جمعه, 14 ارديبهشت 1403

 



گزارش عملکرد روابط عمومی

0 copy

 

روابط عمومی ،مجموعه ی فنون علمی با نگاهی هنری و چشم اندازی اثر بخش است که دیدگاهی کارکرد گرا برای ستیابی به فرآیند توسعه دارد

مجموعه فعالیت های روابط عمومی هارا می توان بر اساس شرح وظایف 20 گانه ی آنها در قالب درون سازمانی وبرون سازمانی وبرون سازمانی دسته بندی کرد

فعالیت های درون سازمانی

فعالیت های درون سازمانی با هدف تکریم از تلاش های مجدانه کارکنان به منظور ارتقا سطح خدمت رسانی،صورت می پذیرد که روابط عمومی آبفای منطقه سه تهران،با تاکید بر تقویت ارتباطات سازمانی واطلاع رسانی مبادرت به اجرای محتوایی به این شرح طی سال 90کرده است

1-اطلاع رسانی

ارتباط وانتقال پیام در چارچوب ارسال اخبار ،

شیوه پردازش اطلاعات وشکل روایی رویدادها همراه با تشریح وتفسیر کارشناسانه

تبلیغات

تبلیغات زمینه ی شناخت مخاطب را نسبت را به یک کالا ویا خدمت ،فراهم می سازد .ارایه دقیق وکامل اطلاعات،محتوای پیام های تبلیغاتی را تشکیل می دهد ،ودر نتیجه آن است که در صورت وجود اعتبار و اعتماد منبع ارسال پیام فرآیند تفاهم واثر گذاری صورت می پذیرد

روابط عمومی شرکت آبفای منطقه سه برای این منظور به روش های گوناگون از جمله،حضور نمایشگاهی،چاپ بنر،بروشور،وپوستر،تهیهوتوزیع هدایای تبلیغاتی و...اقدام کرده است

ارتباط با رسانه ها

رسانه ها نقش اطلاع رسانی در جامعه را بر عهده دارند واین مهم بر عملکرد روابط عمومی ونقش آن در ارتباط با رسانه ها تاکید دارد

ارسال اخبار وگزارش میزگرد خبری و مصاحبه با مسوولین سازمان -از ابتدای سال 90تا پایان بهمن ماه تعداد 9خبر از منطقه سه جهت درج در همشری محله های مناطق تحت پوشش به چاپ رسیده است

برگذاری میز گرد خبری ومصاحبه با مسولین سازمان

پاسخ گوی به رسانه ها

چاپ آگهی های سازمان در مطبوعات

اطلاع رسانی حوادث و قطع آب از طریق رسانه ها به مردم

مشارکت جویی با نهاد ها

تلاش در جهت فراهم آیی امکان زمینه های موثر و مستمر همکاری و مشارکت با سایر نهادهای متولی امر خدمت رسانی وامور فرهنگی به منظور تسهیل وتسریع ارایه خدمات بهتر آموزش و فرهنگ سازی اثر بخش تر شهروندان در خصوص شیوه های صیص ومدیریت مصرف بهینه آب

ارتباط سازمانی

روابط عمومی کانون همگرایی سازمان است و از آن جایی که در جایگاه پل ارتباطی وامین مجموعه می تواند نقش مشاورهای نیز برای رفع بسیاری از مشکلات ارتباط سازمانی ایفاکند لذا با اتکا به فراهم آیی زمینه های مفاهمه ودرک متقابل در نزدیک ساختن افق های همکاری بر پایه دوستی ودر فضایی مملو از صمیمت نقش بسزایی دارد

فرآیند برنامه ریزی

در فرآیند برنامه ذریزی سازمانی روابط عمومی،تهیه وتنظیم دستور العمل ها،اهداف خرد وکلان سازمان ومجموعه ی روابط عمومی

تشریفات

بر پایی جشن ها در اعیاد ملی و مذهبی و مراسم در عزاداری ها و شرکت فعالانه در برنامه های فرهنگی عمومی به منظور فرهنگ سازی سازمانی

فعالیت های برون سازمانی

ارتباطات زنجیره ی اتصال مردم جهان ،بدون در نظر گیری نژاد ،زبان،فرهنگ،دیدگاه ها واعتقادات به شمار می آید

سمعی وبصری

به  تصویر در آوردن اخبا وطبقه بندی گزارشات تصویری در آرشیو روابط عمومی امکان ملموس ساختن رویدادها را فراهم می

از این رو تهیه ی گزارش تصویری (اعم از عکس و فیلم) امور فرهنگی (مراسم ملی ومذهبی) جلسات ونشست های مختلف کلاسهای آموزشی

نظر سنجی

افکار سنجی شاخص با ارزشی به منظور میزان اثر بخشی عملکردها،

نويسنده : علي بي غمي

این کاربر 4 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.