سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403

 



فعالیت در روابط عمومی بانک مسکن مدیریت جنوب شرق

موضوع : فعالیت در روابط عمومی بانک مسکن

مدیریت جنوب شرق

 

تهیه کننده : امیر حسین بکائی

 

رشته : روابط عمومی

 

گرایش : امور رسانه

 

مقطع : کارشناسی

 

کد گروه : 722

                                                                        

چکیده :

 

بانک مسکن به عنوان بزرگترین بانک تخصصی کشور دارای بخش های گوناگونی می باشد

اداره روابط عمومی به عنوان بازوی کار آمد بانک در امر معرفی تبلیغ و آ شنایی مشتریان و کارکنان با بانک نقش مهمی دارا می باشد .

با توجه به کارکرد انجام شده در دایره روابط عمومی مدیریت جنوب شرق بانک مسکن اقدامات انجام شده به اختصار ارائه می گردد .

 

مقدمه

 

نقش روابط عمومی در بانک یکی از نقش های پر اهمیت محسوب می شود

امروزه ارتباطات نقش مهمی در یک سازمان دارد اگر روابط عمومی ها ضعیف عمل کنند آن سازمان مخاطبان خود را از دست می دهد ولی اکر روابط عمومی ها درست عمل کنند در بهبود و منافع سازمان نقش به سزائی دارند از این رو می توان اظهار کرد که پیشرفت بانک در گرو فعالیت مناسب روابط عمومی می باشد  

 

                                                                        

  

                                                                  

                                                                            

تهیه گزارش از شعب برتردر پایان سال 1391

 

شعبی که در خصوص جذب منابع در این سال فعالیت چشم گیری داشته اند و نسبت به کاهش مطالبات معوق شعبه اقدام نموده اند

 

همچنین شعبی که در خصوص بازاریابی فعالیت داشته اند جزوء شعب برتر سال از نظر بانک محسوب می شوند که تعدادی از این شعب به عنوان نمونه معرفی می گردد

 

شعبه نمونه طالقانی : در این سال این شعبه جزوء یکی از برترین شعبه های کل کشور در جذب منابع و همچنین بازاریابی بوده است که با ریاست محترم این شعبع جناب آقای فریدون محمدی و کارکنان خوب و کارآمد توانستند به این امر مهم دست یابند

 

شعبه باقر شهر : در این سال این شعبه با توجه به درجه پایینی که داشت با تدابیر مدیر منطقه و گذاشتن یک مسئول کارآمد توانست به رتبه خوبی دست پیدا کند و جزوء شعب برتر سال انتخاب شود ریاست محترم این شعبه جناب آقای سعید شاکر توانست با مدیریت خوب در امر بازاریابی و جذب منابع بالا شعبه را به درجه دو ارتقاء دهد

 

شعبه شهید بخارائی : این شعبه هم توانست در امر وصول مطالبات بانک و مشتری مداری خوب در این سال با مدیریت بالای آقای رمضان عرب جزوء شعب برتر اعلام شود

 

همچنین شعبی مانند شعبه امین حضور – افسریه – پیروزی – بلوار ابوذر – مرکزی قرچک – مسعودیه و غیره که همگی پیشرفت چشم گیری در حفظ منافع بانک و پیشبرد اهداف این سازمان داشته اند که همگی قابل تقدیر و تشویق بوده اند

 

                                                                  

                                                                    

برگزاری جلسه روسای شعب

 

جلسه روسای شعب منطقه جنوب شرق در تاریخ 19/12/1391 به ریاست محترم منطقه جناب آقای صالحی برگزار شد

996

در این جلسه که با حضور معاونین منطقه و روئسای شعب و همچنین روسای دوایر مدیریت برگزار شد به مباحثی نظیر عملکرد شعب ، میزان جذب منابع و وصول مطالبات ، و اهداف بانک در سال جدید اشاره شد.    

997

در ادامه مراسم با اعطای جوایز از شعب برتر در زمینه های بانکداری الکترونیک، خدمات دهی مناسب به مشتریان ، جذب منابع و وصول مطالبات قدردانی به عمل آمد

998

در پایان نیز با اعطای جوایز از نفرات نمونه دوایر مدیریت تقدیر بعمل آمد.

999

میزبان جلسه فوق دایره روابط عمومی مدیریت بود که این جانب در برگزاری (هماهنگی و اطلاع رسانی به شعب و پذیرایی و اجرای مراسم) با مسئول دایره همکاری نمودم

برگزاری جلسه بیلان پایان سال

جلسه بیلان پایان سال که با حضور دایره سیستمها و دایره مالی در تاریخ 23/12/1391 در ساختمان مدیریت با حضور روئسای این دوایرو معاون شعب تحت پوشش و یا رئیس دایره خدمات بانکی شعب برگزار شد

1000

میزبان جلسه فوق که بر عهده دایره روابط عمومی مدیریت بود، این جانب در برگزاری (هماهنگی و اطلاع رسانی به شعب و پذیرایی و اجرای مراسم) با مسئول دایره همکاری نموده ام

                                                                        

تهیه و توزیع اقلام تبلیغات

 

در این فرایند هدایایی که میبایست بین مشتریان خوش حساب و شاخص بانک توزیع گردد از طریق دایره روابط عمومی خریداری شده و به تمامی شعب تابعه ارسال گردیده تا شعب هدایای موجود را به مشتریان خاص اهدا کنند

همچنین یک سری هدایا برای خانواده کارکنان تخصیص می دهند که این دایره با مشارکت مدیر منطقه اقدام به خریداری نموده و هدایا را از طریق دایره تدارکات به شعب ارسال نموده تا به همکاران توزیع گردد.

 

تقدیر از فرزندان ممتاز همکاران

تقدیر از فرزندان ممتاز همکاران در پایان سال از طریق جمع آوری عکسهای فرزندان که در زمینه علمی،فرهنگی،هنری و یا ورزشی کسب موفقیت نموده اند با انتشار آن در ماهنامه بانک تقدیر و تشکر کرده و همچنین هدایای به رسم یاد بود به آنها اهدا گردید

11

                                                                    

توجه به نیازهای فرهنگی کارکنان

با توجه به نیازهای فرهنگی کارکنان از جمله تهیه کتاب از محل بودجه فرهنگی و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کارکنان و خانواده های آنان ، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی بین کارکنان ، برگزاری مراسم مذهبی با توجه به ایام خاص سال از جمله (زیارت عاشورا) نصب پلاکارد اعیاد اعزاداری های مذهبی و ملی ، آذین بندی ساختمان اداری در مناسبتهای ویژه ، هماهنگی جهت قرائت قرآن مجید در آغاز روز و پخش آن در طبقات مختلف ساختمان ، نصب احادیث و آیات قرآنی در نقاط مختلف ساختمان مدیریت در جهت بهرمندی همکاران و ارباب رجوع

12

                                                                    

سایر فعالیتها

تهیه پلاکارد خیر مقدم جهت همکارانی که از سفر زیارتی بازگشته اند و یا همکارانی که در سوک عزیزان خود عزادار گشته اند و همچنین در مورد سایر برنامه های اجرای این دایره و مدیریت به همکاران از طریق برنامه اطلاع رسانی شعب ،ارسال می گردد.

 

همچنین در روزهای پایانی سال ودر انتهای ماموریت این جانب اقدام به ارسال اخبار جلسات پایانی سال به مرکز برای انتشار در هفته نامه و ماهنامه بانک گردید.

 

در رابطه با دیدار از خانواده همکاران ایثارگر، جانبازو خانواده شهدا، هماهنگی برای دیدار رئیس منطقه جنوب شرق با آنان فراهم گردید.

1001

جلسه تقدیر و تشگر از خانواده شهدا

                                            

نويسنده : امیر حسین بکائی

این کاربر 1 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.