پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

 



وظایف یک کارشناس مدیریت تبلیغات تجاری

بسمه تعالی

وظایف

نوشتن آگهی تبلیغ و فروش اجناس و خدمات برای استفاده در نشریات، برنام ههایتلویزیونی یا اینترنت

ارائه طر حها و نظرات به مشتریان.

بحث و گفت وگو با مشتری درباره محصولات، متدها و مقالات تبلیغاتی و هر تغییری در آگهی تبلیغاتی.

تغییر دادن زبان و آهنگ پیام براساس نوع محصول و یا رسانه.

مشورت با نمایندگان فروش، رسانه و بازاریابی برای کسب اطلاعات از محصول یا خدمات و گفت وگو درباره سبک و طول آگهی تبلیغاتی.

بازبینی یا بازنویسی آگهی در صورت لزوم و ارائه آگهی به سرپرستان برای تأیید.

نوشتن آگهی متناسب با نیازها و سطح مشتریان به طوری که پیام آن قابل فهم باشد.

نوشتن مقاله، اطلاعیه، نام ههای فروش، سخنرانی ها و دیگر مطالب تبلیغاتی بازاریابی و اطلاع رسانی مربوط

ابداع اسامی برای محصولات و نوشتن شعارهایی که روی بسته، بروشور و مطالب تبلیغاتی دیگر می آیند.

بازبینی روند آگهی، ارزیابی مشتری و دیگر داده ها با توجه به بازاریابی اجناس و خدمات برای تعیین راه تبلیغ کالا.

نويسنده : محمدرضا اشتیانی

این کاربر 5 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.