پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

 



فرق فضاي تبليغات سنتي با تبليغات تلويزيون

فرق فضاي تبليغات سنتي با تبليغات تلويزيون

4 copy copy

1. تبليغات سنتي غالبا چهره به چهره است و از عمق و تاثير گذاري بيشتري بر مخاطب برخوردار است

2. در تبليغات سنتي  ارتباط گر غالبا در معرض ديد و در دسترس مخاطبان ميباشد

3. شخصيت خصوصيات فردي رفتاري صدا و حالات چهره و قيافه در تبليغات سنتي نقش مهمي دارد

4.  در تبليغات سنتي از ابزارهاي تکنولوژيک و پيچيده يا استفاده نميشود و اگر استفاده ميشود بسيار محدود

5. واژگان و فرهنگ بيان در تبليغات سنتي به فرهنگ توده بسيار نزديک است

6. منافع شبکه تبليغات سنتي کمتر از تبليغات تلويزيوني با منافع حاکمان گره ميخورد

7. محتواي پيام هاي مبلغان سنتي غالبا ريشه در فرهنگ و باور ها و اعتقادات و هنجار هاي جامعه دارد

8. پايگاهها و نهادهاي تبليغات سنتي اغلب چند منظوره هستند

9. در تبليغات سنتي صفات ارزشي به وفور در ان يافت ميشود

10. مخاطبان تبليغات سنتي در مجالس در کنار هم هستند و اين باعث ايجاد روحيه اجتماعي ميشود

11. در تبليغات سنتي فضا در دست مبلغ ميباشد و ان را کنترل ميکند

12. در تبليغات سنتي باز خورد آني و فوري ميباشد

13. در تبليغات سنتي خود مبلغ بايد داراي يک سري اخلاقيات حسنه باشد

14. در تبليغات تلويزيوني مخاطبان گسترده و ناهمگون ميباشند

15. در تبليغات تلويزيوني تکثير پيام زياد ميباشد

16. در تبليغات تلويزيوني ارتباط سطحي و ناپايدار است

 

 

نويسنده : آرميتا خسروياني

این کاربر 10 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.