي و تخصصي كاركنان بهره برده و علم و دانش روز جهاني را از اين طريق به نيروهاي درون سازماني انتقال دهد و براي هميشه نقش بازوي آموزشي و اطلاع‌رساني را ايفا نمايد، براي تعيين و انتخاب بخشهاي مختلف نشريه بايد از هدف انتشار نشريه و مخاطبان و نيازهاي اساسي آنان اطلاعات كافي و مورد نياز را بدست آورد.

در يك واحد روابط عمومي قدرتمند بايد مجدداً جامعة مخاطبين مورد ارزيابي قرار بگيرند تا تأثير ارائه اطلاعات بر آنان مشخص شود و با استفاده از اين ارزيابي نهايي است كه در واقع مي‌توان به كارآيي روشهاي بكار برده شده دست يافت و در جهت ارتقاء سطح آن اقداماتي به عمل آورد. در نهايت مشاهده مي‌كنيم كه افكارسنجي و ارزيابي در خاتمه به همان اندازه ارزيابي اوليه مهم و ضروري به نظر مي‌رسد. چرا كه يك سيستم فعال و پويا نه تنها از بدست آوردن تجربيات جديد بي‌نياز نيست بلكه مشتاقانه در جهت رسيدن به هدف والاي خود به آزمون و خطا و استفاده از روشهاي مؤثرتر دست خواهد زد كه در نهايت همين سيستم قوي روابط عمومي مي‌تواند براي رسيدن به هدف راه كوتاه‌تر را با استفاده از تجربيات و ارزيابيهاي مشابه گذشته انتخاب نمايد.

کارشناس روابط عمومی:

خصوصیات شغل: شاغل این شغل تحت نظر مستقیم ریاست اداره، مسئولیت پژوهش و بررسی افکار عمومی‌جامعه، گروه‌های اجتماعی، کارکنان بانک و اطلاع از مقام و موقعیت بانک در جامعه و ارائه گزارش‌های تحلیلی از وضعیت کارکنان، میزان موفقیت خدمات بانکی، بررسی عکس‌العمل مخاطبان و تهیه گزارش جهت بررسی زمینه‌های اجرایی طرح‌های جدید بانکی، کنترل و انجام کلیه امورمالی و حسابداری را به عهده دارد.

اهم وظایف و مسئولیت‌ها:

1ـ بررسی در مورد شناخت نقش بانک در جامعه، اطلاع از میزان رضایت مردم از خدمات بانکی و هچنین اطلاع از سیاست‌ها و اهداف مدیریت بانک.

2ـ همکاری با مدیریت‌های مختلف بانک در جهت ارائه گزارش‌های تحلیلی و بررسی بستر مناسب اجرای طرح‌های مختلف.

3ـ انجام پژوهش‌های لازم به منظور سنجش افکار عمومی‌و اطلاع از اذهان جامعه نسبت به عملکرد بانک و کارکنان.

4ـ تهیه گزارش طرح‌ها و برنامه‌های مدون در رابطه با امور بانک براساس نظرسنجی‌های به عمل آمده و اعلام نتایج حاصله.

5ـ بررسی و تحقیق در خصوص برنامه‌های تبلیغاتی جهت اطلاع از میزان اثربخشی و ارائه نتایج حاصله از گزارش‌های مکتوب به مدیران بانک.

6ـ پژوهش و مطالعه مستمر در خصوص سیاست‌ها و روش‌های متخذه در بانک و گردآوری منابع تحقیقاتی براساس تحولات و تغییرات و نیازهای استفاده کنندگان ضمن انتشار و انتقال سریع اطلاعات مربوطه به مقامات مافوق.

7ـ ایجاد رابطه مستمر با واحدهای بانک و خارج از آن در جهت دسترسی به اطلاعات کافی از رویدادهای اقتصادی و اجتماعی.

8ـ جمع آوری پیشنهادات و نظرات افراد (پرسنل و مشتریان) از طریق صندوق پستی، صوتی و غیره به منظور بررسی، تحقیق و ارائه راه حل مناسب به مدیریت بانک.

9ـ کنترل عملیات حسابداری شامل پرداخت‌های تبلیغاتی به نشریات، صدا و سیما.

10ـ کنترل و نگهداری حساب به تنخواه گردان اداره.

11ـ کنترل تراز پرداخت‌های مالی با بودجه تصویبی.

12ـ کنترل حساب‌های مالی با سرفصل‌های موجود و اداره حسابداریکل.

13ـ رفع مغایرت‌های مالی.

14ـ تهیه گزارش و آمارهای مالی به تفکیک حسب سرفصل‌های ارائه شده.

15ـ اجرای دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مرتبط با امورمالی.

16ـ حفظ و نگهداری اطلاعات محرمانه که در ارتباط با انجام وظایف محوله در جریان آن قرار می‌گیرد.

17ـ انجام سایر اموریکه که در حدود وظایف و مسئولیت‌های شغلی شاغل از طرف مافوق به وی ارجاع می‌گردد.

اخبار كوتاه مديريت شعب جنوب تهران جهت درج در ماهنامه داخلي بانك:

ـ پيرو دستور مقام محترم مديريت عامل بانك مبني بر حضور مديران امور در جلسات روساي شعب و بازديد از مناطق به منظور بررسي و رفع مشكلات مديريت‌هاي شعب جلسه روساي شعب مديريت شعب شهرري و حومه در مهرماه با حضور آقاي جناب آقای براتی سرپرست محترم امور حقوقی، جناب آقاي شريفيان رياست محترم اداره نظارت امور استانها و هيأت همراه در سالن اجتماعات اين منطقه باحضور مديريت منطقه، معاون اجرائي، بازرسان، كارشناسان و روساي شعب و دوائر ستاد منطقه در روز چهارشنبه مورخ 23/7/90 رأس ساعت 15 برگزار گرديد و رهنمودهای ارزشمندي درخصوص رفع مشکلات منطقه و بانک در حوزه مرتبط با امور حقوقی و همچنین پیشنهادات اجرایی در این حوزه ارائه گردید.

ـ در نتایج حاصله از ارزیابی کل برنامه ها در مقطع3 ماهه اول سال 90، مدیریت شعب شهرری و حومه موفق به کسب رتبه اول در ليگ و رتبه پنجم در بین كل مناطق بانک تجارت گردیده است. مديريت منطقه ضمن اطلاع رساني اين موضوع به كليه شعب و دواير ستاد و قدراني از تلاش مجدانه کلیه همکاران ، در بررسي نقاط قوت و ضعف مديريت، از تلاش‌هاي صورت گرفته به ويژه در شاخص‌هاي فعال‌سازي بخش بازاريابي (رتبه 1 هم در ليگ و هم در كل مناطق) ، افزايش بهره‌وري در خدمات خودپرداز (رتبه 1 هم در ليگ و هم در كل مناطق) ، تعداد دستگاه pos(رتبه 1 در ليگ و رتبه 2 در كل مناطق) ، افزايش متوازن سپرده‌هاي ريالي اصلي شعب شاخص ضريب تغييرات نرخ رشد سپرده‌هاي شعب (رتبه 1 در ليگ و رتبه 2 در كل مناطق) و بهبود نظارت (رتبه 1 در ليگ و رتبه 2 در كل مناطق) و ... صميمانه قدرداني نمود و خواستار تلاش كليه پرسنل در ارتقاء و بهبود جايگاه منطقه گرديد.

ـ مديريت شعب شهرري و حومه اقدام به برگزاري دوره هاي آموزشي زبان انگليسي در محل اين مديريت نموده است. با عنايت به اينكه مدرس دوره از همكاران بسيار فعال و علاقه‌مند به مباحث بانكي و به ويژه بازاريابي و روابط عمومي مي باشد، آموزش اين مطالب نيز در دستور كار قرار گرفته است كه با استقبال بسيار خوبي از سوي همكاران رو به رو شده است.

ـ شركت مهيا پروتئين مشتري بسيار ارزنده شعبه صالح آباد كد 922 با ارسال نامه‌اي از اجراي طرح تكريم ارباب رجوع به نحو شايسته در شعبه مذكور و ارائه خدمات مناسب و نيز پيگيري مديريت در خصوص نصب و راه‌اندازي دستگاه ATM جهت رفاه حال پرسنل شركت قدرداني و تشكر نمود.

ـ همكاران مديريت شعب شهرري و حومه در سوگ شهادت امام جعفر صادق (ع) به عزاداري پرداختند. در اين مراسم كه با مداحي و سخنراني همراه بود به ذكر مصائب اهل بيت (ع) پرداخته شد.

ـ سمينار آموزشي نقش همسران در بهره وري در مديريت شعب شهرري و حومه برگزار گرديد. در اين دوره كه توسط جناب آقاي جوشن از شركت فرارروش صبا در دور روز 28 و 29 شهريورماه ارائه گرديد، با تلفیق علوم روانشناسی و مدیریت ، 8 اصل ساده اما بسيار اثرگذار كه منجر به کاهش تنشها و رنجشهای موجود در خانواده و به تبع آن کاهش استرس و افزايش بهره‌وري در پرسنل می‌گردد، عنوان گرديد. دوره مذكور با استقبال بسيار خوب همكاران در مديريت شعب شهرري و حومه روبه رو گرديد و بازتاب بسيار خوبي در بين همكاران داشت.

ـ پژوهشگاه صنعت نفت ضمن قدرداني از نحوه برخورد پرسنل باجه پژوهشگاه كد 2815 و خدمت‌رساني بسيار مطلوب و تأمين به موقع نياز‌هاي سازمان، خواهان تداوم و گسترش همكاري با اين مديريت گرديد.

ـ به مناسبت آغاز سال تحصيلي و بازگشايي دانشگاه‌ها هماهنگی ها و اقدامات لازم مبنی بر توزیع بروشور، نصب پوستر و چاپ بنر جهت نصب در بیلبوردهای تبلیغاتی موجود در فضای محیطی دانشگاه انجام پذیرفت.

ـ شركت سايپا پرس از مشتريان بسيار ارزنده شعبه مركزي شهرري كد 146 از حسن تعامل و همكاري اين مديريت و ارائه خدمات مطلوب و نصب و راه‌اندازي دستگاه خودپرداز در محل شركت ابراز قدرداني نمود.

ـ به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با برگزاري نمايشگاهي از عكس‌هاي دفاع مقدس در مديريت شعب شهرري و حومه ياد و خاطره شهداي جنگ تحميلي گرامي داشته شد.

ـ مديريت شعب شهرري و حومه به منظور ارتقاء سطح دانش تخصصي همكاران، دوره‌هاي تخصصي اعتبارات اسنادي داخلي، ضمانتنامه‌هاي ريالي و مطالبات معوق را توسط اساتيد مجرب بانك براي پرسنل خود برگزار نموده است. اين دوره‌ها كه با هدف افزايش توانمندي پرسنل در حوزه‌هاي تخصصي بانكي در شهريور و مهرماه سالجاري تشكيل گرديده با استقبال زيادي از سوي همكاران مواجه گرديده است.

ـ به مناسبت آغاز هفته كرامت و ميلاد پر بركت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) مراسم جشني در محل مديريت شعب شهرري و حومه برگزار گرديد.

ـ شوراي اسلامي شهر حسن آباد به نمايندگي از سوي شهروندان شهر حسن آباد، از زحمات مسئولين و پرسنل شعبه حسن آباد كد 892 كه با شايستگي و روي گشاده جوابگوي مراجعه كنندگان بوده و خدمات بانكي را به نحو شايسته انجام مي‌دهند، تشكر و قدرداني نمود.

ـ همايش مديريت رفتار با مشتريان توسط جناب آقاي علي شيخ‌زاده در 5 روز متوالي در مديريت شعب شهرري و حومه بانك تجارت براي كليه پرسنل برگزار گرديد. اين همايش كه با هدف آشنايي با مباحث جديد بازاريابي، بازارداري ، حفظ مشتريان قديمي و راهكارهاي جذب مشتريان جديد، چگونگي برخورد با مشتريان ناراضي و ... برگزار گرديد مورد استقبال پرسنل به ويژه پرسنل صف قرار گرفت.

ـ سمينار خلاقيت با حضور مسئولين منطقه و كليه پرسنل مديريت شعب شهرري و حومه در محل سالن اجتماعات فرهنگسراي ولا برگزار گرديد. در اين همايش جناب آقاي مهندس شريفي به مباحثي همچون یادگیری اصول تریز TRIZ و پرورش خلاقیت، معرفی تکنیک های خلاق و حل مسئله به شیوه برنده برنده، ایجاد ثروت، قدرت، کارآفرینی،کسب مهارت های زندگی و کنترل بازار کسب و کار، خلاقیت و هوش هیجانی و ... پرداختند كه با استقبال شركت‌كنندگان روبرو گرديد. در آخر نيز شركت‌كنندگان ضمن ابراز رضايت ازاين سمينارخواستار تداوم چنين سمينارهائي شدند.

گزارش تفصیلی عملکرد تبلیغاتی سال 91 (مدیریت شعب جنوب تهران)

مطبوعات

تاریخ

شرح   هزینه

مبلغ

29/05/91

چاپ آگهی در روزنامه دنیای اقتصاد   نامه 34460 مورخ 12/05/91 - اداره مهندسی و املاک

3.606.429

20/06/91

چاپ آگهی در روزنامه همشهری   نامه 41042 مورخ 05/06/91 اداره مهندسی و املاک

11.372.052

07/08/91

چاپ آگهی در روزنامه همشهری   نامه 55294 مورخ 25/07/91 اداره مهندسی و املاک

30.532.000

17/11/91

چاپ آگهی در روزنامه همشهری   نامه 83105 مورخ 10/11/91 اداره مهندسی و املاک

27.316.472

27/12/91

چاپ آگهی در روزنامه همشهری   نامه 93507 مورخ 16/12/91 اداره مهندسی و املاک

11.570.200

جـمـع   کل

84.397.153

هزینه تبلیغات – هدایای تبلیغاتی

تاریخ

شرح   هزینه

مبلغ

22/01/91

خرید   ساک دستی

3.600.000

12/02/91

خرید   دفتر تلفن

3.750.000

21/02/91

خرید   دفتر تلفن

3.750.000

24/02/91

سه   فقره کارت هدیه

1.500.000

26/02/91

خرید   هدیه روز زن

4.170.000

13/03/91

خرید   کیف پالتویی

2.700.000

13/03/91

خرید   کیف پالتویی

2.600.000

25/03/91

خرید   کمربند

3.000.000

جمع   کل

25.070.000

گروه چاپی

تاریخ

شرح   هزینه

مبلغ

12/03/91

بنر ارتحال حضرت امام خمینی (ره)   کلیه شعب

6.754.000

15/03/91

بنر خوش‌آمدگویی

110.000

02/05/91

بنر اعیاد شعبان

575.000

08/06/91

بنر ولادت حضرت علی

190.000

29/06/91

بنر خوش‌آمدگویی (همایش)

225.000

21/07/91

بنر خوش‌آمدگویی (مدیرعامل)

240.000

19/08/91

بنر تقدیر از شرکت مهیا

50.000

20/11/91

بنر شعب کشیک در اسفند

450.000

27/12/91

بنر تبلیغاتی شعب

3.620.000

جـمـع

12.214.000

برگزاری مراسم

تاریخ

شرح   هزینه

مبلغ

27/01/91

خرید گل جهت مراسم فوت منسوبین   همکار

400.000

27/01/91

خرید گل جهت مراسم فوت منسوبین   همکار

200.000

05/02/91

خرید گل جهت مراسم فوت منسوبین   همکار

500.000

15/02/91

خرید گل جهت بازگشت از مکه (مدیریت   امورحراست)

300.000

28/02/91

خرید گل جهت حراست

100.000

03/03/91

خرید گل جهت مراسم فوت منسوبین   همکار

110.000

16/03/91

خرید گل جهت مراسم ارتحال حضرت امام   خمینی (ره)

330.000

05/04/91

خرید گل جهت مراسم فوت منسوبین   همکار

400.000

19/05/91

خرید گل جهت مراسم فوت منسوبین   همکار

320.000

24/05/91

خرید گل جهت بازدید از سالمندان   کهریزک

320.000

26/05/91

خرید گل جهت مراسم فوقت منسوبین   همکار

550.000

29/08/91

خرید گل جهت مراسم فوت منسوبین   همکار

500.000

08/09/91

خرید گل جهت مراسم فوت منسوبین   همکار

500.000

30/11/91

خرید گل جهت ملاقات از همکار

200.000

09/12/91

خرید گل جهت تودیع مدیریت قبلی

950.000

جـمـع

5.680.000

هزینه تبلیغات – قرض الحسنه

تاریخ

شرح   هزینه

مبلغ

27/02/91

بابت   گواهی سپرده عام

80.000

30/02/91

بابت   گواهی سپرده عام

560.000

جمع   کل

640.000


ارزیابی هدایایی تبلیغاتی تهیه شده از سوی مدیریت شعب جنوب تهران

ردیف

شرح   هدایای تبلیغاتی

تعداد   خریداری شده

مبلغ

شرکت

1

کیف   طرح چرم اداری

200

320.000

گالری   چرمچی

2

دفترتلفن   کلاسوری تمام گلاسه

500

75.000

فروشگاه   کتیبه

3

زیردستی   منشی

500

35.000

فروشگاه   کتیبه

4

پکیج   4 تکه باچاپ و جعبه چوبی

150

485.000

سهندکاران   میعاد

5

ساک   دستی واتر باچاپ

520

10.000

سهندکاران   میعاد



 41012774569871234gaygahUntitled

نويسنده : فاطمه ابراهيم زاده

این کاربر 2 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.