جمعه, 31 فروردين 1403

 



خدمات بیمه ای

فروش خدمات بيمه به شركت ها وسازمان هاي بزرگ

اولين اجلاس فروشندگان حرفه اي بيمه در ايران

1. چرا فروش خدمات بيمه به سازمان ها و شركت ها مهم است؟

2. از كجا بايد شروع كنيم؟

3. راههاي مختلف براي دستيابي به بازار هدف

4. آنچه که در انتخاب بازار هدف بهتر است بدانیم

5. نكات مهم در فروش خدمات بيمه به سازمان ها و شركت ها

6. رقابت

7. خطاهاي غير قابل جبران

چرا فروش خدمات بيمه به سازمان ها و شركت ها مهم است؟

تعداد بيمه گذاران (شركت ها و سازمان ها)، بيمه شدگان و ميزان حق

: بيمه متعلق به آنان

از 15 ميليون نفر جمعيت شاغلين كشور 65% در بخش دولتي ( شامل دستگاهها ، ادارات كل ، وزارتخانه ها و ... ) فعال هستند:

000/000/10 نفر

از مجموع 2/827/906 كارگاهاي داخل كشور ، اگر فرض شود تنها 5% از كارگاههاي مذكور بالاي 100 نفر پرسنل داشته باشند، شاغليني كه در اين بخش فعال هستند:  

000/500/1 نفر

بنابر اين:

حدودا 70% از جمعيت شاغلين در سازمانهاي دولتي ،عمومي و شبه دولتي و شركتها و مجموعه هاي خصوصي بالاي 100 نفر مشغول به كار هستند كه براي دسترسي به آنها نيازمند يادگيري اصول و فنون مذاكرات پيچيده هستيم

علاوه بر آن:

ساير شاغليني كه در هيچ سازماني مشغول به كار نيستند، به طور غير مستقيم عضو اتحاديه ها ، سنديكاها و انجمن هاي صنفي مي باشند كه اقدام از آن طريق مسلما آثار و نتايج بسيار بهتري را در پي خواهد داشت .

 

چرا فروش خدمات بيمه به سازمان ها و شركت ها مهم است؟

امكان توسعه بازار در محيط سازمان ها و شركت ها

استفاده از تكنيك مزرعه فروش ( فروش انواع بيمه نامه ها به پرسنل، پيمانكاران و تامين كنندگان )

ايجاد اعتبار براي نماينده ، در صورت ارتباط بلند مدت و مؤثر با شركت ها و سازمان هاي معتبر

نويسنده : علی اعلامی

این کاربر 1 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.