پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

 



کاربینی بانک تجارت

 

 

بانک تجارت،بانك فردا

تاریخچه بانک تجارت


بانک جدید شرق ( که مرکزش در لندن بود ) اولین بانک به شیوه امروزی بود که در سال
1266 شمسی در شمال شرق میدان امام خمینی ( توپخانه ) و در محل فعلی بانک تجارت فعالیت خود را آغاز کرد. اگرچه فعالیت این بانک بیش از یکسال طول نکشید و بانک شاهی جایگزین آن شد ولی این حرکت پایه ی بانکداری نوین را در ایران بنا نهاد. تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ، از 36 بانک فعال در کشور 8 بانک دارای مالکیت دولتی ، 16 بانک دارای مالکیت خصوصی صد در صد ایرانی و 12 بانک دارای مالکیت مختلط ایرانی و خارجی بودند. پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ هفدهم خردادماه 1358 ،شورای انقلاب به منظور حفظ سرمایه های ملی،به کار انداختن چرخهای تولیدی کشور و تضمین سپرده ها و پس انداز مردم در بانکها " بانکهای کشور را ملی اعلام کرد و سپس به جهت کنترل و نظارت دقیق تر بر سیستم بانکی و اجرای صحیح سیاستهای پولی و اعتباری،برخی از بانکها در یکدیگر ادغام گردیدند. بانک تجارت به موجب لایحه قانونی اداره امور بانکها مصوب مهرماه1358 از ادغام یازده بانک خصوصی داخلی و مشترک داخلی خارجی با سرمایه ای بالغ بر 39 میلیارد ریال در تاریخ 29 آذرماه سال 1358 تاسیس و سپس در سال 1360 بانک ایران و روس نیز به آن ملحق گردید. بانک تجارت از بدو تاسیس با استفاده از دو مزیت نسبی " نیروی انسانی متخصص" و"روشهای پیشرفته بانکی" که حاصل تجربیات بانکهای تشکیل دهنده بود، امکان انتخاب و استفاده از بهترین سیستمها و شیوه ها را داشته است.بکارگیری و استفاده از برخی سیستمهای نرم افزاری و سخت افزاری که بعضا تاکنون نیز ادامه دارد( مانند SGB)،دارا بودن ارتباطات بین المللی قوی به واسطه داشتن شبکه وسیع کارگزاری و زیر ساختهای غنی در زمینه بانکداری بین الملل(اولین بانک کشور در زمینه بکارگیری SWIFT) برتری این بانک را طی سالیان متوالی از لحاظ حجم عملیات بانکی داخلی و بین المللی حفظ نموده است. در حال حاضر بانک تجارت بابیش از 26 سال فعالیت بانکی و سرمایه ای بیش از10 هزار میلیارد ریال ، با دارا بودن شبکه وسیع وپیشرفته شعب که شامل 2009 شعبه در داخل و خارج کشور و ارتباط با صدها کارگزار خارجی است، در زمره یکی از موسسات مالی بزرگ کشور بوده و مورد اعتماد بانکهای معتبر بین المللی می باشد.

 

 

نقش تبلیغات در بانک تجارت :

 

یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار ، تبلیغات است ، موفقیت یا عدم موفقیت بسیاری از سازمانها و شرکت ها نیز در گرو فعالیت های تبلیغاتی آنهاست و رقابت فزاینده جهانی که امروز شرکت ها ، بانکها و ... با آنها درگیر هستند لزو توجه سازمانها به مشتریان و مدیریت روابط با مشتریان را سبب می شود .

 

هدف تبلیغات :

 

تبلیغات در بانک عبارت است از تشریح جایگاه و معرفی توانمندی های بانک و ایجاد روشنگری های لازم در مورد شرایط و موقعیت منحصر به فرد آن در زمینه خدمات به مشتریان .

 

 

تبلیغات اینترنتی در بانک تجارت :

 

نمایش دادن نام ها و علائم تجاری و شعارهای مختلف و تصاویر تبلیغاتی در سایت های پربیننده اینترنت ، به نحوی که به تحقق اهداف تبلیغات کمک می نماید وجود دارد که شامل عملکرد بانک و معرفی کالا و خدمات غیرحضوری می باشد . خدماتی از قبیل اطلاع از تراکنش های حساب ، عملیات مربوط به نقل و انتقال و فعالیت های موبایل بانک ، تلفن بانک و اینترنت بانک می باشد که هر کدام نیز دارای زیرشاخه هایی است که می تواند در جذب مشتری کمک شایانی نماید . تبلیغات ارائه شده در اینترنت باعث سهولت دسترسی به اطلاعات حساب بانکی ، کلیه نقل و انتقال وجه ، پرداخت قبوض ، مسدودی کارت عابر بانک و مدیریت ارسال پیام کوتاه  ،پرداخت های شناسه دار و خرید شارژ و برنامه جهانی غذا و سازمان بهزیستی و ... معرفی بانک و منشور اخلاقی و ساختار آن و خدمات در حال گسترش سپرده ها و تسهیلات و خدمات الکترونیکی و سامانه سهام می باشد .

 

از جمله تبلیغات مهم که باعث جلب رضایت مشتریان ارزنده خصوصاً قشر تحصیلکرده شده است فعالیت های خدمات اینترنت بانک می باشد که سهم چشمگیری را به خود اختصاص داده است .

 

اقدامات زیرساختی (تامین مالی ):

از اقدامات انجام گرفته در بخش های عمده می توان به انعقاد قرارداد مشارکت در ساخت راه آهن شهری تهران م حومه و احداث خطوط 1 و 2 مترو و تاثیر شگرف آن در زندگی پایتخت نشیان از سال 1366 تاکنون اشاره نمود .

همچنین تامین سرمایه اتوبان ساوه- تهران در سال 1368 با هزینه ای بالغ بر 55 میلیارد ریال

عملیات اجرای سد کارون 3 در سال 1373

احداث راه آهن سریع السیر تهران کرج در سال 1378

و از دیگر فعالیت ها بطور خلاصه می توان به سامانه ساتنا و پایا جهت نقل و انتقالات وجوه مشتریان به هر حسابی در بانکهای کشور اشاره نمود که این امر اب طریق اینترنت نیز امکان پذیر گردید .

 

 

خدمات ارائه شده بانک تجارت

تسهیلات ریالی :

با استفاده از امکانات بالقوه و اهداف توزیع بخشی تسهیلات و همچنین توان مدیریت و تخصص خود در بخش های مختلف اقتصادی ، بازرگانی ، کشاورزی و صنایع تبدیلی ، صنعت و معدن ، خدمات پیمانکاری ، اشخاص ، ساختمان و مسکن اقدام به اعطای تسهیلات نموده است و تسهیلات قرض الحسنه ، جعاله ، فروش اقساطی ، معاملات سلف ، مضاربه و ... در چارچوب قوانین بانکداری اسلامی به مشتریان اعطا مینماید .

سپرده های بانکی :

افتتاح حساب سپرده های قرض الحسنه پس انداز ، کوتاه مدت ، سرمایه گذاری بلند مدت و واریز سود سپرده علی الحساب ماهانه و سود قطعی روزشمار پایان دوره محاسبه و به حساب مشتریان واریز می نماید .

خدمات تسهیلات ارزی :

ارائه خدمات از طریق شبکه ارزی داخلی و برون مرزی و بعنوان عضوی از جامعه جهانی ارتباط مالی بین بانکی انجام می دهد . فعالیت هایی در زمینه خرید و فروش ارز ، گشایش انواع اعتبارات اسنادی ، ضمانتنامه های خارجی و ... به مشتریان ارائه می نماید (که در این زمینه موفق به اخذ گواهینامه ایزو 9002 در بخش بانکداری بین الملل گردیده است ).

خدمات غیر حضوری :

از دیگر فعالیت های بانک می توان به ارائه خدمات نوین بانکی اشاره نمود که فراهم نمودن امکاناتی جهت صرفه جویی در وقت و هزینه و آسایش مشتریان می باشد . از جمله این خدمات می تواند به خدمات دستگاه های عابر بانک ، وب کیوسک ، خوددریافت ، پایانه های فروشگاهی ، خدمات اینترنت بانک ، تلفن بانک موبایل بانک و ... اشاره نمود که در مورد برخی از آنها شرح خواهیم داد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CrThumb

مرکز ارتباط با مشتریان بانک تجارت

 

مرکز ارتباط با مشتریان بانک تجارت با ساختاری مشتری مدار وخدمت محور جهت مکانیزه نمودن کانال های ارتباطی بانک و مشتری ، راه اندازی گردیده است . این مرکز در وقع یک نقطه دسترسی به اطلاعات انواع خدمات است که بر حس درخواست مشتری ارائه می شود .

طی تماس با این مرکز می توانید به راحتی پاسخ سوال خود را در زمینه های خدمات بانکی در یافت نموده و مشکلات بانکی خود را نیز پیگیری نمائید .

مرکز ارتباط مشتریان با استفاده از فناوری های رایانه ای ، تلفن و نمابر به طور شبانه روزی در خدمت مشتریان می باشد.

 

خدمات قابل ارائه در مرکز ارتباط مشتریان

  •  اطلاع رسانی درخصوص انواع حساب ها ، خدمات و تسهیلات در شبکه بانک تجارت براساس آخرین دستورالعمل های صادره
  • دریافت و پیگیری نظرها ، انتقادها و شکایت های مردمی و ارائه پاسخ لازم در سریعترین زمان ممکن
  • پیگیری مشکلات بانکی ارباب رجوع و مشتریان تا حصور اطمینان از رفع مشکل
  • امکان برقراری ارتباط مستقیم با مدیران ارشد بانک
  • ارائه اطلاعات کلیه شعب و واحدهای ستادی بانک در سراسر کشور
  • ارائه آخرین نرخ خرید و فروش روزانه ارز و سکه در بانک تجارت

 

 

 

نحوه ارتباط با مرکز ارتباط مشتریان

ارتباط مستقیم تلفنی :

در تهران و مراکز استانها می توان با شماره چهار رقمی 1554 (بدون پیش شماره ) و در سایر شهرستان ها از طریق شماره 88852200-021 با مرکز ارتباط مشتریان تماس گرفت .

ارتباط از طریق پیام کوتاه :

یکی دیگر از کانال های ارتباطی این مرکز با مشتریان و بالعکس ارسال پیام کوتاه از طریق شماره 200074 است.

مشتریان می توانند با ارسال پیام کوتاه به این مرکز پاسخ سوال و اطلاعات مد نظر خو را به صورت پیام کوتاه دریافت نمایند .

ارتباط از طریق سایت اینترنتی بانک :

با مراجعه به سایت اینترنتی بانک به نشانی www.tejaratbank.ir و انتخاب منوی " تماس با ما " امکان ارسال پیام در محیط وب مهیا می باشد . به محض ارسال پیام از طریق کانالهای فوق کارشناسان مستقر در مرکز ارتباط با مشتریان بانک نسبت به دریافت پیام و پیگیری امور بانک مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام و نتیجه را به مشتری منعکس خواهند نمود .

ارتباط از طریق صندوق صوتی :

کارشناسان مرکزی ارتباط مشتریان روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 20 و روزهای پنجشنبه از ساعت 7:30 الی 18 آماده پاسخگوئی به مشتریان می باشند . همچنین در ایام تعطیل و پس از ساعات فوق
می توانید پیام خود را در صندوق صوتی مرکز ضبط نموده و با دریافت شماره پرونده ، پیام را تا حصور نتیجه پیگیری کرد.

با مديران حاضر در مرکز ارتباط مشتريان   
با توجه به نياز روزافزون بانک به کوتاه تر و سريع تر ساختن فرآيندهاي ارتباط مستقيم ميان مشتريان و مسئولين بانک،  اداره روابط عمومي از تيرماه سال 87با تهيه يک جدول زمان بندي جامع و انجام هماهنگي هاي لازم  اين امکام را فراهم آورده تا هريک از مديران امور يا روساي ادارات زيرمجموعه هر ماه يک روز در مرکز ارتباط مشتريان حضور به هم رسانده و پاسخگوي سئوالات ، انتقادات و پيشنهادهاي مشتريان و کارکنان بانک باشند. اين طرح خوشبختانه با اقبال بسيار خوب مديران و روساي ادارات بانک مواجه شده و انتظار مي رود در ماههاي آتي مشتريان بانک نيز بيشتر به استفاده از اين امکان ارتباطي علاقمند شوند. موضوعاتي که مشتريان و همکاران طي ارتباط با مديران حاضر در مرکز ارتباط مشتريان مطرح مي نمايند عمدتا پيرامون موارد مذکور مي باشد. با توجه به چاپ و ارسال پوستر زمانبندي حضور مديران در مرکز ارتباط مشتريان به کليه شعب و واحدهاي بانک نصب، صحيح و در معرض ديد عموم قرار گرفتن اينگونه پوسترها تاثير بسزايي در اطلاع رساني اين موضوع به مشتريان خواهد داشت.

 

سامانه حسابهای رایانه ای (سحر)

با فعال شدن این سامانه از سال 1379 امکان برقراری ارتباط لحظه ای بین کلیه حسابهای سرمایه گذاری کوتاه مدت ، قرض الحسنه پس انداز و قرض الحسنه جاری مهیا گردید .

بدین ترتیب مشتریان می توانند به راحتی از هر شعبه ای در سراسر کشور به حساب خود (حسابهای سرمایه گذاری کوتاه مدت ، قرض الحسنه پس انداز و قرض الحسنه جاری) دسترسی داشته و عملیات بانکی مورد نظر را انجام دهید .

 

خدمات قابل ارائه :

دسترسی به کلیه حسابهای سرمایه گذاری کوتاه مدت ، قرض الحسنه پس انداز و جاری از کلیه شعب سراسر کشور

دریافت وجه از حساب در کلیه شعب

واریز وجه به حساب های خود بدون پرداخت کارمزد

دریافت سود سپرده از کلیه شعب

واگذاری چکهای رمزدار بین بانکی به حسابهای سحر در نزدیکترین شعبه بانک تجارت

images

تلفنبانک تجارت

سامانه تلفنبانک تجارت یکی از خدمات بانکداری الکترونیکی است که توانسته با ایجاد ارتباطی ایمن در هر ساعت از شبانه روز به صورت آنی بخشی از عملیات بانکی را بدون نیاز به حضوردرشعبه در اختیار مشتریان قرار دهد .

خدمات :

  • دریافت مانده ، صورتحساب و گردش حساب در بازه زمانی مورد نظر
  • انتقال وجه
  • پرداخت کلیه قبوض
  • پرداخت اقساط تسهیلات
  • دریافت شماره شبای حساب مورد نظر

 

نحوه ثبت نام :

  • مراجه به شعبه و تکمیل فرم
  • دریافت رمز اول و دوم جهت سرویس های عادی و ویژه بصورت لحظه ای طی مراجعه به هر یک از شعبه بانک در سراسر کشور .

 

سرویس های عادی :

دریافت مانده ، صورتحساب 30 گردش آخر ، صورتحساب طبق تاریخ مورد نظر ، اطلاع از یک گردش خاص و دریافت شماره شبای حساب خود پس از برقراری ارتباط با تلفنبانک به شماره 81277 کافی است شماره حساب یا شماره سریال کارت عضو شتاب و سپس رمز اول (pin1) را وارد نماید ، سیستم به صوت خودکار برای ادامه عملیات شما را راهنمای می کند .

سرویس های ویژه :

انتقال وجه

پرداخت قبوض از طریق سامانه تلفنبانک

پرداخت قبوض با استفاده از کارتهای عضو شتاب

پرداخت اقساط

 


 

images 1

موبایل بانک

خدمات قابل ارائه :

  • دریافت مانده و سه گردش آخر حساب
  • انتقال وجه بین حسابهای بانک تجارت
  • انتقال وجوه بین حسابهای (جاری فراگیر و کارت) به صورت لحظه ای
  • پرداخت قبوض شرکت های خدماتی
  • پرداخت اقساط تسهیلات
  • پیگیری یک برگ چک
  • نگهداری و مشاهده سوابق تراکنش های انجام شده
  • امکان پیگیری تراکنش

نحوه ثبت نام :

  • مراجعه به یکی از شعب بانک تجارت و تکمیل فرم ثبت نام
  • تولید رمز توسط شعبه و ارائه به مشتری در همان لحظه
  • مراجعه به سایت بانک تجارت ورود به صفحه بانکداری الکترونیک ، ورود به سامانه بانکداری همراه
  • ورود مدل گوشی تلفن همراه در کادر مربوطه
  • دریافت نرم افزار مناسب گوشی
  • نصب نرم افزار بر روی گوشی
  • انجام یک تراکنش مانده گیری جهت انجام عملیات تبادل کلید

 

 

طرح گنجنیه تجارت : از مجموعه طرح هایی که تبلیغات گسترده جهت جذب مشتریان از سوی بانک صورت گرفته است طرح های گنجینه تجارت می باشد از جمله این طرح ها می توان بطور اجمالی به چند طرح اشاره نمود:

  •          طرح مروارید :

با افتتاح حساب مشتری در یکی از شعب بانک تجارت سود بیشتری به مشتری پرداخت می شود طوریکه سود واریزی به حساب مشتری مجدداً برای او بعنوان سپرده سرمایه گذاری قرارداده می شود که سرآخر کلیه سود ها تجمیع شده در طی دوره برای مشتری محاسبه می گردد .

  •          طرح زمرد :

به کلیه مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی جهت خرید خودرو و کالای بادوام و یا جعاله تعمیر مسکن در قبال توزیع سپرده مدتدار بجای ضامن و ... پرداخت می گردد

  •          طرح یاقوت :

به کلیه مشتریانی که تمایل به سپرده گذاری دارند می توانند با افتتاح حساب یاقوت و قرض الحسنه جهت واریز اقساط ماهانه اقدام نمایند که هر ماه سود سپرده اولیه به انضمام اقسط واریزی و سود سپرده بلند مدت و کوتاه مدت ثانویه سپرده گذاری می گردد و امکان تمدید متوالی وجود دارد و اقساط ماهانه را نیز می توان از طریق خدمات نوین (موبایل ، تلفن ، اینترنت و ...) انجام داد .

  •          طرح عقیق :
  • با افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت 4 ، 6 ، 9 ماهه آغاز می گردد که بصورت کوتاه مدت ویژه سرمایه گذاری می شود و مشتری بدون مراجعه حضوری افتتاح حساب مجدد می تواند در این طرح شرکت نموده و بعد از اتمام دوره ، مجدداً مانند حساب با همان سود قبلی به قوت خود باقی می ماند .

 


 

 url

شعب منتخب بانك تجارت در سراسر كشور از روز سه‌شنبه هشتم اسفندماه اقدام به پيش فروش سكه به متقاضيان می نماید . اين خبري بود كه نام بانك تجارت را به صدر اخبار اقتصادي اخير كشور برد.

به گزارش روابط عمومي، بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران با توجه به سابقه و توانمندي بانك تجارت اين بانك را به عنوان تنها بانك عامل پيش فروش سكه اعلام كرد و بر اين اساس 1200 شعبه از اين بانك در سراسر كشور هر روز تا ساعت 18 عصر پذيراي متقاضيان طرح پيش فروش سكه شدند.

آقاي سيامك دولتي عضو هيئت مديره بانك با حضور در تعدادي از شعب عامل اين طرح از جزئيات آنچه در روند پيش فروش سكه در اين شعب مي‌گذشت بازديدي به‌عمل آورد.  آقاي دولتي در اين بازديد ضمن گفتگو با مسئولين و متصديان شعب و همچنين مشتريان طرح پيش فروش سكه اظهار داشت:" در طرح اجراي پيش فروش سكه بهار آزادي، مهم جلب رضايت هموطنان است." وي همچنين با بيان اينكه معرفي بانك تجارت به عنوان تنها بانك مجري اين طرح، عاملي شد كه بار ديگر شايستگي‌هاي اين بانك به اثبات برسد گفت: در نظر است به نحوي از تلاش همكاران شعب عامل پيش فروش سكه كه همزمان بار سنگين مراجعان اين برهه از سال را نيز بر دوش دارند تقديري به‌عمل آيد.

گفتني‌است پيش فروش سكه در شعب بانك تجارت بر اساس شرايط اعلام شده از سوي بانك مركزي انجام مي‌شود و هر متقاضي كه بيش از 18 سال سن داشته باشد مي‌تواند تنها يكبار و حداكثر پنج قطعه مسكوك طلاي تمام بهار آزادي و يا 10 قطعه مسكوك طلاي نيم بهار آزادي پيش خريد نمايد.   

 

 

 

 

 

 

 

 Asan Poster EXP

تقدير از" آسان خريد" بانك تجارت در همايش بانكداري الكترونيك

در دومين همايش سالانه بانكداري الكترونيك و نظام هاي پرداخت از اقدامات نوآورانه بانك تجارت در طراحي شبكه آسان خريد تقدير شد.

به گزارش روابط عمومي بانک تجارت ، دكتر محمود بهمني رئيس كل بانك مركزي با اهداي لوح تقدير از دكتر محمدرضا فلاح مدير عامل بانك تجارت به پاس خدمات و زحمات خلاقانه مديران و كارشناسان اين بانك در طراحي و نوآوري در عرضه خدمات بانكي تقدير كرد. اين تقدير به دليل موفقيت اين بانك در ارائه خدمات شبكه آسان خريد به مصرف كنندگان و صاحبان مشاغل بوده است .

بانك تجارت براي اولين بار در سيستم بانكي با ابداع و ارائه طرح شبكه آسان خريد امكان بهره مندي دارندگان تجارت كارت را از خدمات فروش اقساطي كالا و خدمات فراهم نموده است. بر اساس اين طرح دارندگان تجارت كارت مي توانند انواع كالا و خدمات مورد نياز خود را از فروشگاه ها و مراكز طرف قرارداد به صورت اقساط و با همان قيمت نقدي تا سقف اعتبار تعيين شده خريداري نمايند.

همچنين كارشناسان بانك تجارت با حضور در غرفه اين بانك در نمايشگاه جانبي همايش آخرين دستاوردهاي بانك تجارت در حوزه خدمات الكترونيك را به بازديدكنندگان معرفي نمودند.

گفتني است دومين همايش سالانه بانكداري الكترونيك و نظام پرداخت به مدت دو روز در سالن همايشهاي صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران و با حضور فعالان عرصه بانكداري و ارائه دهندگان خدمات بانكداري الكترونيك برگزار شد و از سوي مديران و كارشناسان انفورماتيك مورد استقبال قرار گرفت.

 

 

 

 

افتتاح بزرگترين فروشگاه زنجيره‌اي كشور با همكاري بانك تجارت

بزرگترين فروشگاه زنجيره‌اي كشور با حضور آقاي دولتي، عضو هيات مديره و همچنين قائم مقام وزير صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومي، در مراسم افتتاح فروشگاه زنجيره‌اي "هايپرسان" كه با حضور دكتر مفتح، قائم مقام وزير صنعت، معدن و تجارت برگزارشد، از خدمات و حمايت‌هاي بانك تجارت در خصوص راه‌اندازي اين فروشگاه تشكر و قدرداني به‌عمل آمد.

گفتني‌است بانك‌تجارت در چارچوب تفاهم‌نامه همكاري مشترك با اين فروشگاه زنجيره‌اي، خدمات بانكي مورد نياز اعم از تامين دستگاه‌هايpos مورد نياز اين فروشگاه، استقرار دستگاهATM  و فعال‌سازي درگاه پرداخت اينترنتي را فراهم نموده است. همچنين پيوستن اين فروشگاه به شبكه آسان خريد بانك تجارت نيز از برنامه‌هاي آينده اين تفاهم‌نامه به شمار مي‌آيد.

در ادامه مراسم، عضو هيات مديره، مدير امور فناوري اطلاعات، رئيس اداره بازاريابي و مدير شعب منطقه شهر‌ري از اين فروشگاه بازديد به‌عمل آوردند

 

 


 

تجارت کارت گروهی خدمتی دیگر از بانک تجارت

به مناسبت فرا رسيدن ايام مبارک دهه فجر، بانک تجارت خدمت جديد تجارت کارت گروهي ويژه خانواده‌ها وشرکت‌ها را با امکاناتي پيشرفته ارائه کرد.

به گزارش افکار، تجارت کارت گروهي اين امکان را براي مشتريان اين بانک فراهم مي‌آورد که با دريافت يک کارت اصلي، تا 999کارت فرعي دريافت نموده و پرداخت‌هاي گروهي خود را به صورت متمرکز مديريت نمايد.

بر اساس اين خبر، خدمت جديد بانک تجارت اين امکان را دارا است که دارنده کارت اصلي پرداخت‌هاي خود به کارت هاي زير مجموعه را به صورت تجميعي و غير تجميعي و بدون سقف پرداخت، مديريت نمايد.

شرکت‌ها، کارخانه‌ها و واحدهاي تجاري که پرداخت‌هاي اماني يا تنخواه‌گردان به کارکنان خود انجام مي‌دهند از جمله مجموعه‌هايي هستند که مي‌توانند از اين امکان بهره‌مند شوند.

همچنين سرپرستان خانوار مي‌توانند با دريافت يک کارت اصلي از حساب خود و به تعداد دلخواه کارت فرعي پرداخت‌هاي خود به اعضاي خانواده را با برنامه‌ريزي قبلي مديريت کنند.

بانک تجارت پيش از اين به مناسبت اين ايام فرخنده فاز دوم بانکداري اينترنتي شرکتي خود را با امکاناتي گسترده اجرايي کرده بود

به مناسبت فرا رسيدن ايام مبارک دهه فجر، بانک تجارت خدمت جديد تجارت کارت گروهي ويژه خانواده‌ها وشرکت‌ها را با امکاناتي پيشرفته ارائه کرد.

به گزارش افکار، تجارت کارت گروهي اين امکان را براي مشتريان اين بانک فراهم مي‌آورد که با دريافت يک کارت اصلي، تا 999کارت فرعي دريافت نموده و پرداخت‌هاي گروهي خود را به صورت متمرکز مديريت نمايد.

بر اساس اين خبر، خدمت جديد بانک تجارت اين امکان را دارا است که دارنده کارت اصلي پرداخت‌هاي خود به کارت هاي زير مجموعه را به صورت تجميعي و غير تجميعي و بدون سقف پرداخت، مديريت نمايد.

شرکت‌ها، کارخانه‌ها و واحدهاي تجاري که پرداخت‌هاي اماني يا تنخواه‌گردان به کارکنان خود انجام مي‌دهند از جمله مجموعه‌هايي هستند که مي‌توانند از اين امکان بهره‌مند شوند.

همچنين سرپرستان خانوار مي‌توانند با دريافت يک کارت اصلي از حساب خود و به تعداد دلخواه کارت فرعي پرداخت‌هاي خود به اعضاي خانواده را با برنامه‌ريزي قبلي مديريت کنند.

بانک تجارت پيش از اين به مناسبت اين ايام فرخنده فاز دوم بانکداري اينترنتي شرکتي خود را با امکاناتي گسترده اجرايي کرده بود.

 

نويسنده : فاطمه مسعود سینکی فرد

این کاربر 1 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.