چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403

 



کاربینی رشته روابط عمومی رسانه

شاغل در شرکت دارو سازی سبحان انکولوژی با سمت رییس اداری و روابط عمومی
11111

ارتباط شغلی با رشته تحصیلی : با توجه به اینکه اینجانب در واحد اداری مشغول هست با حفظ سمت مسئول روابط عمومی شرکت نیز می باشم 

مشخصات محیط کاری : کارخانه در شهرک صنعتی رشت و دفتر مرکزی در خیابان قائم مقام تهران در 4 واحد آپارتمان شامل واحد های سازمانی : مدیریت - بازرگانی - بازاریابی- صادرات - مالی و اداری
 
ارتباط مشاغل مرتبط با رشته روانشناسی : در خارج از کشور رشته روابط عمومی از اهمیت و توجه ویژه ای برخوردارد است . و همچنین از زیر شاخه های کسترده تری نیز .
تاریخچه : اصطلاح روابط عمومی اولین بار در اتحادیه راه آهن ایالات متحده در سال و در سال 1960 در موسسات کشور آمریکا راه اندازی شد.
در ایران در سال1330  در شرکت نفت اولین روابط عمومی  شروع به کار نمود .

مشاغل مرتبط با رشته تحصیلی : ارتباط با مشتری - تشریفات - برگزاری همایش های دارویی و سمینار های آموزشی - مجری در جلسات و سمینارها
 نام سازمان یا شرکت بازدید کننده : شرکت داروسازی سبحان انکولوژی

فعالیت شرکت : تولید دارو های ضد سرطان

ارتباط رشته در این شرکت : تشریفات و اسکان میهمانان خارجی و داخلی - ارتباط با سازمانهای خارج از شرکت و مشتریان- پل ارتباطی دفتر و ستاد اجرایی و شرکا سرمایه گذاری

نوع سازمان : غیر دولتی
تاریخ تاسیس : 1381
تجهیزات مورد نیاز :  ویدیو پروژکتور - امکانات تصویری و صوتی - امکانات ارتباطی بی سیم در برگزااری سمینار ها
حوزه کارآفرینی : تلاش در جهت معرفی بیشتر این رشته و ایجاد حوز های تخصصی تر در این رشته .
مهارت های آینده در ارتباط با رشته تحصیلی : برخورداری از توانایی بیشتر در ارتباطات با جامعه و افراد - برگزاری تخصصی و بدون عیب و نقص برنامه ها و همایش و سمینار
برخورد صحیح با افراد سازمان .
مراحل انجام کار در این سازمان : سیاست و چشم انداز آتی شرکت با حضور هییت مدیره و مدیر عامل تصویب گشته و به مدیران میانی ابلغ می گردد.
در خصوص انجام پروژه ها با دعوت از متخصصین داخل شرکت و در صورت لزوم خارج از شرکا ویا با دعوت از شرکای خارجی ، پروژه های داروی به بهره برداری می رسد .
همه امور طبق رعایت سلسله مراتب سازمان اجرایی می گردد.
توانمندی های شخصی مورد نیاز : برخورداری از نحوه برخورد مبتنی بر ادب و احترام و صحیح با کارکنان و ارباب رجوع و داشتن دانش مرتبط اداری و سازمانی .

شرایط محیط کار با توجه به موارد زیر:
1- تعامل با افراد درون سازمان از پیچیدگی و سختی خاص خود برخوردار است زیرا روحه افراد با یکدیگر متفاوت است .
2- قوانین و مقررات انجام کار از یک سو امور جاری را جهت دار و سازماندهی مینماید و در مواردی نیز بروکراسی اداری  از سرعت کار می کاهد.
3-مباحث ایمنی و بهداشت در سازمان از اهمیت ویژه ای در خصوص جلوگبری از حوادث برخوردار بوده و توسط واحد HSE کنترل و نظارت می شود.
4- ایجاد برنامه های  فرهنگی و اجتماعی در سازمان تاثیر خوبی در روحیه نشاط و انگیزه تعلق سازمانی ایفا می نماید مانند برگزاری مسابقات ورزشی و کتاب خوانی و ...
نويسنده : عباس حسنخانی

این کاربر 1 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.