جمعه, 14 ارديبهشت 1403

 



گزارش کاربینی روابط عمومی

 

 

بسمعه تعالی

گزارش عملکرد روابط عمومی

تهیه وتنظیم :علی بی غمی

مقدمه

روابط عمومی،مجموعه یفنون علمی با نگاهی هنری و چشم اندازی اثر بخش است که دیدگاهی کارکرد گرا برای دستیابی به فرآیند توسعه دارد.

سرعت بالای تحول دانش ومهارت های روابط عمومی حکایت از دامنه ی وسیع نقش واثرات بدیهی این حرفه،بارویکرد فرهنگی دارد که در دنیای فرامدرن ارتباطات ،به عنوان"هنر هشتم"از جایگاه بلامشازعی در "مهندسی اجتماعی" برخوردار است

فعالیت های درون سازمانی

فعالیت های درون سازمانی با هدف تکریم از تلاش های مجدانه کارکنان به منظور ارتقا سطح خدمت رسانی،صورت می پذیرد

اطلاع رسانی

ارتباط و انتقال پیام در چار چوب ارسال اخبار ،گزارشات وبرپایی سمینارها ومیز گردهای رسانه ای از مهمترین جایگاه در روند اطلاع رسانی برخوردار است

تبلیغات

تبلیغات زمینه ی شناخت مخاطب را نسبت به یک کالا ویا خدمت ،فراهم می سازد .ارایه دقیق وکامل اطلاعات ،محتوای پیام های تبلیغاتی را تشکیل میدهد

روابط عمومی شرکت آبفای منطقه سه برای این منظور به روش های گوناگون از جمله ،حضور نمایشگاهی،چاپ بنر،بروشور و پوستر ،تهیه و توزیع هدایای تبلیغاتی و... اقدام کرده است

سمعی وبصری

به تصیر در آوردن اخبار و طبقه بندی گزارشات وتصویری در آرشیو روابط عمومی امکان ملموس ساختن رویدادها را فراهم می سازد

ار این رو تهیه ی گزارش تصویری (اعم از عکس و فیلم )از فعالیت های درون سازمانی شرکت همچون امور فرهنگی (مراسم ملی ومذهبی)،جلسات ونشست های مختلف ،کلاس های آموزشی برگزار شده در شرکت ،مصاحبه ی خبری با مدیر عامل ،معاونان ومدیران وگاه وهمکاران واز طرح های فنی که در داخل شرکت اجرا می شودویا مواردی که در قالب خود انتقادی باید مورد بازنگری قرار گیرد از عمده ترین موارد مطروحه در این ساختار است

نظر سنجی

افکارسنجی شاخص با ارزشی به منظور میزان اثر بخشی عملکردها،از دیدگاه روابط عمومی محسوب میشود

تشریفات

برپایه جشن ها در اعیادملی ومذهبی و مراسم در عزاداری ها و شرکت فعالانه در برنامه های فرهنگی عمومی به منظور فرهنگ سازیسازمانی ،حضور و یا برگزاری یاد بود هایی برای همکاران در گذشته و خانواده ی آنان ، بر پایی مراسم تقدیر از همکاران باز نشسته تهیه بنر های تبریک وتسلیت وارسال وارسال تاج گل وچاپ پیام های مختلف در مناسب های مختلف از دیگر فعالیت های روابط عمومی هاست

فعالیت های برون سازمانی

"ارتباطات" زنجیره ی اتصال مردم جهان ،بدون در نظر گیری نژاد ،زبان،فرهنگ ،دیدگاه هاواعتقادات به شمار می آید

"روابط عمومی" مجموعه ای از اقدامات وتلاش های آگاهانه ،سنجیده و برنامه ریزی شده به منظور جلب مشارکت عمومی و دستیابی به تفاهم متقابل بین افراد سازمان و گاه مردم با سازمان است

ارتباط با رسانه ها

رسانه ها اطلاع رانی در جامعه را بر عهده دارند واین مهم بر عملکرد روابط عمومی و نقش آن در ارتباط با رسانه ها تاکید دارد

ارسال اخبار و گزارشا خبری (تصویری-غیر تصویری) از ابتدای سال 90تا پایان بهمن ماه تعداد 9خبراز منطقه سهجهت درج در همشهری محله های مناطق تحت پوشش به چاپ رسیده است

مشارکت جویی با نهادها

تلاش در جهت فراهم آیی امکان زمینه های موثر ومستمر همکاری ومشارکت باسایر نهادهای متولی امر خدمت رسانی وامور فرهنگی به منظور تسهیل وتسریع ارایه خدمات بهتر ،آموزش وفرهنگ سازی اثر بخش تر شهروندان در خصوص شیوههای صحیح ومدیریت مصرف بهینه آب

آموزش همگانی

ارتباط مردمی تبلیغات وانتشارات

حضور نمایشگاهی

تبلیغات و انتشارات

حضور نمایشگاهی تبلیغات بصری

تبلیغات بصری

پژوهش و افکار سنجی

                            a3934

 

                                                                                                                                                                                                       

نويسنده : علي بي غمي

این کاربر 4 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.