پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

 



اهم ماموریت مسئول تبلیغات

ikd

اهم ماموریت مسئول تبلیغات :

-سیاستگذاری، برنامه ریزی و یکپارچه سازی تبلیغات گروه با همکاری واحدهای ذیربط .

-برنامه ریزی تبلیغات در سطح گروه صنعتی ایران خودرو با توجه به فرهنگ مناطق مختلف و اجرای برنامه تبلیغات در جهت ارتقاء تصویر ایران خودرو

- بهبود مستمر فعالیتها و فرآیند های تبلیغاتی شرکت .

-تهیه و هماهنگی پخش فیلم و تیزر و رپرتاژ برای معرفی و تبلیغ دستاوردهای فعالیتها و محصولات شرکت .

- بررسی و انجام مشارکت های تبلیغاتی و حمایت های مالی تبلیغاتی در رویدادهای داخلی و نظارت بر نحوه انجام آن .

- تهیه و تعیین چهارچوب و مشخصه های تبلیغاتی بر اساس سیاستها و استراتژی های مدون شرکت به منظور سفارش و هماهنگی تولید تیزر های تیلیغاتی .

- تهیه بروز آوری کتابچه راهنمای نشان گروه صنعتی .

-تدوین کمپین های تبلیغاتی برای محصولات ، رویدادها، خدمات و فعالیتهای مرتبط با بهبود تصویر ایران خودرو .

- مشارکت تبلیغاتی در برنامه های تلویزینی .

اهم ماموریت مسئول تشریفات :

1- سیاستگذاری و استاندارد سازی تشریفات گروه .

2- برنامه ریزی و اجرای بازدید های مختلف از شرکت ایران خودرو مطابق سیاست های تهیه دعوت نامه ها و ارسال آنها به منظور حضور مقامات ارشد کشوری در مراسم و بازدید ها .

3- تهیه تندیس و لوح جمعیت تقدیم در مراسم .

4- بهبود مستمر فرآیند بازدید و الگوبرداری از شرکت های معتبر به منظور ارتقای سطح کیفی .

5-انجام امور مربوط به اقامت مامورین خارجی اعم از اخذ روادید، پروانه کار، اقامت، مالیات و بلیط .

6-انجام کلیه امور مربوط به رزرو هتل، ضیافت شام و ارائه خدمات ویژه به میهمانان خارجی و رسیدگی به امور مربوط به ویزا و بلیط اتباع خارجی و خانواده آنها .

7-انجام امور اجرایی مربوط به مراسم و رویدادهای داخلی و بین المللی .

ماموریت مسئول سامانه های چند رسانه ای و پایگاههای اینترنتی :

1- مدیریت سیاستگذاری و یکپارچه سازی و نظارت بر پایگاههای اینترنتی گروه ایران خودرو .

2-پایش نیازمندیهای جامعه به منظور بهبود سیستم های اینترنتی با رویکرد جلب نظر مشتری و اطلاع رسانی مطلوب به مخاطبان و ذینفعان گروه .

3- تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی و طراحی سایت های اینترنتی و نظارت بر اجرای آنها .

4-پشتیبانی سرویس های اینترنتی .

5- راه اندازی و ایجاد نمایشگاههای مجازی .

6-بهبود زیر ساخت های سایتهای اینترنتی در جهت تعامل بهتر با مشتریان و کاربری آسان کاربران داخل شرکت .

7-طراحی سیستم مدیریت محتوای سایت ها   (CMS ) .

8-برنامه ریزی برای ایمن سازی و حفاظت از پایگاههای اینترنتی گروه .

اهداف عمده:

1- ارتقای ایمیج برند ایران خودرو در ارتباط با مردم مخاطبین عمومی و متخصصین

نمایشگاه محیط زیست داراي دستاوردهای زیست محیطی است كه محصولاتي با اولويتهاي محيط زيست كه تخصصي هستند به نمايش گذاشته مي شوند.

نمایشگاه های خودرو كه با محصول در آن شرکت می کنیم بیشتر استاني است.

همایش ها، کنفرانس ها و سمینارها

همه از نوع گردهمایی است ترویج ایمیج شرکت، همکاری های آموزشی است، مرکز اجتماعی حمایت از جامعه دانشجویی و مردم.

همايشها بصورت كالي و علمي از طرف شركت حمايت مي شود.

کار بازاریابی

مدیریت ارتباطات

بازاریابی ها كه داخلی هستند با استفاده از برند و تیزر خاص در دو حوزه مدیریت ارتباطات و بازار فروش بیشترین ارتباطات را دارند و کار فروش را انجام می دهند

تبلیغات

دو حوزه

     1 - ترویج برند

     2 - ایمیج شرکت

كه تصویر شرکت در جامعه را به نمايش مي گذارد.

 

 

2 تبليغ محصول

     1 تبلیغات ای.تی.ال اییمو پدال

      2 - تبلیغات بی.تی.ال

از نظر نوع رسانه مورد نظرانجام مي پذيرد.

كارهاي تیزر، زیر توسین، رادیویی، تلویزیونی، ای.تی.ال، برشور، شراکت، اشانتیون بی.تی.ال

ای.تی.ال ساخت تیزر از طریق پیمانکار انجام می شود

تیزر رادیویی و تلویزیونی

بی.تی.ال آگهی های روزنامه ای بیلبورد

طراحی و ... نيز از كارهاي مهم در تبليغات است.

معاونت بطور مستقيم خودش مسئوليت نظارت اين بخش را بر عهده دارد.

نوع محصول شرایط فروش

بروشورهای برای بازاریابی محصول تهيه و تنظيم شده است.

محصول جدید باید با كمپين تبلیغاتی انجام شود که طول مدت اجراي آن 9 ماه می باشد كه معمولاً از آژانس های حرفه ای کمک گرفته می شود

 

اسپانسنورشیب:

كار اصلي اين بخش کنفرانس ها و همایش ها مي‌باشد.

تبلیغات و سریال ها با هدف ارتقای ایمیج با شرکت و تبلیغات شركت

واخذ مجوز سمعی و بصری آرشیو كلي شركت و تمام تبلیغ ها انجام می شود

بطور عمده نیازهای داخلی شرکت را انجام می دهد.

كار تدوین فیلم سبك در خود شركت انجام می شود، فيلم هاي حرفه اي به پیمانکار ها داده می شود.

نويسنده : سيامك سلمان شميران

این کاربر 9 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.