پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

 



بعد از اخذ مدرک کار شناسی در این رشته چه شغلی را احراض میکنید

رشته:کار شناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات
دانشجوی ترم 1

فهرست مطالب:

نام کارشناس
سمت
فعالیت روزانه
ابزار های تحت اختیار
تجهیزات
زیر ساخت ها
سختی کار درابعاد 1)اجتماعی  2)اقتصادی  3)فرهنگی

اینجانب روح الله لطفی کارمند سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار کشاورزی شهرداری تهران با سابقه 29 سال خدمت با سمت در سازمان  رئیس بازار روز جاجرود.
فعالیت روزانه از بدو ورود به محل کار شامل
1)کنترل سیستم اتوماسیوناداری وارائه پاسخها به نامه های وارده
2) باز دید از کیفیت وکمیت محصولات در کلیه غرف
3)کنترل مستمر در خصوص وضعیت نظافت ونظارت بهداشتی از جمله کارت بهداشت وجعبه کمک های اولیه وکارتهای خدمات الکترونیک شبت شده در سیستم سامانه
4)کنترل وضعیت خوابگاههای پرسنل تحت سرپرستی
اجرائی وپشتیبانی
اجرای جلسات توجیهی با پیمانکاران در خصوص نحوه ارائه خدمات به شهروندان واعلام رضایت انها از خرید
تشکیل جلسات فوق العاده با فروشندگان در جهت رعایت بهداشت فردی ومحیطی وتکریم ارباب ورجوع وحفظ شئونات اسلامی واخلاقی
تجهیزات
رایانه ودستگاه کپی چهار کاره
یخچال وتجهیزات ابدار خانه
پیچینگ و دستگاه واتر جت برای شستشوی محوطه وترازو وباسکول وسردخانه
نوع محصولات قابل عرضه
محصولات سبزی فرنگی ومیوه ولبنیات وحبوبات واجیل وخشکبار ومواد شوینده وبهداشتی وغیره...
سختی کار در ابعاد اقتصادی واجتماعی وفرهنگی
1)ساعت کار طولانی وبه طور یکسره از ساعت اولیه صبح تا اخر وقت
با توجه به اینکه در کلانشهر ها جهت ارائه خدمات .جلب رضایت شهروندان محترم با چه مشگلاتی روبرو می شویم  در اقتصاد کلان اصولا جذب ونگهداری مشتری یکی از امور بسیار مهم  وحیاتی برای هر سازمان یا یک شرکت محسوب می شود وتمام برنامه ریزیهای استراتژیک سازمان یا شرکت اعم از خدمات وتولیدی بر این اصل  اساس وبا نظر داشتن کیفیت محصول ویا خدمات با پذیرش نقطه نظرات بر اساس نیاز ودر خواست مشتری پی ریزی میگردد در این راستا سازمان ویا یک شرکت اعم از خدماتی وتولیدی عمیقا مسائلی نظیر توان اقتصادی ووضعیت اجتماعی کلی وخرد طبقات مختلف بازار هدف مسائل فرهنگی قومی بازار هدف را نیز دارد قویا مد نظر قرار میدهد
سازمان میادین میوه وتره بار شهرداری تهران به عنوان بزگترین شبکه توزیع مایحتاج یومیه شهروندان محترم تهران با مراجعه روزانه 450000 نفر جهت خرید از سوی شهروندان محترم تهرانیها از اماکن تحت پوشش سازمان میادین میوه وتره بار شهرداری لابد ولاجرم نظر وتوجه عمیق به ابعاد اقتصادی واجتماعی وفرهنگی مراجعین خود دارد
ابعاد اقتصادی
وضعیت در امد شهروندان تهرانی به صورت موردی در خصوص عرضه بعضی از محصولات خاص مد نظر سازمان میادین قرار دارد.اما هدف کلی سازمان تسهیل رابطه وفراهم نمودن امکان عرضه محصولات تولید کنندگان محصولات باغی وزراعی وسایر محصولات کشاورزی ومحصولات فراوری شده را به صورت مستقیم با مصرف کننده وبا قیمت های عادلانه وتاثیر گذار مثبت بر سبد مصرفی خانوار میباشد.
بکار گیری ایئن نامه های بهداشتی از جمله قرنطینه درون سازمانی .
بکار گیری ایئین نامه های انظباطی برای پیمانکاران وبهره برداران.
ابعاد اجتماعی وفرهنگی
با توچه به مراجعه اقشار مختلف جامعه به اماکن تحت پوشش سازمان ابعاد توازن اخلاقی ورفتاری کارگران فعال در سطح میادین بر اسای اموزشهای مختلف صنفی شهوند مداری وتکریم ارباب رجوع ودر نظر داشتن توان فکری وفرهنگی مراجعین وکارگران وایجاد بالانس بین فرهنگهای مختلف جامعه.

 

نويسنده : روح الله لطفی

این کاربر 1 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.