شنبه, 15 ارديبهشت 1403

 



تحلیل - روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران

تحليل

يك كارشناس روابط عمومي مي تواند در اين بخش نقش بسيار بارزي را ايفا كند. هماهنگي بين

پرسنل اين بخش از سازمان براي همكاري بهتر و ارائه اطلاع رساني مطلوب از وظايف مهم يك

كارشناس روابط عمومي است كه بخواهد در اين حوزه فعاليت كند. به عنوان مثال در زماني كه

كنفرانس ها يا نشست هاي مطبوعاتي برگزار مي شود نقش يك كارشناس روابط عمومي در اين بخش

روشن تر مي شود يعني يك كارشناس روابط عمومي به عنوان يك سكاندار اين حوزه بايد كليه افراد و

شرح وظايف آنها را مشخص كند مانند وظيفه خبرنگار، وظيفه مسوول سايت سازمان، وظيفه عكاس

و... كه درست انجام دادن وظيفه هر يك از آنها در بالابردن سطح كيفي روابط عمومي آن سازمان

نقش بسيار بزرگي را ايفا مي كند. فردي كه با مدرك كارشناسي وارد بخش روابط عمومي اين سازمان

مي شود از جايگاه ويژه اي برخوردار است. هرچند به او مسووليت بزرگي داده مي شود اما اگر اين فرد

مديريت درست و مدبري داشته باشد، اجراي اين مسووليت با همكاري افراد بخش روابط عمومي بهتر

و آسان تر خواهد بود. در اتاق بازرگاني تهران مدير بخش روابط عمومي جناب آقاي طاهري مي باشد

كه ايشان در ايفاي نقش مديريتي شان بسيار توانا و ماهر هستند. اينجانب در محيط روابط عمومي

اين سازمان در رابطه به يك روابط عمومي موفق مسائل بسياري آموختم و از جناب آقاي طاهري

مدير روابط عمومي اتاق بازرگاني تهران نهايت سپاسگزاري را دارم كه نسبت به اينجانب عنايت

داشتند.

 

نويسنده : مجتبی پورحبیبی

این کاربر 6 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.