شنبه, 15 ارديبهشت 1403

 



ارتباطات

ارتباطات :

سیاستگذاری ، برنامه ریزی و کاربرد شیوه ها و برنامه های مناسب برای انعکاس اهداف ، سیاستها،فعالیت ها، برنامه ها و مواضع سازمان به مخاطبان ، رسانه ها و جامعه .

گردآوری ، جمع بندی و تحلیل نظرها و دیدگاههای مردم ، نخبگان و رسانه ها در زمینه فعالیتهای سازمان و ارائه آن به مدیریت .

تلاش برای تقویت هرچه بیشتر روحیه تفاهم بین کارکنان و مدیران و همیت سازمانی و زمینه سازی برای برقراری ارتباطات بین آنان .

اعلان مواضع سازمان:

عضویت و شرکت در جلسه های مهم سازمان به منظور آگاهی از سیاستها، خطمشی ها، برنامه ها وروند فعالیتها و نیز آگاهی از نتایج سایر نشستها و گردهمایی ها و جلسه ها.

تدوین "تقویم جامع ارتباطات سازمانی " در قالب ملاقاتها و بازدیدهای مسئولان سازمان با شخصیتهای حقیقی و حقوقی ، کارکنان و اقشار مختلف مردم با هدف تداوم و گسترش اصولی وتلطیف روابط و تنظیم افکار عمومی .

تدارک تمهیدات و اقدامات لازم برای راهنمایی ارباب رجوع و تسهیل دسترسی به مراکز و مسئولان سازمان .

برنامه ریزی و اطلاع رسانی به مردم درباره عملکرد سازمان به انگیزه تنویر افکار عمومی .

تدوین برنامه سالانه مصاحبه های مسئولان سازمان با مطبوعات ، متناسب با اولویتهای سازمانی ونیازهای افکار عمومی .

تهیه و تنظیم اطلاعات پایه ای از سازمان برای ارائه به مراجعان و میهمانان سازمان به زبانهای مختلف .

ایجاد ارتباط احسن با مطبوعات ، رادیو، تلویزیون و خبرگزاری ها و بهره برداری بهینه از آنها برای اطلاع رسانی به مردم .

 

امور فرهنگی و نمایشگاهها :

مشارکت در برگزاری سمینارها و گردهمایی تخصصی و عمومی سازمان .

پوشش تبلیغی ساختمانها و فضاهای عمومی سازمان در گرامیداشت ایام و مناسبتهای ویژه .

تدوین و اجرای طرح جامع تبلیغات برای فضاسازی فرهنگی تبلیغی در ساختمانها و محوطه ها.

مدیریت نمایشگاهها (سالانه ، دایمی و ...) در خارج و داخل سازمان .

طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی برای اهدا به مخاطبان (متناسب با سلایق و علایق قشرها).

تهیه ، تدوین و اجرای تقویم مراسم داخل سازمان .

راه اندازی و اداره موزه و اتا ق انتظارات سازمان .

تولید و سفارش ساخت آگهی های تلویزیونی و فیلم های مورد نیاز برای تبلیغ عملکرد و مستندسازی سازمان .

انتشارات :

تدوین کتب ، جزوه ها و تهیه مواد انتشاراتی به منظور معرفی سازمان .

گردآوری و نشر اطلاعات و اخبار و گزارشهای مربوط به سیاستها، فعالیتها، طرحها و برنامه ها; باشیوه ها و قالبهای مؤثر و مناسب .

تدوین و انتشار خلاصه عملکرد سالانه سازمان برای ارائه به افکار عمومی .

انتشار نشریه داخلی و برون سازمانی سازمان .

سنجش افکار:

تهیه گزارشهای تحلیلی ادواری (ماهانه /فصلی /سالانه ) از افکار عمومی داخل و خارج از سازمان برای ارائه به مدیریت .

نقد و بررسی بازتاب فعالیتهای سازمان در نظر اقشار مردم بویژه نخبگان ، رسانه ها و دستگاهها از یک سوو مدیران و کارکنان از سوی دیگر و ارائه گزارش آن به مدیریت .

سنجش افکار عمومی درون سازمانی به منظور بازیابی مسائل و ارائه راه کارهای مناسب به مدیریت .

طراحی و اجرای نظام گردآوری پیشنهادهای کارکنان به منظور ترغیب کارکنان به مشارکت هرچه مؤثرتر در بهبود جریان امور سازمان .

پژوهش و برنامه ریزی :

تهیه گزارشهای عملکرد دوره ای از فعالیتهای امور فرهنگي.

نوآوری ، خلاقیت و طراحی فعالیتهای جدید در قلمرو وظایف امور فرهنگي.

نظارت و ارزیابی فعالیتها و اعمال نتایج حاصل در برنامه ها و فعالیتهای آتی .

طراحی و برنامه ریزی برای ارتقاء کلیه اموری که به رشد کمی و کیفی ارتباط و همدلی بین سازمان ومردم و دستگاهها و مدیران و کارکنان با یکدیگر بیانجامد.

 

نويسنده : حامد خاني

این کاربر 4 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.